Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveriporukan "kesänpäättäjäis viikonloppu" mökillä... järkytyin!

Vierailija
08.08.2014 |

...olin viime viikonloppuna "salarakkaani" (saatte haukkua mut pystyyn - ok) kutsumana hänen ystäviensä kesän päättäjäisissä. Mies siis 36-vuotias ja itse olen 24-vuotias.

Tämä kaveriporukka oli varannut ison mökin tai itseasiassa kaksi (en kerro paikkakuntaa mistä, koska en nyt halua aiheuttaa ongelmia kenellekään).  Siellä oli 18 kpl "mieheni" ystäviä (27-42 vuotiaita) + avecit.

Bileet alkoivat ja oli mielestäni tosi hauskaa - arastelin ensin kun mietin olevani ns salarakkaana paikalla - mutta hetkessä tajusin, että mökillä jokaisella oli avec, mutta ei ainoatakaan aviomiestä/-vaimoa tai edes avopuolisoa mukana. Kaikki me avecit olimme ns salarakkaita :(

Tämä porukka juhli ja nussi toisiaan (!!siis oikeasti!!) ristiin koko viikonlopun ja vuorotellen vastailivat kännyköihin tai sivummalla laittoivat kotiin viestiä...

Uskoni suomalaisiin, parisuhteisiin ja rakkauteen - niin miehiin kuin naisiinkin meni lopullisesti!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Porvoota nämä bileet olivat?

Vierailija
42/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:35"]

Minä myös järkytyin kun näin tuon saman työssäni. Meni kerralla usko uskollisuuteen. Itse näin vähän vanhempien ihmisten toimintaa. n.35-50 vuotiaiden.

[/quote]

Ja millaisessa työssä tällaista saa nähdä?

[/quote]

Poliisi? Ambulanssissa? Strippari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:49"]

...Tämä porukka juhli ja nussi toisiaan (!!siis oikeasti!!) ristiin koko viikonlopun ja vuorotellen vastailivat kännyköihin tai sivummalla laittoivat kotiin viestiä...

Uskoni suomalaisiin, parisuhteisiin ja rakkauteen - niin miehiin kuin naisiinkin meni lopullisesti!

[/quote]

Ok. Mulla on kaksi kysymystä.

1. Moniko pani sua tai vaihtoehtoisesti montaako sä panit?

2. Voitko ihan vilpittömästi väittää, että olet jossain vaiheessa uskonut parisuhteeseen tai aitoon rakkauteen, kun itse kuitenkin olet suhteessa varattuun mieheen, jolla ikänsä huomioiden on vaimon lisäksi todennäköisesti myös jo lapsia? "Aidon rakkauden" nimissäkö olet valmis rikkomaan jonkun perheen?

En oikein ymmärrä, mitä hait aloituksellasi? Yrititkö ehkä todistella, että sullakin on jonkunmoinen moraali tai omatunto? Kyky erottaa oikea ja väärä? Siinä et kyllä onnistunut, sori. Edestäsi löydät.

Vierailija
44/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:58"]

Ja provohan tämä ei ole misssään nimessä, vaan ihan totta...

[/quote] Tämä on se sama, joka on joka talvi jossain tunturikeskuksessa ja siellä oli ukkomiehiä, joilla oli salarakkaat matkassa :D

Vierailija
45/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mökki Porvoossa?

Vierailija
46/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voitkin ilolla ajatella kaikkia niitä salarakkaasi kertomia kaveriporukan reissuja ja perheen lomamatkoja, joihin sinua ei kutsuttu mukaan. Rakkaasi on lähetellyt sinulle viestejä, joiden mukaan on tympeää olla vaimon ja kakaroiden kanssa anoppilassa, kun mieluummin olisi sinun kanssasi ja todellisuudessa hän onkin jossain mökillä jonossa nussuttanut menemään kaikkia kauniita naispuolisia tuttaviaan ;) Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
47/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:58"]

Ja provohan tämä ei ole misssään nimessä, vaan ihan totta...

[/quote] Tämä on se sama, joka on joka talvi jossain tunturikeskuksessa ja siellä oli ukkomiehiä, joilla oli salarakkaat matkassa :D

[/quote]

Ukot, Lappi ja salarakkaat on kuule kaukana provoista! Olen joutunut kuulemaan sellaisia juttuja ukkomiesten Lapin reissuista että alkoi korvia kuumottaan.

Vierailija
48/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just Joo!

Vierailija
49/53 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:20"]

Haistakaa p**** koko porukka.

ap

[/quote]

No mutta ap,millaista vastaanottoa oikein odotit avauksellesi? Ja mikä sinua tarkalleen ottaen järkytti?Olethan sinäkin "salarakas"(OT mutta tämä kaunisteleva ilmaus lutkalle on uskomattoman ärsyttävä).Sinun "miehesi" on varattu,ja panee sinua,silloinhan luulisi sinun ymmärtävän että sellaisia jotkut miehet ovat,uroshuoria.Jos on "salarakas" ei luulisi omaavan korkeaa moraalia,tai utopistista käsitystä rakkaudesta. Siksi a)tarinaasi on vaikea ottaa todesta ja b)et todellakaan tule "salarakkaana" saamaan osaksesi sympatiaa varatuilta naisilta.

Vierailija
50/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on näköjään käynyt alapeukuttamassa kommentteja, joissa on kyseenalaistettu hänen "moraalinsa" :DDD

Vierailija
51/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:00"]Mistä löytyy mökkejä 20 hengelle? Ja vielä kaksi vierekkäin?

[/quote]

Esim. Www.rukansalonki.fi löytyy tuonkokoisia kymmenen vierekkäin

Vierailija
52/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en epäile yhtään ap:n kertomusta.

Olen itse töissä suuressa rakennusfirmassa (olen siis rak.inssi) ja miesten juttuja kun kuuntelee niin sääliksi käy vaimot (ja ällöttää nämä miehet)

Pari kertaa olen osallistunut pikkujoulujen laivaristeilylle ja varmistanut että saan oman hytin matkan ajaksi. Nimittäin siksi että saan olla rauhassa. Jostain syystä miehet kuvittelevat, että voivat vongata ketä haluavat. Ja kyllähän aina joku nainen suostuu, meilläkin on naisia firmassa sen verran vähän, että saavat kyllä huomiota ja muutama heistä on ihan innoissaan.

Sitten seuraavana arkipäivänä jatketaan hommia, kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan, paitsi nussittu ristiin jossain Silja Symphonyn hyteissä, yhhh...

Vierailija
53/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksinkertainen fantasia ap:lla, kannattaiskohan vielä vähän työstää ja sit sellaisille sivuille... Tää on vähän väärä palsta noille.