Hyvästi isot tissit - uusi trendi on luonnollisen kokoiset rinnat
Kommentit (23)
Jep, artikkelissa mainostettiin peppuleikkauksia, joita Suomessa tehdään vielä liian vähän. Tosi luonnollista.
Paskat jostain trendeistä. Mun tissit on isot luonnostaan,joten eikö ne sit oo trendikkäät? Luonnollisen kokoiset? Vittu mitä paskaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:34"]Paskat jostain trendeistä. Mun tissit on isot luonnostaan,joten eikö ne sit oo trendikkäät? Luonnollisen kokoiset? Vittu mitä paskaa.
[/quote]
Pienirintaiset keksivät aina uusia tapoja soimata ja lytätä isorintaisia. Se on heillä verissä eikä se lopu koskaan. Kateus, verhottuna vaikkapa vihaan, on pienirintaisten pysyvä piirre. Siksi en voisi ikinä olla pienirintaisen kanssa - ei siksi etteivät pienet rinnat ole yhtä kauniit kuin isot, vaan koska sitä katkeraa valitusta ja isorintaisten haukkumista ei siedä Erkkikään.
T. Mies
aina tätä samaa paskaa, kummat on paremmat, isot vai pienet, mitä väliä, seksikkyys/viehättävyys syntyy kokonaisuudesta eikä pelkästä kuppikoosta
Mulla on luonnollisen kokoiset G-kupin rinnat.
Nojaa, minä en ole koskaan välittämyt mistään trendeistä, tai muodista ylipäänsä. En tiedä meneekö 70E vielä luonnollisen kokoisista tiseistä, mutta itte oon tyytyväinen näihin - ja se riittää mulle :)
t. teini
Eikö luonnollisen kokoiset - kaiken kokoiset, joita ei ole leikattu? Selvästi kuitenkin jonkun pienirintaisen tai niitä ihannoivan kirjoitus. Kaikki luonnolliset rinnat ovat hyviä, onneksi on erilaisia mieltymyksiä. Itse pidän kyllä isoista enemmän, muttei pienissäkään mitään vikaa ole.
Ärsyttävää kuitenkin, kun miehet/pojat usein haukkuvat pieniä rintoja ja naiset toistensa suuria. Törkeä yleistys, mutta noin se usein menee. Ketä edes kiinnostaa toisten rinnat, jos ei niiden kanssa ole tekemisissä :)
Minä nyt en ole trendeistä piitannut ennenkään. Etumukseni on mielestäni oikein hieno eikä takamuksessakaan ole nipottamista, ei nyt eikä uuden trendin koittaessa.
Stylisti, jolla on pula-aikojen suosituin slummilähiöetunimi? Huhuu, Jemina, etunimen vaihtaa tyylikkäämpään huomattavasti näpsäkämmin kuin pois muodista menneet rinnat!
Otsikoinnissa on "Uusi trendi on luonnollisen kokoiset rinnat", joten mistä isorintaiset + Erkin kaima nyt vetivät sen johtopäätöksen, että kyseessä on pienirintainen isorintaisten haukkuja. Kyllähän isot luonnolliset rinnat eroavat paljonkin isoista silikonirinnoista. Luetun ymmärtämistä please ennen kuin kirjoitatte tuohtuneen mielipiteenne.
Kyllä isorintaisetkin haukkuu pienirintaisia, yleensä poikamaisiksi tikuiksi, joista vain epänormaalit miehet kiinnostuu..
Valitettavasti muoti on suunniteltu ensisijaisesti lähinnä rinnattomille. Ovathan mallit ja mannekiinit enimmäkseen liian laihoja ja erittäin pienirintaisia. Että se siitä muodista ja "luonnollisenkokoisista" rinnoista.
Kun se luonnollinen koko on G, niin on aika epätoivoista löytää sopivia vaatteita varsinkin kun en ole lihava.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:26"]
Stylisti, jolla on pula-aikojen suosituin slummilähiöetunimi? Huhuu, Jemina, etunimen vaihtaa tyylikkäämpään huomattavasti näpsäkämmin kuin pois muodista menneet rinnat!
[/quote]
Öh, Jemina on kylläkin vanha nimi joka kulkee joillakin suvussa. Itse bongasin Jeminan hautakivistä.
Kaikkein rumimpia ovat rinnat, joista toinen on pienempi..
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:26"]
[/quote]
Öh, Jemina on kylläkin vanha nimi joka kulkee joillakin suvussa. Itse bongasin Jeminan hautakivistä.
[/quote]
Tuo ei vaikuta vähääkään siihen, että se on pula-aikojen suosituin slummilähiöetunimi.
Luonnollisen kokoiset? Eikö silloin trendin pitäisi olla juuri sen kokoiset rinnat kuin luonnostaan on?
Voi ei. :( Rintani ovat luonnostaan suuret, mutta koska luonnollinen koko on keskikoko niin rintani ovat luonnottomat, eivätkä siis muotia.
Chicago-Iida jää nyt armotta pois muodista :D:D
Noniin, minäpä tästä näppärästi pienennytän tissini trendikokoon!