Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se kertoo lapsesta jos tämä tykkää läiskiä kärpäsiä kärpäslätkällä?

Vierailija
08.08.2014 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että lapsi on murhaaja.

Vierailija
2/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että vanhemmat/joku muu lapsen lähipiiristä on läiskinyt kärpäsiä lätkällä. Meillä on maalla hitosti kärpäsiä ja lätkä viuhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taitaapa aloittaja h i u k a n pilailla nyt kustannuksellamme. Onhan tämä vitsi, onhan?

Mutta vastataan silti asiallisesti: se kertoo siitä, että lapsi on siisti ja tahtoo eliminoida lähiympäristöstään sinne kuulumattomat tuholaiset ja ihmiselle vahingolliset taudinaiheuttajat.

Viisas lapsi!

Vierailija
4/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeton. Narsisti. Omanedun tavoittelija! Meillä on opetettu lapsille, että väkivalta on väärin!

Vierailija
5/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä kannattaa olla skandit kohdallaan, kun listaa harrastuksiaan

TYKKAAN LAISKIA KARPASIA KARPASLATKALLA. Kuulostaa oikeastaan aika metkalta.

Vierailija
6/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sen, että kärpäset ärsyttää surinallaan ja olemalla liian "tuttavallisia".

Vierailija
7/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paloittelin matoja tikulla nelivuotiaana. Mitä häpeän suunnattomasti. Nykyään eläimen pahoinpitely saa kiehumaan oikeastaan enemmän kuin ihmisen - aikuisen tai lapsen. Ja eipä musta palottelijakiduttajamurhaajasadistia tullut, vaan eläintenhoitaja ammatiltani.

Vierailija
8/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:52"]Itse paloittelin matoja tikulla nelivuotiaana. Mitä häpeän suunnattomasti. Nykyään eläimen pahoinpitely saa kiehumaan oikeastaan enemmän kuin ihmisen - aikuisen tai lapsen. Ja eipä musta palottelijakiduttajamurhaajasadistia tullut, vaan eläintenhoitaja ammatiltani.

[/quote]Ei sinusta kyllä viisasta tullu jos asetat eläimet ihmisen edelle

Vierailija
9/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hakkasin pienenä muurahaisia vasaralla, ihan normaali musta tuli.

Vierailija
10/10 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:52"]Itse paloittelin matoja tikulla nelivuotiaana. Mitä häpeän suunnattomasti. Nykyään eläimen pahoinpitely saa kiehumaan oikeastaan enemmän kuin ihmisen - aikuisen tai lapsen. Ja eipä musta palottelijakiduttajamurhaajasadistia tullut, vaan eläintenhoitaja ammatiltani.

[/quote]Ei sinusta kyllä viisasta tullu jos asetat eläimet ihmisen edelle

[/quote]

Mun mielipide on, et ihmiset ja eläimet on ihan samanarvosia. Onhan ihminenki "vaan" eläin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän