Suomalaiset miehet käsittämättömän komeita
Eilen baarissa taas sydän suli... ei löydy mistään samantasosia miehiä kun Suomesta.
Kommentit (39)
Olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä!
Sydämeni on tälläkin hetkellä sulanut erään erittäin komean ja mukavan suomalaisen miehen takia. Harmi, että olen varattu. Toisaalta, eipä mulla koskaa olisi mahkuja kyseiseen herraan muutenkaan!
Mutta onhan se kivaa, että löytyy joku joka piristää mieltä kun näkee. ;)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 17:42"]
Todellakin! Aivan käsittämättömän sexyjä! Pieni roikkuva parta, rillit, kaljamaha, humala ja kiiltävä kalju saavat housuni litimäräksi alta aikayksikön. Mmmmm. UROKSIA.
[/quote]
Niin totta, sama tunne tulee naisista. Saan ennenaikasen siemensyöksyn kun Irma 50v tulee lähentelemään.
[/quote]Olet oikeassa. Irma oli ainoa lähenteli ja kyllä se kasvatti hieman itsetuntoa. Tänään uudestaan baanalle, toivottavasti Eila tulee tänään liki.
Todellakin! Aivan käsittämättömän sexyjä! Pieni roikkuva parta, rillit, kaljamaha, humala ja kiiltävä kalju saavat housuni litimäräksi alta aikayksikön. Mmmmm. UROKSIA.
[/quote]
Niin totta, sama tunne tulee naisista. Saan ennenaikasen siemensyöksyn kun Irma 50v tulee lähentelemään.
[/quote]Olet oikeassa. Irma oli ainoa lähenteli ja kyllä se kasvatti hieman itsetuntoa. Tänään uudestaan baanalle, toivottavasti Eila tulee tänään liki.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:00"]
[/quote]
[/quote]
Haha kyllä mä voin sinutkin mukaan ottaa. Tarjoan laadukasta halpisviiniä niin otat sitten vuorostasi suihin ravintolan vessassa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:28"]
Okei? ;)
[/quote]
Näkisit mun manboobsit, oon ollu koko kesän auringolta piilossa. Maitonaama tynnyrivatsa, tuun alentaa sun kiinteistön arvon. Hengaan sen edessä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:28"]
Okei? ;)
[/quote]
Näkisit mun manboobsit, oon ollu koko kesän auringolta piilossa. Maitonaama tynnyrivatsa, tuun alentaa sun kiinteistön arvon. Hengaan sen edessä.
[/quote]
Ne on moobsit :D
Suomalainen mies on maailman suurin pystyynnostettu harjastukkainen pienisaparoinen isokärsäinen piereskelevä ryöhkivä sika M.O.T
Voitteko nyt aikuset ihmiset ymmärtää että ette voi sanoa "suomalainen mies sitä ja tätä", ei ole yhtä ainoaa suomalaista miestä! Helsingissä ainakin niin komeita kuin vähemmän komeita miehiä, sama juttu naisissa. Asuin Tukholmassa ja myös siellä pyöri ihan kaikennäköistä sakkia, oli ylipainoisia, treenattuja, taviksia, komistuksia, rumiluksia... jos baarissa missä käytte ei muita kuin rumia miehiä, kannattaa vaihtaa baaria :)
Joo. Samaa mieltä eilisillan perusteella....... :-D
Tänään näin ekan hyvännäköisen suomalaisen miehet vuosikausiin..
Mulla on komea suomalainen mies itselläni. Mutta jos joskus elämä heittäisi, niin voisin katsella itselleni miesseuraa saksalaisista tai kroatialaisista miehistä; pitkiä ja tummahiuksisia. Eikä edes niitten isot päät haittaisi koska en voi lapsia saada ;)
Suomessa on todellakin komeita miehiä. Viime aikoina olen törmännyt heihin mm. rappukäytävässä, lähikaupan tienoilla, linja-autossa..ja panetus on taattu. ;)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 17:26"]... Sitten ap heräsi ja päästi kissan ulos.
[/quote]
Siis ei tietenkään päästänyt, koska palstalla paheksutaan syvästi irrallaan juoksevia kissoja.