Naiset hoi!! Oletteko löytäneet g-pisteenne?
Kommentit (32)
Kyllä, mä löysin vahingossa vuosia sitten sauvalla tyydyttäen
Ei ole löytynyt ja koskaan en ole yhdynnässä toistaiseksi vielä orgasmia saanut. Mutta vasta onnistuin saamaan ensimmäistä kertaa orkun vibralla niin, että se oli vain sisällä eikä osunut kilorikseen.
Mies innokkaaasti sitä aina painelee esilämmittelyssä ja se ei tunnu hyvältä, joskaan ei huonoltakaan. Aiheuttaa juurikin hieman pissahätää, mutta uskon, että se edesauttaa mun orgasmin saamista sitten itse yhdynnässä.
Siis liikuttaako tuo mies vaan niinku ylös alas kättä tuolla videolla? Eli ei sisään ulos, vaan ylös alas? Ja painaako se sen naisen alavatsaa toisella kädellä, vai onko se käsi vaan siinä? Pitää kyllä varmaan laittaa omakin mies testaamaan tätä, vaikka g piste orgasmin muutenkin saan :D Niin ja onko ne sormet tosiaan siellä sisällä vaan "paikallaan"?
Mun mies liikuttaa yhdynnässkin munaansa niin että se on ylösalasliikettä eikä vaan sisään ulos. t: 27.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:22"]
Siis liikuttaako tuo mies vaan niinku ylös alas kättä tuolla videolla? Eli ei sisään ulos, vaan ylös alas? Ja painaako se sen naisen alavatsaa toisella kädellä, vai onko se käsi vaan siinä? Pitää kyllä varmaan laittaa omakin mies testaamaan tätä, vaikka g piste orgasmin muutenkin saan :D Niin ja onko ne sormet tosiaan siellä sisällä vaan "paikallaan"?
[/quote]
Niillä sormilla hierotaan g-pistettä, mies huomaa, että se alkaa täyttyä. Purkautumisen aikana sitten sormet pois. Minun mieheni hieroo kuten tekisi sormella "tule tänne" liikettä. Eli vetelee sisältä ulospäin ja painelee samalla.
Kysy ihmeessä, jos tulee muuta mieleen! :)
T. videon linkkaaja
Nykyinen mieheni löysi yllättäen. Tai se oli minulle yllätys. Minulla se on niin syvällä, että miehen sormet juuri ja juuri yltävät. Mutta tunne on taivaallinen. Olin aiemmin pitänyt sitä höpöhöpöjuttuna, mutta olen totaalisesti joutunut muuttamaan mieleni. Klitoriksen hyväily tuntuu g-pisteen rinnalla kumman laimealle.
Ja "löydön hetkellä" ikää lähes 50.
Olen kolmekymppinen nainen ja löysin g-pisteen "askmen"-sivulla olleiden vinkkien avulla aivan hiljattain (etsin itse asiassa silloin tietoa naisten ejakulaatiosta).
http://uk.askmen.com/dating/love_tip_150/184b_love_tip.html
Näin siis löysin omani: kiihotin ensin itseäni hyväilemällä häpyäni ja klitorista hellästi. Vasta, kun olin reilusti kiihottunut, laitoin keskisormen sisään keskimmäiseen niveleen asti, minulla g-piste sattui olemaan juuri sillä kohtaa, johon keskimmäisen sormen sormenpää osui. Joidenkin pitää käsittääkseni työntää sormi pidemmälle, mutta g-piste saattaa olla myös lähempänä häpyluuta. Oma g-pisteeni tuntuu hieman rusinamaiselta emättimen etuseinämässä leveyssuunnassa keskellä. Oma g-pisteeni ei myöskään ole juuri rusinaa isompi. Koko tuntuu toisaalta hieman vaihtelevan sen mukaan, kuinka kiihottunut olen. Parhaiten g-pisteen siis tunnistaa siitä, ettei iho ole siltä kohtaa ihan yhtä sileää kuin muualta. Ainakin itse sain painella g-pistettä melkoisesti, että tulin sitä hyväilemällä. Orgasmi oli kuitenkin näin tosi voimakas, erilainen kuin puhdas klitorisorgasmi. Olen tuon jälkeen kosketellut g-pistettä muutaman kerran, mutta aina sen hyväilyllä en saa itseäni tulemaan. Ehkä se ei itselläni ole niin herkkä, ja siksi löysinkin sen nyt vasta. Mutta olen iloinen, että löysin sen kuitenkin lopulta.
Kaiken a ja o on käsittääkseni, että pitää olla valmiiksi kiihottunut ennen kuin g-pistettä kannattaa edes yrittää alkaa etsiä.
löytyy sillon kuin on kunnolla kiihottunut.
alkuun voi klitorista hieroa ja pitää sormea sisällä.
mahanpuolelta menee nuo nautintoa tuntevat hermot.
http://www.clearpassage.com/the-g-spot-and-sexual-function/
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:24"]Olen löytänyt tai mun rakastaja sen etsi, ja voi taivas. Sen hieromisesta menen sekaisin.
[/quote]
Pissattaminen on tavallinen tunne monilla g-pistettä hieroessa. Vaimollani se johtaa squirtaamiseen kun ripeään tahtiin painelee g-pisteen aluetta. Vaikka kiimaneste ei olekkaan virtsaa, vaimoni sanoo että tunne on juuri sellainen kuin pissa tulisi mutta saakin todella voimakkaan orgasmin nesteryöpyn kera. Tosin kaikki naiset ei pysty ollenkaan tuohon
Olen kateellinen. Itseä alkaa vaan pissattaa se ronklaaminen
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:24"]Olen löytänyt tai mun rakastaja sen etsi, ja voi taivas. Sen hieromisesta menen sekaisin.
[/quote]
[/quote]
Pissattaminen on tavallinen tunne monilla g-pistettä hieroessa. Vaimollani se johtaa squirtaamiseen kun ripeään tahtiin painelee g-pisteen aluetta. Vaikka kiimaneste ei olekkaan virtsaa, vaimoni sanoo että tunne on juuri sellainen kuin pissa tulisi mutta saakin todella voimakkaan orgasmin nesteryöpyn kera. Tosin kaikki naiset ei pysty ollenkaan tuohon
[/quote]
[/quote]
Voi johtua siitä, että osut g-pisteeseen. G-piste ei ole sellainen pieni nyppylä kuin klitoris, vaan isompi alue, joka on todella herkkä. Usein ennen g-piste orgasmia tuntuu pissahätää, vaikka vessahätä ei todellisuudessa olisikaan.