Ei kai nämä ole INCL:n oireita?!
Lapseni on vähän yli vuoden. Nyt viime pari kk aikana on tullut epämääräisiä oireita, odotamme lähetettä tutkimuksiin, mutta olen tietty huolesta suunniltani googlettanut ja joka kerta oireet sopivat tautiin nimeltä INCL. Olen huolesta suunniltani! Tuohan on varma kuolema!
Lapsi oppi kävelemään 10kk iässä ja kävelee erittäin hyvin. Kuitenkin muut osa-alueet tuntuu taantuvan. Saattaa istua pitkiä aikoja (jopa 45min) kirjaimellisesti tuijottamassa jotain lelua. KAtsoo vaan, ei leiki tai edes koske leluun. Valvoo kaikki yöt, välillä en voi uskoa miten hän pysyy hengissä niin vähillä unilla. Miehen kanssa valvotaan vuoroyöt ja päivisin nukkuu 30min pätkiä ehkä 2-3kpl. Joka ilta nukutetaan 3-4h ja sitten nukkuu1-2h parissa pätkässä.
Se mikä eniten kammottaa, huolestuttaa ja mista vatsani vääntyi ympäri oli tuo "kutomisliike" käsillä. Hieroo käsiä yhteen koko ajan. Ja se on siellä oireluettelossa yksi silmiinpistävimmistä oireista!
Mitä minä teen?? En pysty syömään enkä nukkumaan kun mietin tota. Näytin vanhemmilleni nettisivun ja he tietty sanoivat että älä lue niitä, se on jotaoin muuta, mutta huomasin miten vakavaksi hekin menivät. Niin moni asia täsmää. Kumpa en olisi ikinä löytänyt noita nettisivuja.
Kommentit (58)
Rukoilen sinun ja perheesi puolesta ap ettei ole mitään vakavaa!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:44"]
INCL on todella harvinainen sairaus. Eipä ole kauaa, kun palstalla oli yksi äiti jolla tämä todettiin. Outo sattuma??
[/quote]
On outo sattuma.
[/quote]
On epätavallisen suuri munakin harvinaisuus. Se on vielä suurempi ongelma kun INCL. INCL kuolee pian ja pääsee kärsimyksistään mutta paljon moloa saanut jää elämään ja kärvistelemään kun ei saa naista eikä mitään muutakaan, kun molo on liian iso!
2