Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveriporukan "kesänpäättäjäis viikonloppu" mökillä... järkytyin!

Vierailija
08.08.2014 |

...olin viime viikonloppuna "salarakkaani" (saatte haukkua mut pystyyn - ok) kutsumana hänen ystäviensä kesän päättäjäisissä. Mies siis 36-vuotias ja itse olen 24-vuotias.

Tämä kaveriporukka oli varannut ison mökin tai itseasiassa kaksi (en kerro paikkakuntaa mistä, koska en nyt halua aiheuttaa ongelmia kenellekään).  Siellä oli 18 kpl "mieheni" ystäviä (27-42 vuotiaita) + avecit.

Bileet alkoivat ja oli mielestäni tosi hauskaa - arastelin ensin kun mietin olevani ns salarakkaana paikalla - mutta hetkessä tajusin, että mökillä jokaisella oli avec, mutta ei ainoatakaan aviomiestä/-vaimoa tai edes avopuolisoa mukana. Kaikki me avecit olimme ns salarakkaita :(

Tämä porukka juhli ja nussi toisiaan (!!siis oikeasti!!) ristiin koko viikonlopun ja vuorotellen vastailivat kännyköihin tai sivummalla laittoivat kotiin viestiä...

Uskoni suomalaisiin, parisuhteisiin ja rakkauteen - niin miehiin kuin naisiinkin meni lopullisesti!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tunnen myös häpeää koska minäkin olin kolmen eri miehen kanssa :( ap

Vierailija
22/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä av:lla on nykyään trendikästä paljastella ja tarinoida kaiken maailman salarakastarinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä laittoiko joku minun juomaani jotain huumavaa ainetta :( ap

Vierailija
24/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuliko se paskafiilis siitä, ettet ollutkaan niin spesiaalitapaus kuin luulit? Ehkä se oli ihan hyvä herätys tässä kohtaa.

Vierailija
25/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun kans tollasiin bileisiin!!! Terv yh 39 vee ja puutteessa

Vierailija
26/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa p**** koko porukka.

ap

Vierailija
27/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:19"]Mä haluun kans tollasiin bileisiin!!! Terv yh 39 vee ja puutteessa

[/quote]

Kohta ollaan mökillä, laita viestiä

M39

Vierailija
28/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvat huorien suuresta määrästä johtuu osin siitä, että nämä ovat yleensä myös huomiohuoria luonteeltaan. On niitä järjellisiäkin ihmisiä vielä olemassa. Olisi vain mukava, että nämä salahuorat ym. jakelijat kertoisivat näistä ominaisuuksistaan hyvissä ajoin ja hakeutuisivat vastaavanlaiseen seuraan.

Vierailija
29/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:56"]

18 on vähän liikaa, tuossa kun pitäisi olla jo aika hulvattomat mökit. Makuutilat kymmenelle kun tarkoittaa yleensä sitä, että 2-4 nukkujaa yöpyy olohuoneen puolella tai vuodesohvalla. Teitähän oli siellä yhteensä 38 kpl, joten ihan äkkiä en usko muuhun kuin klassiseen parinvaihtobiletykseen, jonne salarakkaasi ei saanut vaimoa mukaan, mutta sinä oli sopiva pantavaksi.

[/quote]

:) Totta - mökit olivat siis vierekkäiset ja isot (johon ei varmasti "paperilla") varmasti olisi mahtunut kuin noin 20-25 henkilöä - mutta kuten sanoin, niin oli viikonloppu jossa nukkumaan ei näköjään oltu tultu ja harva kovin pitkään nukkuikaan :(

[/quote]

Vuokraajat on aika tarkkoja siitä, paljonko väkeä mökeissä majailee ja vaikka sinne mentäisiin naimaan, niin jossain välissä syödään jne. eli oikeastiko te kannoitte paperilautaset matkassanne ja omat juomalasit? Jostain syystä en usko, että 18 paria aikuisia on niin kiimaisia, ettei ole väliä, päätyykö youtubeen vai ei eli että kaikki nai kaikkien kanssa muiden kannustaessa ympärillä.

Tuollaisia bileitä pidetään tarkasti suojatusti ja ehdottomasti luotettavien ihmisten kesken, satunaisia panokumppaneita ei mukan kelpuuteta!

[/quote]

Me ollaan kaveriporukalla vuokrattu samanlaisia, vierekkäisiä 10 hengen mökkejä (ei kyllä samanlaisiin tarkoituksiin!). Mutta ei siellä ainakaan mökinvuokraaja tiennyt että kuka niihin mökkeihin majoittuu ja millaisella porukalla, vain varauksen tekijän henkilötiedot hänellä oli. Eikä häntä viikonlopun aikana näkynyt mailla halmeilla. Ruokapuoli nyt on enimmäkseen sipsejä, grillausta, salaatteja. Ja kyllä tosiaan tuodaan omat kertakäyttöastiat mukana.

Vierailija
30/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä silti edelleen panet sitä ukkoa? Tai siis se sua?

Vierailija
31/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi: kaksi 10 hengen mökkiä, ymmärräksää?

[/quote]

Toki ymmärrän, 2kpl 10 hengen mökkiä ja 36 ihmistä - siellä on ihan helvetin ahdasta, vaikka osa nai terassilla.

Vierailija
32/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:28"]

Kymppi: kaksi 10 hengen mökkiä, ymmärräksää?

[/quote]

Toki ymmärrän, 2kpl 10 hengen mökkiä ja 36 ihmistä - siellä on ihan helvetin ahdasta, vaikka osa nai terassilla.

[/quote]

Kuka siellä mökissä sisällä kökkii tällaisilla ilmoilla?

Vierailija
33/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös järkytyin kun näin tuon saman työssäni. Meni kerralla usko uskollisuuteen. Itse näin vähän vanhempien ihmisten toimintaa. n.35-50 vuotiaiden.

Vierailija
34/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastetaan poikkinussintaa, niin heti testeihin.

Vierailija
35/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Kuitenkin näkyy joka ainoassa pippalossa, kun naimisissa olevalla työkaverilla on sutinaa kollegan kanssa... Nämä ovat sitten niitä "salaisuuksia". Vaimon/miehen kanssa sitten arkena on hienot kulissit ja suhteet. Seuraavissa bileissä sutina jatkuu. 

Vierailija
36/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:35"]

Minä myös järkytyin kun näin tuon saman työssäni. Meni kerralla usko uskollisuuteen. Itse näin vähän vanhempien ihmisten toimintaa. n.35-50 vuotiaiden.

[/quote]

Ja millaisessa työssä tällaista saa nähdä?

Vierailija
37/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:54"]

Meni siis usko myös itseesi?

[/quote]

Tavallaan joo - kuvittelin olevani jotenkin "ainutlaatuinen" - mutta totuus näytti olevan ihan toinen :(

[/quote] Paska ihminen kuvittelee olevansa ainutlastuinen. Pidätkö itseäsi hienona ihmisenä kun olet se toinen nainen ja petät varatun kanssa?

Vierailija
38/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:13"]No uskokaa tai älkää uskoko! Ei paljon tässä tilanteessa itseäni kiinnosta :( mulle ihan v.t.n sama - oli vaan pakko päästä sanomaan ulos, kun tuli niin paskafiilis!

[/quote] Ai, nytkö sua pitäis sääliä kun jouduit kokemaan tällaisen järkytyksen :( Voi sua :((( Itse olet osa sitä, idiootti.

Vierailija
39/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:38"]

Provohan tämä on. Kuitenkin näkyy joka ainoassa pippalossa, kun naimisissa olevalla työkaverilla on sutinaa kollegan kanssa... Nämä ovat sitten niitä "salaisuuksia". Vaimon/miehen kanssa sitten arkena on hienot kulissit ja suhteet. Seuraavissa bileissä sutina jatkuu. 

[/quote]

Kyllä mä ainakin järkytyin edellisen työpaikkani pikkujouluissa. Muita suuria juhlia ei oikeastaan ollutkaan (ainakaan sellaisia joissa juodaan), joten siellä sitten irroteltiin kunnolla. Ehdin olla paikassa töissä kolme vuotta, eli kolmet pikkujoulut näin ja vuosi toisensa jälkeen järkytyin kun muuten kunnollisilta vaikuttavat perheenisät ja -äidit siellä olivat toistensa kimpussa. Ja juurikin näin, että sutina jatkui vuodesta toiseen. Työpaikalla päivisin olivat ihan korrektisti (vaikka mistä minä tiedän jos tapailivat silloinkin jossain salaa), mutta joka ainoa pikkujoulu olivat yhdessä ja siellä pikkujoulussa itse asiassa liikkuivat ihan vapaasti ja avoimesti parina. Ja näitä tapauksia oli tosiaan useampia! 

Vierailija
40/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta :-(