Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet alkavat aina seurassani korostamaan,

Vierailija
09.08.2014 |

että ovat varattuja?

Olen itsekin varattu, enkä todellakaan flirttaile työpaikalla tai ole muutenkaan tyrkky. Silti suurin osa miehistä aloittaa lounaskeskustelut kanssani mainitsemalla jotain tyttöystävästään tai vaimostaan. Itselleni ei tulisi mieleenkään avata töissä keskustelua esim. mieheni kurkkukivusta.

Tämä siis on nyt alkanut ärsyttämään.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pois työpaikoilta, pliis. 

Eik justiinsa briteissäkin ensimmäinen sotalaivan naiskapteeni saanut kenkää kun oli alkanut säätää jotain suhdesoppaa työoloissa?

Vierailija
22/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet vaan tuttavallisesti kertovat sulle elämästään. Eli ihan normaalisti kuin kaverille nyt kerrotaan. Oudompaa olisi jos eivät puhuisi vaimostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelen kyllä aika paljon työkavereitteni kanssa, ja meillä puhutaan kyllä niistä lapsista ja puolisoistakin aika paljon.

En ole ikinä ajatellutkaan, että kommentti tyttöystävästä tai vaimosta olisi jotenkin piiloviesti minulle, minusta se on normaali kuuluminen. Samoin kun kerron omasta miehestäni, toivottavasti kukaan ei tulkitse sitä mitenkään. Ei kyllä tulkitsekaan, tunnen työkaverini, ja he ovat kaikki fiksuja aikuisia ihmisiä,

Vierailija
24/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ja tällaisen heiton tekee juuri joku sellainen johon itsellä ei ole mitään vetoa. Minusta on ihan luonnollista kyllä jutella vaimosta. Minä olen sellainen, että arvostan ihan sellaista ihmisten välistä ystävällistä jutustelua joten ärsyttää miehet jotka eivät osaa ajatella, että sitä voi keskustella naisen kanssa vain ihan nyt kun ihmisille jutellaan.

Vierailija
25/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, ap. Olen miettinyt syytä ja keksinyt sen, omasta mielestäni. Olen siis itä-Suomesta kotoisin ja puhun tosi paljon, vaikka ei olisi mitään asiaa ja pystyn juttelemaan ihan kenen tahansa kanssa ilman ongelmia. Okei presidentin tms kanssa voisi ujostuttaa aluksi vähän :D mutta nyt muualla asuessani ei ihmiset ymmärrä tätä mun avoimuutta tai käsittää sen väärin. Naiset kyllä tykkää jutella mun kanssa mutta miehet luulee aina että isken niitä, vaikka vaan juttelen niitä näitä. Oliskohan sullakin ehkä jostain tällaisesta kyse? :)

Vierailija
26/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voisi sopia minuunkin...Juttelen helposti vieraidenkin ihmisten kanssa ja hymyilen paljon. Monet miehet ymmärtävät käytökseni "väärin".

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 16:27"]

Mulla sama juttu, ap. Olen miettinyt syytä ja keksinyt sen, omasta mielestäni. Olen siis itä-Suomesta kotoisin ja puhun tosi paljon, vaikka ei olisi mitään asiaa ja pystyn juttelemaan ihan kenen tahansa kanssa ilman ongelmia. Okei presidentin tms kanssa voisi ujostuttaa aluksi vähän :D mutta nyt muualla asuessani ei ihmiset ymmärrä tätä mun avoimuutta tai käsittää sen väärin. Naiset kyllä tykkää jutella mun kanssa mutta miehet luulee aina että isken niitä, vaikka vaan juttelen niitä näitä. Oliskohan sullakin ehkä jostain tällaisesta kyse? :)

[/quote]

Vierailija
27/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toihan on vaan miesten tapa kertoa itselleen (olen itsekin mies), että olen niin helvetin haluttava, että kaikkihan siis ihan luonnostaan haluaa mua. Mutta nyt kuitenkin olen varattu. Ei niin että se tarkoittaisi etten haluaisi panna sinua, mutta sun pitää olla tarpeeksi halukas, ettei mulle jää mitään riskiä siitä että saisin pakit. Helppoa. Jos sanot näille miehille, että pistettäiskös pannen niin vastaus on kaikilta kyllä.

Vierailija
28/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:36"]Siis toihan on vaan miesten tapa kertoa itselleen (olen itsekin mies), että olen niin helvetin haluttava, että kaikkihan siis ihan luonnostaan haluaa mua. Mutta nyt kuitenkin olen varattu. Ei niin että se tarkoittaisi etten haluaisi panna sinua, mutta sun pitää olla tarpeeksi halukas, ettei mulle jää mitään riskiä siitä että saisin pakit. Helppoa. Jos sanot näille miehille, että pistettäiskös pannen niin vastaus on kaikilta kyllä.

[/quote]

Voi luoja. ..

Vierailija
29/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, minulle käy aina samoin! Viiden minuutin jälkeen saan kuulla, että olen tosiaan varattu tai muuten korostetaan hirveän kiireesti, että on tyttöystävä. Olen itsekin varattu 25-vuotias nainen, en todellakaan kiinnostunut muista kuin omastani, en flirttaile, ole tyrkky tai muutenkaan koskaan harrastanut irtojuttuja saati pettämistä. Voisikohan se liittyä minullakin tuohon nauravaisuuteen, leikinlaskuun ja puheliaisuuteen? 

On tietenkin ollut myös noita päinvastaisia häntäheikkejäkin, joilta jäänyt tyttöystävä kokonaan mainitsematta. Mieluummin siis kuitenkin toisinpäin, kuin näin..

Vierailija
30/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttavat itseään upean naisen seurassa

Vierailija
31/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttavat itseään upean naisen seurassa

Vierailija
32/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossainhan oli myös tutkimus siitä, että miehet ei ymmärrä naisen flirttailua. Kun he juttelivat ystävällisen, nauravaisen ja mukavan naisen kanssa (pelkästään platonisessa mielessä) ja sitten taas toisen jonka tehtävä oli flirttailla miehen kanssa, miehet luuli tämän ensimmäisen flirttailevan heidän kanssaan eikä toisen..

Vierailija
33/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei korosteta tuollaista koskaan enkä ole kauhean tuttavallinen miehille. Mutta miksi sua häiritsee toi asia? Eikö se ole ihan ok, että miehet eivät odota, että (jos olisit sinkku, tietävätkö he sen?) nolosti menisit pitemmälle?

Aihehan oli kerran yksi jota Carrie mietti Sinkkuelämässä. Milloin on aika paljastaa olevansa varattu? 

- He should've mentioned her earlier. - But not too early. l hate that.

''l have a girlfriend.''  l just asked if that seat was taken.

Vierailija
34/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Etköhän sinä näe sormuksen. :)

Vierailija
35/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä paras vastaus :-)

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:35"]

Aihehan oli kerran yksi jota Carrie mietti Sinkkuelämässä. Milloin on aika paljastaa olevansa varattu? 

- He should've mentioned her earlier. - But not too early. l hate that.

''l have a girlfriend.''  l just asked if that seat was taken.

[/quote]

Vierailija
36/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:39"]

[/quote]

mistä lähtien seurustelevilla on ollut sormukset?

Vierailija
37/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a.. enpä kyllä ole moiseen törmännyt. Yleensä miehet ovat hyvinkin suojelevia yksityiselämäänsä kohtaan, vaikka saattavat ehkä lapsistaan puhuakin.

Eli aika harvoin minun kanssa jutellessaan miehet mainostavat että seurustelevat.. jos mies on oikein ruma niin silloin ehkä useammin.

Vierailija
38/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa - ap

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:39"]

[/quote]

mistä lähtien seurustelevilla on ollut sormukset?

[/quote]

Vierailija
39/53 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vastaus sai minut pohtimaan sitäkin vaihtoehtoa, että mies saattaa itsekin pelätä naisen kuvittelevan, että hän juttelee tämän kanssa "sillä mielellä"...( ->"Siis eeeenhän minä tällainen ruma mies edes kuvittele iskeväni sinua...mutta kyllä minä silti olen vaimon saanut, eli sentään tiedän, kuinka homma toimii..." tms.)

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:57"]

Eli aika harvoin minun kanssa jutellessaan miehet mainostavat että seurustelevat.. jos mies on oikein ruma niin silloin ehkä useammin.

[/quote]

Vierailija
40/53 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 15:10"]että ovat varattuja?

Olen itsekin varattu, enkä todellakaan flirttaile työpaikalla tai ole muutenkaan tyrkky. Silti suurin osa miehistä aloittaa lounaskeskustelut kanssani mainitsemalla jotain tyttöystävästään tai vaimostaan. Itselleni ei tulisi mieleenkään avata töissä keskustelua esim. mieheni kurkkukivusta.

Tämä siis on nyt alkanut ärsyttämään.

[/quote]

Koska sulla on tietämättäsi lutkan maine.