Hyvästi isot tissit - uusi trendi on luonnollisen kokoiset rinnat
Kommentit (23)
Mulla oli keskikokoiset tissit, nyt lapyskat. Eli aika olemattomat. Mutta mita valia kun on kevyt olo eivatka ole tiella.
Kadehdin niita naisia joilla on terhakat keskikokoiset tissit.. useinmiten ovat silikoonia, valitettavasti. Kun mennaan siita isompaan kokoon tulee mieleen vanha torimummo.
Nainen ei ole siro eika naisekas muhkealla varustuksella.
Esim vaikka kaitie price nayttaa lihavalta vaikka on oikeasti alipainoinen. Ne on ihan kamalan rumat pallukat.
Ja luonostaan isorintaiset saavat kaiken sympatian. Voin kuvitella sen tuskan.
T. N
Pienirintaiset keksivät aina uusia tapoja soimata ja lytätä isorintaisia. Se on heillä verissä eikä se lopu koskaan. Kateus, verhottuna vaikkapa vihaan, on pienirintaisten pysyvä piirre. Siksi en voisi ikinä olla pienirintaisen kanssa - ei siksi etteivät pienet rinnat ole yhtä kauniit kuin isot, vaan koska sitä katkeraa valitusta ja isorintaisten haukkumista ei siedä Erkkikään.
-Ai, mä oon taas törmänny just isorintasiin jotka kadehtii pienirintasia :D esim kun itse olin hyvin siro ja pienirintainenkin niin isorintainen kaveri jatkuvasti puhu siitä kuinka se että hänellä on isot rinnat tekee hänestä joteki paremman. Ja muhun kuitenkin ihastui lähes kaikki miehet ja kroppakin oli paremman mallinen.