Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi elämä, oli sitten maailman karseimmat "treffit"

Vierailija
09.08.2014 |

Olemme jutelleet erään miehen kanssa jo jonkun aikaa ja hänen juttunsa vaikuttivat mukavilta ja fiksuilta. Ikää hänellä on 22-vuotta ja kertoi ettei koskaan ole seurustellut. Ihmettelin tätä kovasti, on ihan mukava ulkonäöltäänkin (ei mikään komistus, mutta ei nyt rumakaan, normaali) ja juttunsa ovat tosi asiallisia ja hänen kanssaan on mukava jutella.

No en kyllä ihmettele enää. :D

Ideana oli siis, että mies tuli päiväksi minun luokseni, josta sitten illalla menee jonkun sukulaisensa luokse. Hyvä idea minusta, odotin kovasti että pääsen tutustumaan tähän ihmiseen!

Mutta mitä ihmettä, jo ensivaikutelma miehestä oli puhumaton huumorintajuton mörökölli. Ensimmäiset tunnit yritin kovasti saada jotain juttua aikaan hänen kanssaan, mutta sitten oli oikeasti pakko luovuttaa.

Mies ei näemmä ymmärtänyt minkäänlaista huumoria. Vastaus kaikkeen oli vaivaantunut "niin" tai "joo". :D

Ei kyennyt oma-aloitteiseen kommunikaatioon mitenkään, joka ikinen keskustelu meni niin, että minä yritin epätoivoisesti pitää juttua yllä. En jaksa tälläistä, joten suurimman osan ajasta olimme painostavassa hiljaisuudessa. Vastaili joo kysymyksiin, mutta ei luoja, miten tuollaisen kanssa keskustellaan?

Läksimme sitten kauppaan, jos haluaisimme vaikka grillata tms. Koska mies oli vieraani, koitin kysellä kovasti, että mistä hän pitää ja mitä haluaisi syödä: "Emmä nyt oikeen tiedä..." mutta mikään ehdottamani ei saanut aikaan innostunutta reaktiota, lähinnä "joo" tyylisen monotonisen ynähdyksen.

Minä sain kantaa painavat kauppakassit, mies laahusti vierelläni. :D Kaiken huippu oli se, kun ruoka oli valmista huikkasin miehelle että voi ottaa kaapista itselleen lautasta ja ruokailuvälineitä. Seisoi vaivaantuneena olohuoneen nurkassa ja odotti että minä käytännössä vein ruuan hänen nenänsä eteen.

Lopussa tuli ilmi, että mies asuu äitinsä luona.

Minä olen häntä vain vuoden vanhempi, mutta tuli silti sellainen olo että olisin viettänyt päiväni teinipojan kanssa. Välillä tuntui että voi jestas, ihan kuin olisin teinin äiti. :D

Laittoi äsken vielä viestin, että milloin nähdään uudestaan kun oli niin kivaa. Ei jestas, ei kyllä treffien merkeissä koskaan. Ystävänäkin tuo oli varsin rasittava tapaus.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun superujo poikaystävä aikoinaan pääsi vähitellen ujoudestaan eroon. Aika usein alkoholinkin avulla. Niin karisi ujous, että alkoi hakata ja uhata henkeä. Ei olisi siitäkään ujoilijasta uskonut. Siihen maailman aikaan kyllä kirjoitti oikein nättejä kurjeitä.

Vierailija
42/51 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:32"]

Niin ketä tahansa voi jännittää enemmän tai vähemmän mennä toisen kotiin ensitapaamisella. Väärä paikka.

Joku pikku baari vois olla hyvä. Rentoa oloa, muutamat juomat ja pientä naposteltavaa.

Kaippa se juttu siitä vois helpommin alkaa sujuun...

[/quote]

Niinpä. Ehkä seuraava nettitreffi älyää ehdottaa tällaista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit a la 2010-luku: kotileikkiä?! Ei ihme, jos miehet katoilee...

Vierailija
44/51 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin juottanut sen känniin. Usein jännitys ja ujous tekevät sen että ensitapaaminen on aika vaivautunut jos molemmat on selvinpäin. Mutta kun mennään tuopille tai muutamalle niin juttu alkaa luistaa. Ja sitten kun ko. ihmisen kanssa on jo "jää rikottu", hän todennäköisesti uskaltaa selvinkinpäin puhua jo.

Vierailija
45/51 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:47"]

Mä olisin juottanut sen känniin. Usein jännitys ja ujous tekevät sen että ensitapaaminen on aika vaivautunut jos molemmat on selvinpäin. Mutta kun mennään tuopille tai muutamalle niin juttu alkaa luistaa. Ja sitten kun ko. ihmisen kanssa on jo "jää rikottu", hän todennäköisesti uskaltaa selvinkinpäin puhua jo.

[/quote]

Tämän takia ehdotan aina ensitreffeille tuoppia sen sijaan että istuu hiljaa pöydässä syömässä jos molemmat istuu ujona hiljaa. Saa ilmapiirin rennomaksi ja muutenkin

Vierailija
46/51 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ja naisethan ne on aina ujoja ! Jos tuon perusteella heivais vittuun ei tulis mitään

Vierailija
47/51 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat kyllä ihmeellisiä tuppisuita. Ja puhun nyt vielä siitä miten juttu luistaa ihan netissäkin. Jotkut kun eivät oikein saa sanottua mitään fiksua netissäkään, lähinnä tulee näitä yhden sanan vastauksia ja omituisia töksäytyksiä. En minä ainakaan lämpene, jos ei edes kirjoittelemalla tunnu että nyt juttu luistaa hyvin..

Vierailija
48/51 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:04"]

Minusta kuulostaa sille, että oli raukka ihan puissa ja kipsissä. Ja sitten halusi sillä viestillään kertoa, että tykkää sinusta.

[/quote]

Samaa ajattelin. Vähän käy sääliksi, että poikaparka joutuu täällä näin haukutuksi.

Vierailija
49/51 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en syty nuorista pojanklopeista. T. Tiedätte kyllä kuka

Vierailija
50/51 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:32"]

Minusta kuulostaa sille, että oli raukka ihan puissa ja kipsissä. Ja sitten halusi sillä viestillään kertoa, että tykkää sinusta.

[/quote]

Samaa ajattelin. Vähän käy sääliksi, että poikaparka joutuu täällä näin haukutuksi.

[/quote]tuskin hän tästä ketjusta tietää ja tuskin kukaan häntä tästä tunnistaa - joten mitä välii?

Vierailija
51/51 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:32"]

[/quote]

[/quote]

Muutin tietoja tarkoituksella ettei tunnisteta :p

ap