Lääkäriin ei kannata mennä
Peruin lääkäri aikani taas. Toivottavasti tulee jotain vakavaa. Hammas oli pitänyt poistaa. Mutta mitä väliä
Kommentit (21)
Eipä sinne ilman lottovoittoa enää pääsekään.
Tulehdus voi levitä leukaluuhun ja voit saada tulehduksen takia sydärin/aivoinfarktin. Hienoa kun peruit ajan, yksi uuvatti vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Tulehdus voi levitä leukaluuhun ja voit saada tulehduksen takia sydärin/aivoinfarktin. Hienoa kun peruit ajan, yksi uuvatti vähemmän
Niinhän sitä sanotaan että työtön ei ole ees ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työttömyys liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
No mulla oli ajat mutta en ansaitse niitäkään. En varaa enää yhtään aikaa jättäydyn yhteiskunnasta täysin pois
Osasit sentään perua lääkäriaikasi. Kaikki eivät viitsi, ja siitä kärsii koko systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työttömyys liittyy tähän?
No olen työtön mun kuuluu olla kärsivä ja kuolla poiS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla oli ajat mutta en ansaitse niitäkään. En varaa enää yhtään aikaa jättäydyn yhteiskunnasta täysin pois
Sitten hoitelet itse itsesi. Älä enää kuormita verovaroilla rakennettua terveydenhoitojärjestelmää.
Vierailija kirjoitti:
Osasit sentään perua lääkäriaikasi. Kaikki eivät viitsi, ja siitä kärsii koko systeemi.
No osasin joo. Onneks en oo tärkeä eikä kukaan soita perään
Ei kannatakaan. On paljon kivempaa valittaa vauvapalstalla ettei lääkäriin pääse ja että vaikka pääseekin, se maksaa. Mutta omapahan on hammassärkysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osasin joo. Onneks en oo tärkeä eikä kukaan soita perään
Haiseeko täällä itsesääli? Jos sinä et ole vastuussa sinusta, kuka sitten olisi, äitisikö.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannatakaan. On paljon kivempaa valittaa vauvapalstalla ettei lääkäriin pääse ja että vaikka pääseekin, se maksaa. Mutta omapahan on hammassärkysi.
En ole valittanut. Nyt joku hyvännäköinen pääsee.. Niitähän täällä suojellaan
Ei kenenkään köyhän rahat enää riitä lääkärissä käyntiin. Eläkeläisen tulot ei riitä mennä lääkäriin valittamaan vaivojaan tai ostamaan vaivoihinsa lääkkeitä. No suomen hyvinvointi onkin laskenut jo eläkeläiset ongelma jätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään köyhän rahat enää riitä lääkärissä käyntiin. Eläkeläisen tulot ei riitä mennä lääkäriin valittamaan vaivojaan tai ostamaan vaivoihinsa lääkkeitä. No suomen hyvinvointi onkin laskenut jo eläkeläiset ongelma jätteeksi.
Olis ollut patin takia aika tk lääkärille hampaan vuoksi suuhygienisti sekä hampaan poistoaika. Menkööt ne joilla on väliä
Vierailija kirjoitti:
Säästypä neki rahat kupariin
En käytä alkoholia enkä huumeita. Uhkapeleistäkin erossa pian 7kk
Vierailija kirjoitti:
No, omapa on asiasi.
Ei ole oma asia jos tarkoituksella aiheuttaa kuluja yhteiskunnalle.
Terveyden hoitamatta jättämisellä on kalliit seuraukset. Pikkuvaiva on helppo ja nopea hoitaa, mutta hoitamatta jättäminen voi johtaa raskaisiin toimenpiteisiin, joita joutuu tekemään useiden vuosien ajan. Pahimmillaan se aiheuttaa loppuelämän ajaksi kalliita hoitoja vaativia vaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä kuparilla teet?
Aiotko valmistaa siitä patsaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä kuparilla teet?
Aiotko valmistaa siitä patsaan?
En sanonut noin - ap-
No, omapa on asiasi.