Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppisin nauttimaan seksistä?

Vierailija
09.08.2014 |

Olen itse rakentanut vankilani, tiedän kyllä, mutta nyt haluaisin sieltä pois. Olen aina ollut arka ja huonoitsetuntoinen ja kun aloitin seksin, ajattelin vain sitä, että haluaisin oppia siinä mahdollisimman hyväksi. Joten, olen aina ajatellut seksiä miehen kannalta, millainen mies haluaisi minun olevan ja mitä mies haluaisi. Tiesin että miehet pitävät vaihtelusta, joten kokeilin kaikkea, mistä kuulin, pidin siitä tai en. Harjoitin lantionpohjalihaksiani, vaikka inhosin sitä ja vaikka niiden käyttö seksin aikana tuntuu kamalalta. Tein kaiken, mitä poikaystävä pyysi, halusin sitä tai en tai pidin siitä tai en. Tilannetta pahensi se, että poikaystäväni kehuivat seksitaitojani ja olivat tyytyväisiä seksiin. Mutta nyt olen alkanut ajatella, että olisi kiva joskus nauttiakin seksistä. Nautin itsetyydytyksestä suunnattomasti, mutta seksi on aina ollut minulle jotakin, jota teen miehelle. Onko kenelläkään muulla samanlaista ongelmaa tai onko kukaan päässyt samanlaisesta ongelmasta eroon?

Ja sitten se vaikeampi kysymys... Miten tämän kaiken voisi kertoa miehelle, jonka kanssa on ollut 6 vuotta? Miten voisin kertoa, että inhoan paria hänen suosikkijuttuaan, että minusta ei tosiaankaan tunnu hyvältä käyttää lihaksiani sängyssä ja etten ole koskaan nauttinut millään tavoin seksistä hänen kanssaan? Oletan, etten ainakaan totuutta voi sanoa, mutta mitä voisin sanoa? Vai olenko tuomittu teeskentelemään ikuisesti? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:19"]

Mutta oikeastaan mä luulen, että et ole oikean miehen kanssa... mulle seksin ilot avautui heti uudessa suhteessa. Aikaisemmin olin just tuollainen miellyttäjä.

[/quote]

Olen tästä samaa mieltä. 

Vierailija
2/8 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en kertoisi kaikkea miehelle. Ekaksi mietit onko miehesi sulle todella se oikea. Jos on, niin sanot niistä jutuista, etteivät ne tunnu enää hyvältä etkä halua tehdä sitä. Miehet yleensä haluavat saada naisensa taivaisiin, joten kerro miehellesi mitä sä haluat. Neuvo, opasta, näytä. Jos käy niin ettei mies halua tehdä niitä, ajattelee vain omia tarpeitaan, niin hän ei todellakaan ole oikea sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuule päinvastainen tilanne! Ekaa kertaa nyt suhteen kestettyä 12v mietin, miten voisin tehdä seksistä miehelle parempaa, mokoma kun kyllästyi rutiiniin. Ennen miestäni kun seksi oli kahden miehen kanssa vain sitä, että he pyrkivät tyydyttämään mut (ilman yhdyntää jopa). Pyysin miestä täyttämään eilen sellaisen netistä löytyneen kyselyn että mistä jutuista pitäisi. Oli mielenkiintoista katsoa tulokset. N34

Vierailija
4/8 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on jos et oppisi. Jos opit sinusta tulee himojesi orja.

Vierailija
5/8 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa.. erona tosin sekin että tykkään seksissä itse lähes kaikesta (paitsi en mistään alistusjutuista enkä puremisesta, kuristamisesta tms.)

Vierailija
6/8 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ammattilaisen neuvoista apua (seksuaaliterapeutti tms.) ?

Vierailija
7/8 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun kannattaisi puhua miehelle suoraan. Ensimmäisenä tuli mieleen, että olet ollut vääränlaisten miesten kanssa ja olisin ehdottanut oikeanlaisen miehen etsimistä. Mutta jos 6 v olet sinnitellyt, et varmaan halua ihan heti heittää kaikkea pois.

Vierailija
8/8 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Aika vaikea tilanne. Aloita pehmeästi. Sano, että x juttu on viime aikoina ruvennut tuntumaan vähän epämiellyttävältä, että et halua nyt sitä tehdä. Pyydät miestä sen sijaan tekemään sulle jotain.

Mutta oikeastaan mä luulen, että et ole oikean miehen kanssa... mulle seksin ilot avautui heti uudessa suhteessa. Aikaisemmin olin just tuollainen miellyttäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän