G:nukutko housut jalassa?
Miksi nukut, kun tavaran tuuletus on terveellistä!?
Itse nukun vain menkkojen aikaan ja kun on lactal sisässä.
Kommentit (31)
Alasti nukumme, inhottavaa kun menkkojen aikaan pitää hauduttaa. Lapsilla on vaippa joten ilmakylvyt järjestetään päivällä. Olen kyllä itsekin päivisin paljon ilman vaatteita tai vaan pikkareissa, mukavuussyistä. Etenkin helteellä. Katsotaan kun lapset kasvaa, sitten pitää ehkä useammin olla pukeissa.
Alasti nukun aina, myös menkkojen aikana.
En pidä kotona alusvaatteita juuri koskaan. Illalla päällä on joku kevyt kauhtana ja yöt nukun alasti. Aiemmin jouduin menkkojen aikana pitämään pikkiksiä ja se oli ahdistavaa. Onneksi löysin kuukupit, joten nyt ei tarvi pitää alkkareita yöllä edes silloin.
Ainoastaan menkkojen aikana on pikkarit, muuten en. Paituli asuna.
inhottavaa että kusinen pillu ja persehiki hinkkaa lakanoihin. eli käytän alushousuja yöllä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:31"]inhottavaa että kusinen pillu ja persehiki hinkkaa lakanoihin. eli käytän alushousuja yöllä.
[/quote] no mä peseydyn ennen sänkyyn menoa. Ap
joojoo mut jos käyt yöllä pissalla niin peseydytkö silloinkin?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 09:08"]
Vitonen ei vastannut, miksi housut! Ap
[/quote]
En ole vitonen, mutta sinä itse perustelit housuttomuuden tärkeyttä terveyssyillä. Jos mitään vaivoja ei ole, niin miksi pitäisi olla ilman? Syötkö itse päivittäin kaikenlaisia lääkkeitä ihan varmuuden vuoksi?
pikkarit ja rintsikat, koska muitakin ihmisiä huusollis, yksin en pitäis noitakaan.
Nukun aina yöpaidassa ilman alushousuja. Näin olen nukkunut lapsesta saakka.