olen täydellinen mies, kysyttävää?
Kommentit (62)
Täydellinen mies, joka vastaa kysymyksiin, olisikin ollut liian hyvää ollakseen totta.
Mikä tekee sinusta täydellisen ja kenelle?
olen täydellinen nainen,sovittaisikohan me yhteen?
Oletko narsisti vai muuten vain tyhmä? Kumpikin tekee sinusta epätäydellisen, joten olet siis myös valehtelija.
Kuinka iso sulla on? Paljon on palkka? Omaisuutta? Mikä koulutus? Missä asut? Millanen auto?
Olen täydellinen työtoveri, kumppani, rakastaja, puoliso yms. Lyhyet hiukset, en ole valehtelija, täydellinen nainen.. voitais olla hyvä pari mutta mulla on jo sun kaltainen. Tienaan hyvin ja kulli on sopivan kokoinen, osaan myös käyttää sitä. Omaisuutta on keskivertoa enemmän, asun suomessa
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:11"]Olen täydellinen työtoveri, kumppani, rakastaja, puoliso yms. Lyhyet hiukset, en ole valehtelija, täydellinen nainen.. voitais olla hyvä pari mutta mulla on jo sun kaltainen. Tienaan hyvin ja kulli on sopivan kokoinen, osaan myös käyttää sitä. Omaisuutta on keskivertoa enemmän, asun suomessa
[/quote]
Silloin sä et ole täydellinen :(
-3
En ole koskaan nähnyt täydellistä ihmistä, en miestä, enkä naista. Postaa kuvasi palstalle, laitan sen raameihin.
Kukaan ei ole täydellinen!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:11"]
Olen täydellinen työtoveri, kumppani, rakastaja, puoliso yms. Lyhyet hiukset, en ole valehtelija, täydellinen nainen.. voitais olla hyvä pari mutta mulla on jo sun kaltainen. Tienaan hyvin ja kulli on sopivan kokoinen, osaan myös käyttää sitä. Omaisuutta on keskivertoa enemmän, asun suomessa
[/quote]
Mikä on sopivan kokoinen ja kenelle? Mikä on keskivertoa enemmän omaisuutta ja kuka sen määrittelee ja miten? Niin, mikä oli se palkka- ja koulutustaso sekä asema työpaikassa? Auton merkki ja harrastukset?
Mikä on tämän täydellisyyden pituus ja paino ja mitkä on hiusten ja silmien värit?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:11"]
[/quote]
Miksi listassasi on tuo täydellinen TYÖTOVERI ennen KUMPPANIA? Miksi mainitset PUOLISON viimeisenä? Se jo kertoo jotakin..
Ihmiset hyvät, älkää olko niin tosikkoja ;) Kukaan ei ole täydellinen. Mutta tämä aloittaja tuskin sitä oikeasti tarkoitti.. itse ainakin luen palstaa enemmän huumori -mielessä :) En ole tosikko. Toki vakavat asiat erikseen ja pyhä on mulle pyhää (kuten uskon asiat)..
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:08"]
Olen täydellinen nainen, tehdäänkö lapsia?
[/quote]
Ai jaa.. No ei sit.. :( Oon itse täydellinen, ja oon etsinyt täydellistä miestä. Luulin löytäneeni, mutta taas saan pettyä. :(
Eiku sillä on jo lapsia! Se ei olis enää täydellinen mies, jos alkais siittää jälkeläisiään monen naisen kanssa ja alkais sitten perustaa jotain uusioperhettä. Pettäjät ja avioeromiehet eivät ole myöskään korkeassa nosteessa.
[/quote]