Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa flexissä lenkillä

Vierailija
31.07.2014 |

Olenko ainoa, josta se näyttää hupaisalta?

En oikein tajua tällaista kissanomistajaa, miksei ota koiraa jos haluaa narun perässä kulkea?

Ei kissa kuulu flexiin tai muuhunkaan naruun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tasan kuuluu flexiin tai hihnaan, jos ulkoilumahdollisuuden haluaa antaa kissalle.

Vierailija
2/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kuuluisi, jos kissa itse viihtyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap itse olla vähintääkin hupaisa?

Vierailija
4/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä myös näyttää hassulta. Noh, taluttipa yksi tyyppi kanaakin valjaissa.

Vierailija
5/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kissojenki kanssa voi lenkkeillä flexin kanssa. Ite en voi koiraa hankkia, mutta kissoja kylläkin. Monestiki olen pihalla kipitellyt kissojeni kanssa ulkosalla ja niillä on panta ja flexi. Nauttivat ulkoilmasta ja minä saan nauttia myös.

Vierailija
6/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin ulkoilutetaan kissaa narussa. Sekä kissa että ulkoiluttaja tykkää. 

Koiraa en ota, koska kissaa VOI ulkoiluttaa, ei ole pakko, jos ei taho. Kissan lenkittäminen on sitä paitsi aika paljon rennompaa puuhaa kuin koiran. Ei tartte monen sadan metrin lenkkiä tehdä.

Vierailija
7/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En oikein tajua tällaista kissanomistajaa, miksei ota koiraa jos haluaa narun perässä kulkea?

Ei kissa kuulu flexiin tai muuhunkaan naruun."

-Kissa ei myöskään kuulu irrallaan luontoon.

-Kissa ei haise, eikä kuse lattialle, kuten koirat.

Vierailija
8/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:18"]"En oikein tajua tällaista kissanomistajaa, miksei ota koiraa jos haluaa narun perässä kulkea?

Ei kissa kuulu flexiin tai muuhunkaan naruun."

-Kissa ei myöskään kuulu irrallaan luontoon.

-Kissa ei haise, eikä kuse lattialle, kuten koirat.

[/quote]Aika harva koira kusee lattialle, paitsi jos ei ole osattu kouluttaa (ulos pissaamisen opetus on ehkä helpoin osa koiran koulutusta) tai omistaja ei vie koiraa tarpeeksi usein ulos tai koira on yksinkertaisesti sairas. Kyllä kissatkin sitä paitsi kusee lattialle.

Vierailija
9/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroppa ap että miten annat sitten kaupungissa kissalle mahdollisuuden ulkoilla, jos ei valjaissa ja flexissä? meidän kisu tykkää ainaki kovasti seikkailla ulkona FLEXISSÄ.. toki melko syrjäsissä paikoissa esim. metsässä ja semmosilla tieosuuksilla jossa ei hirveesti ihmisiä liiku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä