Alexander Stubb määräsi toisen kansanedustajan asun!
Halusi, että sopii Stubbin kanssa yhteen :)
Kommentit (55)
Tämä iki-teini jos saisi valita ministerit siellä olisi vain kauniita ja urheilullisia, tieto-taidosta viis, rumat ja lihavat älkööt vaivautuko.
Alkaa vaikuttaa jo arjalaiselta rodunjalostusopilta kohta tämän tenavan jutut.
Minä olen alkanut jopa kaipaamaan jopa Lipposta, vaikka puolue onkin väärä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:15"]Heh, katsoin jo eilen, että Stubb näyttää asussaan tosi naurettavalle.
Jos tuolla tavalla (ja tuolla naamalla) pukeutunut mies tulisi pokaamaa, pakit tulisi sekunnissa!
[/quote] Stubb saa vähän parempiakin naisia kuin av-mamman. Joten tuskin joutuisit kieltäytymään!
Kohta tulee lihaville erillinen läskivero.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:12"]
Rinne on sentään ihan asiallisesti pukeutuneen näköinen. Lyhythihainen paita kesällä on ihan ok. Edes joku käyttäytyy aikuisen tavoin.
[/quote]
Lyhythihainen kauluspaita ei ole koskaan ok vaan pitkähihaisesta tulee kääriä hihaa hieman ylöspäin. Myös Stubbin kokonaisuus olisi näin ollut tasapainoisempi.
Yritysmaailmassa tuollainen asujen mätsääminen ym. on käsittääkseni aika yleistä. Pomo saattaa hyvinkin tarkkaan sanella alaistensa pukeutumista, tosin politiikassa tuo tuntui hiukan oudolta.
Onhan se varmaan pääministeristä ihan kiva, että ihmiset ympärillään on nättejä ja silleen ja sointuvat väreiltä ja materiaaleiltaan toisiinsa. Mua kyllä enemmän kiinnostais se, että mistä mä saan töitä, kun työpaikka menee väistämättä alta näiden pakotteiden takia. Mutta ei kai se pääministeriä hetkauta, kun kuulemma nää pakotteet koskee vasta kuudenneks eniten meitä suomalaisia.
Joo, hoidetaan ensin puhuvien päiden stailaus ja sitten niiden viiden eniten kärsivän maan kansalaisten asiat ja palataan sitten tähän meidän hätään. Jos sitten enää rahaa ja mielenkiintoa on. Stubbi tietysti karkaa sitä ennen Eurooppaan.
Olen itsekäs, häpeän.
Tyhmä kuin saapas, vai pitäisikö sanoa loaferi?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:40"]Eilen hehkutti Twitterissä kuinka hienosti päivä lähtee käyntiin Cheekin uudella biisillä ;)
[/quote] #flexaa
– Voitte vain kuvitella sen frustraation määrän, kun aamulla herää ja menee Paavo Arhinmäen kanssa samaan kokoukseen. Se ei ole mikään ihan pieni, Stubb sanoi tilaisuudessa HS:n mukaan.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:32"]
– Voitte vain kuvitella sen frustraation määrän, kun aamulla herää ja menee Paavo Arhinmäen kanssa samaan kokoukseen. Se ei ole mikään ihan pieni, Stubb sanoi tilaisuudessa HS:n mukaan.
[/quote]
Taitaa tuosta kaksikosta olla Arhinmäki se aikuisempi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:32"]– Voitte vain kuvitella sen frustraation määrän, kun aamulla herää ja menee Paavo Arhinmäen kanssa samaan kokoukseen. Se ei ole mikään ihan pieni, Stubb sanoi tilaisuudessa HS:n mukaan.
[/quote]
Koska Stubb on noin sanonut ja miksi? Ei kai se oikeesti nyt noin kakara voi olla? Ainiin, sehän olikin koulukiusaaja.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:32"]– Voitte vain kuvitella sen frustraation määrän, kun aamulla herää ja menee Paavo Arhinmäen kanssa samaan kokoukseen. Se ei ole mikään ihan pieni, Stubb sanoi tilaisuudessa HS:n mukaan.
[/quote]
Koska Stubb on noin sanonut ja miksi? Ei kai se oikeesti nyt noin kakara voi olla? Ainiin, sehän olikin koulukiusaaja.
[/quote] Kesäkuussa muistaakseni.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 09:59"]
Ajojahti Stubbia kohtaan palstalla!
[/quote]
Miten niin ajojahti? Jos tapaus on tosi, ja tuskin Wallinheimo valehteli, niin miksi siitä ei saa puhua? Kokoomus lienee verrattavissa Venäjän Putiniin ja Pohjois-Koeraan, sensuuri toimii!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:40"]Eilen hehkutti Twitterissä kuinka hienosti päivä lähtee käyntiin Cheekin uudella biisillä ;)
[/quote] Ymmärtää hyvän päälle. Toisin kuin tyhmä Arhis.