Mitä jäätelöitä teillä on nyt pakastimessa?
Meillä on pingviinipuikkoja (se laatikko, jossa on makuina vadelma, banaani ja vanilja) ja pari Ampparia. Syön paraikaa vadelmapuikkoa.
Kommentit (59)
Edellispäivänä syötiin Jymyn vadelmasalmiakki. Nyt ei ole mitään.
Kaapissa on kyllä jäätelökone ja varmaan aineksetkin jos vajaus iskee.
Geishaa purkki, cookie doughia pari purkkia Lidlin choco crispiä varmaan 4-5 tikkua, erilaisia Pirkka-tuutteja x määrä. En tälle katsonut viikonlopun jälkeen tilannetta, voi olla että sieltä on lähtenyt syöntiin jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Edellispäivänä syötiin Jymyn vadelmasalmiakki. Nyt ei ole mitään.
Kaapissa on kyllä jäätelökone ja varmaan aineksetkin jos vajaus iskee.
Meillä ei jätskikoneella tehdystä jäätelöstä tullut koskaan oikein jäätelöä, joten se masiina on jäänyt kaappiin. Kondensoidusta maidosta teemme aika usein jätskejä, tosin nyt pakastin on pullollaan marjoja ja sinne ei mahdu mitään ennenkuin syö jotain pois.
Mä en tykkää jäätelöistä oikeastaan ollenkaan , mutta yksi tuutti ja yksi mehujää on mieheni varastoja.
4 litran pakettia eri makuja, joista 2 laktoositonta. Puoli pakettia nougatia ja vajaa paketti vaniljaa. En juuri välitä jäätelöstä, nuo on vierasvarana.
Aino suolainen kinuski
Ingman Creamy english mint
Pingviini rommirusina
Viennetta jäätelökakku
Suklaa, vanilia ja vadelma surbetti
- 4 Pirkka Choco Grande valkoista suklaata sisältävää vaniljajäätelöpuikkoa
- 7 Valion lakritsituuttia, joista 6 ostin yhdessä pakkauksessa tänään.
Syön korkeintaan 1-2 jäätelöpuikkoa tai -tuuttia kerrallaan, jolloin sitä jäätelöä ei tule ahdettua samalla tavalla kuin jos ostaisi puolen litran tai litran pakkauksia. Noita tulee tavallisimmin syötyä kahvin kanssa tai illalla tv:tä katsellessa.
Lidlin jotain merkillistä vadelma-bourbon jäätelöä puoliksi syöty rasia. En ole vielä oikein varma, onko se hyvää. Eikö tuo Bourbon ole viskiä? Lisäksi on yksi suklaatuutti ja yksi mehujää.
Minun pakastimessani ei yleensä ole jäätelöä, mutta nyt sattumalta tilasin sellaisia jäädytettäviä mehupuikkoja. En perehtynyt mitä makuja kun kippasin pakkaseen.
Aino suklaa-mango ja Aino mustaviinimarja-valkosuklaa. Juuri nautimme kahvin kanssa Aino valloittava vadelma-purkin loppuun.
Yhdestä purkista (900 ml) syödään 4 kertaa, meitä on kaksi aikuista.
Nyt on vain 1 puikko ja mehujää. Pakastin on täynnä marjoja.
Litra vaniljajäätelöä, 4kpl murkkumehujäätä, 4kpl koppismehujäätä ja amparimehujäätä 2kpl.
Aino kaurajäätelöä, mansikka kun vatsa ei kestä maitoproteiinia.
Otin reilun palasen jäätelö ottimella, mutta oli tosi työlästä saada se alas kurkusta.
Aivan mielettömän sokerista, en pystynyt syömään sitä.
Minulla on 2. tyypin diabetes myös joten vältän sokeria.
Tosi huono valikoima noissa maidottamissa eli vegejäätelöissä.
Just nyt ei mitään. Sitten kun tekee mieli, teen itse kermasta ja kondensoidusta maidosta jotain.
Aino karpalo&kinuski
Pätkis-puikkoja
Ässämix-puikkoja
Muutamia makuja Tirolista lennätettyjä italialaisia gelatoja ja itsetehtyä liekitetyllä Madagaskarin vaniljalla ja rommirusinoilla maustettua kermajäätelöä.