Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensisilmäyksellä (tv-sarja) mysteerit

Vierailija
08.08.2014 |

Muiden keskustelujen innoittamana, ja koska tykkään lukea näitä ja odotan aina että joku tekisi uudesta sarjasta ketjun, keskustellaanpa tv-sarjasta ensisilmäyksellä. Sarjahan on vähän niin kuin "2010-luvun Frendit". 

Itseäni rasitti se, kuinka toivottoman rakastunut päähenkilö Ted oli Robiniin. Tai siis come on. Se nainen ei ollut mitenkään ihmeellinen, aika ärsyttävä haahka oikeastaan. Siis muuten hauska hahmo sarjassa, mutta Tedin rakkauden kohteena alkoi jo kyllästyttämään. 

Lempihahmoni oli varmaan Marshall, koska hän oli niin hellyyttävä ja hyväsydäminen, mutta silti hupsun hauska.

Loppuun olin vähän pettynyt, kun oli taas sitä Ted ja Robin- liibalaabaa. Sitäpaitsi "motherista" oltiin tehty kauhean täydellinen.

Muiden mielipiteitä? :)

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä muu hyvänsä, mut toi Ensisilmäyksellä on kyllä surkea nimi...

Vierailija
42/73 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viimeinen kausi kertoi lähestulkoon pelkästään Barneyn ja Robinin häistä ja niistä tehtiin täydellisen oloinen pari. Sit yhtäkkii parin vikan jakson aikana ne erookin ja se oli siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:26"]Mikähän olisi sitten ollut parempi nimi sarjalle? Kuinka tapasin äitinne, vai?

[/quote]

olisi ollut ihan täydellinen nimi.

Vierailija
44/73 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:26"]

Mikähän olisi sitten ollut parempi nimi sarjalle? Kuinka tapasin äitinne, vai?

[/quote]

Siellä heti joku topakkana vaatimassa minun ehdotustani paremmaksi nimeksi, kun rohkenin ihmetellä ilmiselvän huonoa suomennosta :D Perus mammapalstaa. No vaikka tuo sinun ehdottamasi "Kuinka tapasin äitinne" olisi ollut jopa ihan hyvä. T: nro 7

Vierailija
45/73 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole bongannut mitään outoa, mutta usein tulee mieleen että olisipa sarja, jossa olisi tavalla tai toisella kaksi suosikkiani, Barney ja Frasierin Niles :)

Vierailija
46/73 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi sarjan loppupuolella vaivaamaan, missä vaiheessa Lily ja Marshall muuttivat takaisin Tedin vanhaan kämppään?

Vierailija
47/73 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legen....wait for it.....dary!!!!!

Vierailija
48/73 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetytti se, että kaikki ovat niin hyvissä ammateissa, vaikka ovat niin...huithapeleita tms :D

Vierailija
49/73 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:42"]Minulla jäi sarjan loppupuolella vaivaamaan, missä vaiheessa Lily ja Marshall muuttivat takaisin Tedin vanhaan kämppään?

[/quote]

Kun ted tunnustaa rakkautensa robinille ja robin muuttaa pois, päättää ted luovuttaa kämpän takaisin lilylle ja marshalille.

Vierailija
50/73 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:31"]Mua ihmetytti se, että kaikki ovat niin hyvissä ammateissa, vaikka ovat niin...huithapeleita tms :D

[/quote]

Robinhan ei alkujaan ole ollut kovin "hyvässä" ammatissa vaan aloitti ns pohjalta. Lily on lastentarhanopettaja ja Marshallhan pänttää ekat kaudet paljonkin. Tedin urakehitystähän myös seurataan tiiviisti ja Barney... please.

Vierailija
51/73 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
52/73 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:26"]Mikähän olisi sitten ollut parempi nimi sarjalle? Kuinka tapasin äitinne, vai?
[/quote]
Miksi pitää edes suomentaa?

Vierailija
53/73 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:26"]Mikähän olisi sitten ollut parempi nimi sarjalle? Kuinka tapasin äitinne, vai?
[/quote]
[/quote]

Jollain kanavalla Suomessa tuota ei ole edes suomennettu.

Vierailija
54/73 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:26"]Mikähän olisi sitten ollut parempi nimi sarjalle? Kuinka tapasin äitinne, vai?
[/quote]
[/quote]

Jollain kanavalla Suomessa tuota ei ole edes suomennettu.
[/quote]
Olikohan foxilla? Sit subil (vai maikkaril?) se on ensisilmäyksellä.

Vierailija
55/73 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:46"]Ensisilmäyksellä on huono suomennos. Kuvittelin sarjaa joksikin paskaksi saksalaiseksi saippuaksi ja kieltäydyin edes vilkaisemaan sitä. Nyt hyppäsin kelkkaan vasta pari viikkoa sitten, kun Stella-jaksoja tuli Foxilta. Kaduttaa, etten ole seurannut alusta alkaen. Ollaan miehen kanssa molemmat nyt koukussa.
[/quote]
Mulla kävi sama Monkin kanssa... Luulin että se on jotain saksalaista liibalaabaa niin jokaisessa jaksossa minkä olen ohimennen katsonut vilisiee julkkiksia ja hyviä juttuja. :/ epistä.

Vierailija
56/73 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaimmista sarjoista, eksyin tän pariin joskus 3. kaudella vahingossa ja sit pitikin katsoa Netflixistä alusta saakka. Muu perhekin innostui ja yhdessä jännitettiin, naurettiin ja itkettiin..
:::::::
Marshall ja Lily on mun unelmapari, voi kun olisikin sellaista <3
::::::::
Loppuratkaisu : voi mikä pettymys!!! Onneks dvd:llä vaihtoehtoinen loppu jossa Ted ei todellakaan juokse Robinin luo! Harmitti Robinin ja Barbeyn ero mutta onneks Barbeystä näytti kuoriutuvan välittävä isä kuitenkin.
:::::::::::
Aivan ihana sarja kaikenkaikkiaan :)

Vierailija
57/73 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:34"]Yksi parhaimmista sarjoista, eksyin tän pariin joskus 3. kaudella vahingossa ja sit pitikin katsoa Netflixistä alusta saakka. Muu perhekin innostui ja yhdessä jännitettiin, naurettiin ja itkettiin..
:::::::
Marshall ja Lily on mun unelmapari, voi kun olisikin sellaista <3
::::::::
Loppuratkaisu : voi mikä pettymys!!! Onneks dvd:llä vaihtoehtoinen loppu jossa Ted ei todellakaan juokse Robinin luo! Harmitti Robinin ja Barbeyn ero mutta onneks Barbeystä näytti kuoriutuvan välittävä isä kuitenkin.
:::::::::::
Aivan ihana sarja kaikenkaikkiaan :)

[/quote]

Ja siis toki Barney ;)

Vierailija
58/73 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Tedin lasten äiti on lopussa? Erosiko ne?

Vierailija
59/73 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:36"]Missä se Tedin lasten äiti on lopussa? Erosiko ne?
[/quote]
Kuoli

Vierailija
60/73 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaudet 1-6 ihan parhaita, sitten taso laskee ja tulee ikävä Frendejä.