Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että laihdutus ei koskaan onnistu? Ylipainoa monta kymmentä kiloa. Myydäänkö jossakin itsekuria

Vierailija
28.07.2021 |

Olisi kyllä menestystuote, itsekuri seerumi.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, olen vain lihonut. Edes ulos ei enää kehtaa lähteä.

Vierailija
2/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottunut lihottavaan ruokavalioon, ja pienikin kalorivaje tekee hulluksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ketolle ja pätkäpaastolle, niin et enää tarvitse itsekuria.

Vierailija
4/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Eikö se laihdutus onnistunut tänäänkään.

Vierailija
5/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala ketolle ja pätkäpaastolle, niin et enää tarvitse itsekuria.

Kokeiltu, monesti, ei auta,itsekuria tarvisisin

Ap

Vierailija
6/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut syödä lautasmallin mukaan? Itse aloitin juuri 10 kg laihdutuksen ja käytän apuna kilokalori.net:iä. Voit laittaa sinne tietosi ja tavoitepainon. Itse hämmästyin kuinka vähän voi oikeasti syödä, ettei kalorit pauku. Tsemppiä!

Vierailija
7/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkaa itsesi kuolemanpelolla. Jos en laihdu xx kiloa vuodessa, kuolen pian. Pidät sen mielessä niin että siitä tulee korvamato.Itse asiassa niin saattaa käydäkin, koska monet vakavat äkkisairaudet iskevät todella ylipainoisiin.

Vierailija
8/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskys painanut 18 kg enemmän kuin nyt. En myy itsekuriani.

No, vitsi vitsi. Se on osittain itsekuria, osittain motivaatiota, osittain oikeiden keinojen löytymistä. En usko, että kaikille sopii samat keinot.

Laihduin kitukuureilla, joita sanottiin silloin epäterveellisiksi. Nyt muut on sairaita, minä terve. Nykyään vasta myönnetään, että vähäinen kalorimäärä pitää nuorena ja estää sairauksia.

Vierailija
9/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät elämäntavat ei ole itsekurista kiinni. Kyseessä ei ole rangaistus. Sinulla on ruokasuhde pielessä

Minä syön hyvin ja osaan nauttia siitä ruuasta. Jos sen terveellisen ruuan tekee oikein, se on hyvää. Maistuu oikeasti paremmalta kuin karkit, suklaat ja roskaruoka.

Vierailija
10/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdi syitä lihomiseen. Sairaus, hemmottelu, jonkin asian korvaaminen? Itse en onnistunut ennen kuin ymmärsin syyt lihomiseen. Niin kauan kuin syyt nykytilanteeseen painaa taustalla et tule onnistumaan kovin todennäköisesti.

Vierailija
11/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta liikaa ruokaa. Säästät rahaakin.

Vierailija
12/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän nyt vielä kerran, vaikka joka tuutista tätä tursuu:

Lopeta laihdutus❗️❗️❗️❗️

Panosta rahallisesti ja ajallisesti terveelliseen ja hyvään, maistuvaan ruokaan.

Opeta elimistö toimimaan tehokkaasti, kun syöt hyvin, saat energiat ja voimat takaisin. Jaksat enemmän, saat kauniin ihon, vahvat hiukset ja hyvin toimivan, voimakkaan, ja terveen kropan.

Panosta tietoon, ruoanlaittotaitoon, opettele. Lue.

Unohda kuurit ja kaikenmaailman kikkailu❗️❗️❗️❗️❗️

Syö❗️❗️❗️❗️

Vierailija
13/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdi syitä lihomiseen. Sairaus, hemmottelu, jonkin asian korvaaminen? Itse en onnistunut ennen kuin ymmärsin syyt lihomiseen. Niin kauan kuin syyt nykytilanteeseen painaa taustalla et tule onnistumaan kovin todennäköisesti.

Syön tylsyyteen. Olen ollut kotona 10 vuotta, työttömän elämä on turhaa. Syöminen antaa syyn nousta aamulla sängystä.

Ap

Vierailija
14/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyykkaa itsesi kuolemanpelolla. Jos en laihdu xx kiloa vuodessa, kuolen pian. Pidät sen mielessä niin että siitä tulee korvamato.Itse asiassa niin saattaa käydäkin, koska monet vakavat äkkisairaudet iskevät todella ylipainoisiin.

Joku motivaatiohan se pitäisi olla.. Mutta jos mulle luvattaisiin miljoona, että olen ensi kesänä normaalipainossa, niin varmasti onnistuisin!

Nyt vaan polvi vihoittelee ja Sokeriarvot koholla, niin ei motivoi ei.. Ihan sairasta, mutta ei motivoi mua

Ap

Vierailija
15/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuria voi harjoittaa ja harjoitella. Olematta antamaan periksi itsellesi ja mieliteoille. Kyllä se siitä, kun pikkuhiljaa teet muutoksia ja terveellisempiä valintoja.

Vierailija
16/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vain saada elämääsi muuta sisältöä kuin syöminen. Jotakin, mikä saa sut pois sieltä kotoa lojumasta. Itselleni liikuntaharrastukset ovat se juttu. Toivottavasti säkin löytäisit jotain liikunnallista tekemistä. Ja koeta olla enenmän ulkona. Sisällä nyhjääminen tekee ihmisistä turpeita ja masentuneita.

Vierailija
17/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Aloitan ja aloitan mutta aina se laihdutus jää.

Syöminen vaan parasta mitä ihminen voi tehdä.

N26 ja 110kg

Vierailija
18/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen auttaa, ei saata syödä.

Vierailija
19/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää vain saada elämääsi muuta sisältöä kuin syöminen. Jotakin, mikä saa sut pois sieltä kotoa lojumasta. Itselleni liikuntaharrastukset ovat se juttu. Toivottavasti säkin löytäisit jotain liikunnallista tekemistä. Ja koeta olla enenmän ulkona. Sisällä nyhjääminen tekee ihmisistä turpeita ja masentuneita.

Yritän kyllä liikkua, kausittain enemmän. Mutta kun siitä tulee väsynyt ja huono olo, niin helppo jättää tekemättä.

Ap

Vierailija
20/100 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... no koska kaikki yrittää laihduttaa itsekurilla, ja se ei toimi.

Tutkimusten mukaan noin 95 prosenttia (otsekurin varaan rakennetut) rajoittavat diietit epäonnistuu. Joko alkuunsa tai kilot tulee takaisin.

Tee pieniä, sinulle sopivia muutoksia yksi kerrallaan. Ei mitään järkeä hampaat irvessä muuttaa kaikki kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan