Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi sää kylmenee niin ei tarvitse enää katsella minnoja!

Vierailija
09.08.2014 |

Suomalaiset ylipainoiset miehet miesrintoineen eli minnoineen on näkynä jämähtänyt verkkokalvoilleni. Sama minne ravintolan terassille on mennyt käymään, niin nämä riisuneet paitojaan ja heilutelleet hikisiä minnojaan. Onneksi sää alkaa kylmetä niin nämä ei enää tarkene riisua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:21"]

Ne on Moobsit eli man boobsit eikä mitkään minnat!

[/quote]

Nyt ollaan Suomessa eikä väännetä väkisin mitään englantia joten MIESRINNAT = MINNAT.

Vierailija
2/7 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bb minna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt miksi kaikki ylipainoiset miehet kehtaavat. Itselläni on mielestäni aika hyvä kroppa ja ei tulisi kyllä koskaan edes mieleenikään ottaa paitaa pois kaupungilla tai edes lenkkeillä ilman paitaa. 

Vierailija
4/7 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua pikkurintapoloista, ottaako noin koville tosissaan.

Vierailija
5/7 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt enimmäkseen hyväkroppaisia itsensäpaljastajia tänä kesänä, mutta sekin häiritsee. Alastomuus ei kuulu kaupunkiin. Voisi vähän ajatella toisiakin. Maalla tai lenkkipolulla saa olla vaikka stringeissä.

Vierailija
6/7 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on Moobsit eli man boobsit eikä mitkään minnat! Ja kyllä, ne on kuvottavan näköisiä ja pelottavasti lisääntymään päin. Karseeta katseltavaa nuorillakin miehillä, kun ne näkyy läpi paidasta kuin paidastakin.

Vierailija
7/7 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomipojista on tullut sotanorsuja tissien kera!! :D Miehet naisistuu ja naiset miehistyy ja joku vielä ihmettelee miksi suomalaiset naiset lähtee hakee miestä ulkomailta!