Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija puhuu mutta en kuuntele.

Vierailija
09.08.2014 |

Huomasin että akka papattaa ja vaan myöntelen edes kuuntelematta mitä hän sanoo? Kehittynyt taito.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Niin naiset kuin miehetkin osaa olla puhumattomia ääliöitä, ei kannata kitua. Elämä on  ihan liian lyhyt siihen.

Vierailija
22/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sössötyksen kuuntelu ja ala elämään, siis eroa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin teki munkin ex mies. kerroin mitä mun mielestä meidän suhteessa on vikana, puhuin puhuin puhuin ja kyselin hänen mielipidettä meidän suhteesta. vastauksena örähdyksiä ja 'ei kai meijän suhtees mitään vikaa ole.' kun sitten ilmoitin haluavani eron, mies kysyy ' miksi ihmeessä? mitä vikaa sun mielestä meidän suhteessa on, olisit kertonut ni olis selvitetty asiat.' taas kerroin samat asiat, mies ei kuulema vielläkään tiedä miksi halusin erota. niin miehet, ehkä kannattaisi joskus kuunnella.

Vierailija
24/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 15:49"]noin teki munkin ex mies. kerroin mitä mun mielestä meidän suhteessa on vikana, puhuin puhuin puhuin ja kyselin hänen mielipidettä meidän suhteesta. vastauksena örähdyksiä ja 'ei kai meijän suhtees mitään vikaa ole.' kun sitten ilmoitin haluavani eron, mies kysyy ' miksi ihmeessä? mitä vikaa sun mielestä meidän suhteessa on, olisit kertonut ni olis selvitetty asiat.' taas kerroin samat asiat, mies ei kuulema vielläkään tiedä miksi halusin erota. niin miehet, ehkä kannattaisi joskus kuunnella.

[/quote]ei ne vaan tajua mistään mitään, tyhmiä olentoja.

Vierailija
25/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 15:27"]

Miehet on perseestä, niillä se asenneongelma on, alkakaa homoiks, ni ei tarvii meistä akoista valittaa.

[/quote]

naiset on perseestä,niillä se asenneongelma on,alkakaa lesboiks,ni ei tarvii meistä ukoista valittaa.

Vierailija
26/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 15:27"]

Miehet on perseestä, niillä se asenneongelma on, alkakaa homoiks, ni ei tarvii meistä akoista valittaa.

[/quote]

naiset on perseestä,niillä se asenneongelma on,alkakaa lesboiks,ni ei tarvii meistä ukoista valittaa.

[/quote]

hahahahaaa!!! XD

Vierailija
27/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivun transsiin, kun puhe vain jatkuu ja jatkuu. Jossain vaiheessa havahdun hereille ja tajuan, että pitkät litaniat ovat menneet ohitse. Vaimolta tulee sellaista tehokkaan nopeaa puhetta, jossa pitäisi olla sataprosenttisen keskittynyt rekisteröidäkseen kaiken. Kuka jaksaa jonninjoutavaa kuunnella keskittyneesti tuntien ajan joka päivä. Haluaisin tiivistelmän tärkeimmistä asioista ja pelkkiä hymyjä lopun aikaa.

Vierailija
28/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kuulin ihan samanlaisen pariskunnan tänään bussissa mutta toisin päin. Mies vaan pälätti jatkuvasti jotain hyväntuulisesti. Nainen toisteli KOKO AJAN vaan jotain "mmh" "nii" "juu" '"aijaa". Ja ihan perheenä olivat liikenteessä, 100% varmasti pariskunta.

Vierailija
29/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa nainen yleensä vähän miettii mitä sanoo ja kuuntelee ujostellen. Myöhemmin miehestä tulee niin tuttu ja arkinen, että nainen lopettaa miettimisen ja antaa jokaisen ajatuksen tulla suusta ulos reaaliaikaisena tajunnan virtana.

Vierailija
30/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 17:10"]

Suhteen alussa nainen yleensä vähän miettii mitä sanoo ja kuuntelee ujostellen. Myöhemmin miehestä tulee niin tuttu ja arkinen, että nainen lopettaa miettimisen ja antaa jokaisen ajatuksen tulla suusta ulos reaaliaikaisena tajunnan virtana.

[/quote]

joo,se "ääneen ajattelu" on äärimmäisen vittumaisen kuulosta.

aivan helvetin ärsyttävä tapa.

tähänkin kommenttiin löytyy joltain naiselta äärimmäisen nokkela vastaus kohta.

Vierailija
31/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kohta ex.

Vierailija
32/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä. En ole vuosiin kuunnellut.

Vierailija
33/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,tai sit se akka on kohta ex!!!!

Vierailija
34/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin mun muijan just ton saatanan papattamisen takia. Plääplääplää. Kolska Minä olen nainen ja tiedän kaikesta kaiken... (mihinhän katosi se NAINEN, johon rakastuin, siihen joka osasi myös kuunnella ja keskustella.). Nyt itkee ja vinkuu, että ottaisin takaisin, mutta en todellakaan ota. Lapsetkin haluis mun luo asumaan, mutta nyt mennään viikkoviikko. Kuuntelin muutaman vuoden siis ja kiitos ei enää.

Vierailija
35/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta sä valitat että se nalkuttaa. oma vikasi kun et kuuntele.

Vierailija
36/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoo tikkaria suuhun ja sano että juttelee sille :)

Vierailija
37/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelin niitä näitä. En ole mikään moottoriturpa kuitenkaan. Ei mies kuuntele eikä vastaile. Joten lopetin juttelemisen hänelle ja nyt olemme hiljaa.

suunnittelen eroa.

Vierailija
38/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kyllä vaimo huomaa helposti, jos mies ei kuuntele. Ja huomaa, että on ihan sama, mitä sille ukolle puhuu. 

Vierailija
39/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies 44v. Olen samaa mieltä ja mietin, että pitäiskö lähteä tästä liitosta. Ihana vaimo on muuttunut nalkuttavaksi naiseksi. Olemme keskustelleet ja jopa apua hakeneet, mutta ei vaan toimi. Kesäloma oli kärsimystä, onneksi pääsi töihin. Nyt on vaimo lasten kanssa uimassa ja minä täällä, myös vaimo käy tällä palstalla ja toivon, että lukisi. Pitäskö jättää tää ketju näkyviin. Olemme siis puhuneet ja puhuneet, mutta ei mee perille.

Vierailija
40/40 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset nalkuta eikä papata. He haluavat "keskustella asiallisesti". Yeah right.

Naisen suulle on oikeastaan vain yksi hyvä käyttötarkoitus, muu on pelkkää piinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme