Muija puhuu mutta en kuuntele.
Huomasin että akka papattaa ja vaan myöntelen edes kuuntelematta mitä hän sanoo? Kehittynyt taito.
Kommentit (40)
Lopeta sössötyksen kuuntelu ja ala elämään, siis eroa!
noin teki munkin ex mies. kerroin mitä mun mielestä meidän suhteessa on vikana, puhuin puhuin puhuin ja kyselin hänen mielipidettä meidän suhteesta. vastauksena örähdyksiä ja 'ei kai meijän suhtees mitään vikaa ole.' kun sitten ilmoitin haluavani eron, mies kysyy ' miksi ihmeessä? mitä vikaa sun mielestä meidän suhteessa on, olisit kertonut ni olis selvitetty asiat.' taas kerroin samat asiat, mies ei kuulema vielläkään tiedä miksi halusin erota. niin miehet, ehkä kannattaisi joskus kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 15:49"]noin teki munkin ex mies. kerroin mitä mun mielestä meidän suhteessa on vikana, puhuin puhuin puhuin ja kyselin hänen mielipidettä meidän suhteesta. vastauksena örähdyksiä ja 'ei kai meijän suhtees mitään vikaa ole.' kun sitten ilmoitin haluavani eron, mies kysyy ' miksi ihmeessä? mitä vikaa sun mielestä meidän suhteessa on, olisit kertonut ni olis selvitetty asiat.' taas kerroin samat asiat, mies ei kuulema vielläkään tiedä miksi halusin erota. niin miehet, ehkä kannattaisi joskus kuunnella.
[/quote]ei ne vaan tajua mistään mitään, tyhmiä olentoja.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 15:27"]
Miehet on perseestä, niillä se asenneongelma on, alkakaa homoiks, ni ei tarvii meistä akoista valittaa.
[/quote]
naiset on perseestä,niillä se asenneongelma on,alkakaa lesboiks,ni ei tarvii meistä ukoista valittaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 15:27"]
Miehet on perseestä, niillä se asenneongelma on, alkakaa homoiks, ni ei tarvii meistä akoista valittaa.
[/quote]
naiset on perseestä,niillä se asenneongelma on,alkakaa lesboiks,ni ei tarvii meistä ukoista valittaa.
[/quote]
hahahahaaa!!! XD
Vaivun transsiin, kun puhe vain jatkuu ja jatkuu. Jossain vaiheessa havahdun hereille ja tajuan, että pitkät litaniat ovat menneet ohitse. Vaimolta tulee sellaista tehokkaan nopeaa puhetta, jossa pitäisi olla sataprosenttisen keskittynyt rekisteröidäkseen kaiken. Kuka jaksaa jonninjoutavaa kuunnella keskittyneesti tuntien ajan joka päivä. Haluaisin tiivistelmän tärkeimmistä asioista ja pelkkiä hymyjä lopun aikaa.
Heh, kuulin ihan samanlaisen pariskunnan tänään bussissa mutta toisin päin. Mies vaan pälätti jatkuvasti jotain hyväntuulisesti. Nainen toisteli KOKO AJAN vaan jotain "mmh" "nii" "juu" '"aijaa". Ja ihan perheenä olivat liikenteessä, 100% varmasti pariskunta.
Suhteen alussa nainen yleensä vähän miettii mitä sanoo ja kuuntelee ujostellen. Myöhemmin miehestä tulee niin tuttu ja arkinen, että nainen lopettaa miettimisen ja antaa jokaisen ajatuksen tulla suusta ulos reaaliaikaisena tajunnan virtana.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 17:10"]
Suhteen alussa nainen yleensä vähän miettii mitä sanoo ja kuuntelee ujostellen. Myöhemmin miehestä tulee niin tuttu ja arkinen, että nainen lopettaa miettimisen ja antaa jokaisen ajatuksen tulla suusta ulos reaaliaikaisena tajunnan virtana.
[/quote]
joo,se "ääneen ajattelu" on äärimmäisen vittumaisen kuulosta.
aivan helvetin ärsyttävä tapa.
tähänkin kommenttiin löytyy joltain naiselta äärimmäisen nokkela vastaus kohta.
Ihan sama täällä. En ole vuosiin kuunnellut.
Niin,tai sit se akka on kohta ex!!!!
Mä jätin mun muijan just ton saatanan papattamisen takia. Plääplääplää. Kolska Minä olen nainen ja tiedän kaikesta kaiken... (mihinhän katosi se NAINEN, johon rakastuin, siihen joka osasi myös kuunnella ja keskustella.). Nyt itkee ja vinkuu, että ottaisin takaisin, mutta en todellakaan ota. Lapsetkin haluis mun luo asumaan, mutta nyt mennään viikkoviikko. Kuuntelin muutaman vuoden siis ja kiitos ei enää.
kohta sä valitat että se nalkuttaa. oma vikasi kun et kuuntele.
Tarjoo tikkaria suuhun ja sano että juttelee sille :)
Mä juttelin niitä näitä. En ole mikään moottoriturpa kuitenkaan. Ei mies kuuntele eikä vastaile. Joten lopetin juttelemisen hänelle ja nyt olemme hiljaa.
suunnittelen eroa.
Niinpä. Kyllä vaimo huomaa helposti, jos mies ei kuuntele. Ja huomaa, että on ihan sama, mitä sille ukolle puhuu.
Täällä mies 44v. Olen samaa mieltä ja mietin, että pitäiskö lähteä tästä liitosta. Ihana vaimo on muuttunut nalkuttavaksi naiseksi. Olemme keskustelleet ja jopa apua hakeneet, mutta ei vaan toimi. Kesäloma oli kärsimystä, onneksi pääsi töihin. Nyt on vaimo lasten kanssa uimassa ja minä täällä, myös vaimo käy tällä palstalla ja toivon, että lukisi. Pitäskö jättää tää ketju näkyviin. Olemme siis puhuneet ja puhuneet, mutta ei mee perille.
Ei naiset nalkuta eikä papata. He haluavat "keskustella asiallisesti". Yeah right.
Naisen suulle on oikeastaan vain yksi hyvä käyttötarkoitus, muu on pelkkää piinaa.
Eroa. Niin naiset kuin miehetkin osaa olla puhumattomia ääliöitä, ei kannata kitua. Elämä on ihan liian lyhyt siihen.