Lastenvaatteet myyntiin huuto.netiin vai tori.fiin?
Merkkivaatteita erikseen js sitten ulkovaate- ja käyttövaatepaketti sekä kenkäpaketteja. Kyseessä 122 cm pojan vaatteet. Ennen oon myynyt huutonetissä. Kummassa käy kauppa nyt paremmin?
Kommentit (9)
Piti hetki ettiä.. Tämä joittenkin on pakko aina mollata kaikkia joka asiassa. :( Noh, onneksi on muita keskusteluita mitä lukea.. :) Toivottavasti kaikki tori.fi:n käyttäjät ei ole samanlaisia. Jotain lastentavaroita olen kyllä itsekin myynyt.. Tiedä ketä ollu ostamassa.. Vielä en ole lukenut julkista valitusta, mutta en ihmettele vaikka tulis tuonne/tänne valitusta.. :D Et varo vaan!
ps. Miten olis sun oman alueen fb kirppis?
Huuto.net! tori.fi käyttäjistä tullu mulkkuja, ainakin ton kerjun perusteella, mikä täällä pyörii.. Leimaa heti wt yms jos myyt käytettyjä vaatteita.. Huh.
Tai ehkä ne ei sit osta sun vaatteita, niin ei tule sitten nettiin avautumaan sen jälkeen..
Mä oon ollut vuosia huuto.netin käyttäjä, mutta nyt viimeisen vuoden aikana oon huomannut, että kyllä on taso laskenut. Ennen jokainen huutaja varmasti lunasti huutonsa, mutta nykyään saa odotella yhteydenottoa ja maksua viikkotolkulla ja tosi monet jättää kokonaan ostamassa, vaikka ovat voittaneet huudon. Todella ärsyttävää.
Fb kirppistä suosittelen minäkin! Samalla olen saanut yhden kaverin, sillä oli saman kokonen poika. Omani on vuoden vanhempi.. Huomattiin jossain vaiheessa et sama maku lastenvaatteitten suhteen, tuli vaihdeltua puolin ja toisin vaatteita.. :)
Muutenkaan ei ole mitään negatiivista, kun kukaan ole "anonyymi" vaan omalla kuvallaan kaupittelee tuotteita.. :)
tori.fi ketju oli täällä jossain vaiheessa.. Oli sellasta juttua.. et huh.. pari mammaa koko ajan päätä aukomassa, tuli paha mieli kanssakeskustelijoiden puolesta.. :/ Nh, onneksi ei ole pakko lukea..