Kaveriporukan "kesänpäättäjäis viikonloppu" mökillä... järkytyin!
...olin viime viikonloppuna "salarakkaani" (saatte haukkua mut pystyyn - ok) kutsumana hänen ystäviensä kesän päättäjäisissä. Mies siis 36-vuotias ja itse olen 24-vuotias.
Tämä kaveriporukka oli varannut ison mökin tai itseasiassa kaksi (en kerro paikkakuntaa mistä, koska en nyt halua aiheuttaa ongelmia kenellekään). Siellä oli 18 kpl "mieheni" ystäviä (27-42 vuotiaita) + avecit.
Bileet alkoivat ja oli mielestäni tosi hauskaa - arastelin ensin kun mietin olevani ns salarakkaana paikalla - mutta hetkessä tajusin, että mökillä jokaisella oli avec, mutta ei ainoatakaan aviomiestä/-vaimoa tai edes avopuolisoa mukana. Kaikki me avecit olimme ns salarakkaita :(
Tämä porukka juhli ja nussi toisiaan (!!siis oikeasti!!) ristiin koko viikonlopun ja vuorotellen vastailivat kännyköihin tai sivummalla laittoivat kotiin viestiä...
Uskoni suomalaisiin, parisuhteisiin ja rakkauteen - niin miehiin kuin naisiinkin meni lopullisesti!
Kommentit (53)
No niin, kenen miehellä oli viime viikonloppuna poikien kalareissu :D
Niin, sitä mieltä olen aina ollut, että salarakkaana olijat paskantaa vain omaan pesäänsä. Mustaavat vain oman sielunsa, kun ovat mukana tuollaisessa touhussa. Ei ole varmaan herkulliset tunnelmat, kun mietit asioita omalle kohdallesi. Kun löydät sellaisen ihmisen, jonka kanssa haluat vakiintua, perustaa perheen, olla onnellinen ja luottaa. Pystytkö siihen enää? Voitko luottaa enää kehenkään edes ajan kuluessa?
Tätä se nykypäivänä on. Jos et vielä ole tajunnut juonta :D
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:54"]
Meni siis usko myös itseesi?
[/quote]
Tavallaan joo - kuvittelin olevani jotenkin "ainutlaatuinen" - mutta totuus näytti olevan ihan toinen :(
18 on vähän liikaa, tuossa kun pitäisi olla jo aika hulvattomat mökit. Makuutilat kymmenelle kun tarkoittaa yleensä sitä, että 2-4 nukkujaa yöpyy olohuoneen puolella tai vuodesohvalla. Teitähän oli siellä yhteensä 38 kpl, joten ihan äkkiä en usko muuhun kuin klassiseen parinvaihtobiletykseen, jonne salarakkaasi ei saanut vaimoa mukaan, mutta sinä oli sopiva pantavaksi.
Ja provohan tämä ei ole misssään nimessä, vaan ihan totta...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:56"]
18 on vähän liikaa, tuossa kun pitäisi olla jo aika hulvattomat mökit. Makuutilat kymmenelle kun tarkoittaa yleensä sitä, että 2-4 nukkujaa yöpyy olohuoneen puolella tai vuodesohvalla. Teitähän oli siellä yhteensä 38 kpl, joten ihan äkkiä en usko muuhun kuin klassiseen parinvaihtobiletykseen, jonne salarakkaasi ei saanut vaimoa mukaan, mutta sinä oli sopiva pantavaksi.
[/quote]
:) Totta - mökit olivat siis vierekkäiset ja isot (johon ei varmasti "paperilla") varmasti olisi mahtunut kuin noin 20-25 henkilöä - mutta kuten sanoin, niin oli viikonloppu jossa nukkumaan ei näköjään oltu tultu ja harva kovin pitkään nukkuikaan :(
Mistä löytyy mökkejä 20 hengelle? Ja vielä kaksi vierekkäin?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:58"]
Ja provohan tämä ei ole misssään nimessä, vaan ihan totta...
[/quote]
Valitettavasti ei ole provo :( ap
Me oltiin siinä naapurimökillä ja nähtiin osa tästä ilonpidosta. Ylipainoiset öykkäriäijät krokseissaan ja Karhupaidoissaan näytti ällöiltä. Lähettiin välillä Brunbergille.
Kymppi: kaksi 10 hengen mökkiä, ymmärräksää?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:56"]
[/quote]
:) Totta - mökit olivat siis vierekkäiset ja isot (johon ei varmasti "paperilla") varmasti olisi mahtunut kuin noin 20-25 henkilöä - mutta kuten sanoin, niin oli viikonloppu jossa nukkumaan ei näköjään oltu tultu ja harva kovin pitkään nukkuikaan :(
[/quote]
Vuokraajat on aika tarkkoja siitä, paljonko väkeä mökeissä majailee ja vaikka sinne mentäisiin naimaan, niin jossain välissä syödään jne. eli oikeastiko te kannoitte paperilautaset matkassanne ja omat juomalasit? Jostain syystä en usko, että 18 paria aikuisia on niin kiimaisia, ettei ole väliä, päätyykö youtubeen vai ei eli että kaikki nai kaikkien kanssa muiden kannustaessa ympärillä.
Tuollaisia bileitä pidetään tarkasti suojatusti ja ehdottomasti luotettavien ihmisten kesken, satunaisia panokumppaneita ei mukan kelpuuteta!
mä en usko tähän tarinaan. onpas ihme jos tuosta porukasta ei muka kukaan "vuotaisi" ulos. parinvaihtobileet on yks vaihtoehto tietty, mutta noin isolla porukalla?? uskokoon ken tahtoo.
Porvoosta kajahtaa... Tää on varmaan jonkun fantasia, 40 ihmisen kuuma seksiviikonloppu.
Kyllä nyt muutamassa kodissa keskustellaan viime viikonlopusta. Tsemppiä teille!!
No uskokaa tai älkää uskoko! Ei paljon tässä tilanteessa itseäni kiinnosta :( mulle ihan v.t.n sama - oli vaan pakko päästä sanomaan ulos, kun tuli niin paskafiilis!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:08"]mä en usko tähän tarinaan. onpas ihme jos tuosta porukasta ei muka kukaan "vuotaisi" ulos. parinvaihtobileet on yks vaihtoehto tietty, mutta noin isolla porukalla?? uskokoon ken tahtoo.
[/quote]
Tai kuka ei halua uskoa ;)
Höpön löpön. Kyllähän tällaista tapahtuu. Mutta ei todellakaan kaikki ihmiset tuollaista harrasta! Olet eksynyt johonkin ihme friikkiporukoihin. Ihan normaalia perhe-elämää suurin osa perheellisistä viettää, harva matkustelee viikonloppuisin yksikseen paljon ja heistäkin vain murto-osa on tuollaisia. Olen myös tutustunut piireihin, joissa kaikki pettävät jatkuvasti, mutta en itse elä sellaisessa piirissä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:35"]
Minä myös järkytyin kun näin tuon saman työssäni. Meni kerralla usko uskollisuuteen. Itse näin vähän vanhempien ihmisten toimintaa. n.35-50 vuotiaiden.
[/quote]
Ja millaisessa työssä tällaista saa nähdä?
[/quote]
Sen verran minulla on työ moraalia, etten kerro. Mutta moni arvaa ja tietää.