Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mikset lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?

Vierailija
08.08.2014 |

Jokainen tietää, että miehet tekevät 99 prosenttia kaikista parisuhteisiin johtavista aloitteista. Kysymys kuuluu: mikset sinä, nainen, lähesty miestä?

Mikset pyydä miestä treffeille, mikset mene juttelemaan miehelle baarissa, mikset tee aloitetta seksiin, mikset tee aloitetta seurusteluun?

Mikä miehen lähestymisessä on niin vaikeaa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin kuitenkin pakit

Vierailija
2/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olen tällainen aika läski, mutta kaunis nainen. Nyt olen lähestynyt livenäkin miehiä muutamaan kertaan mutta pakithan sieltä tulee, mut ei haittaa uutta kehiin vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:41"]Saisin kuitenkin pakit

[/quote]

Ja mies ei ota tätä riskiä?

Täytyy sanoa, että miehenä ihmettelen, millaisia pelokkaita ihmisraunioita naisten täytyy olla, jos eivät kestä torjutuksi tulemisen riskiä. Säälittävää.

Vierailija
4/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun mä haluaisin vaan seksiä yhdeltä vanhalta tutulta - pitääkö mun sanoa se suoraan vaan sille?

Vierailija
5/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähestynyt niitä, joista olen ollut kiinnostunut/ihastunut. (live+ netti). Viimeisinkään nettimies ei vastannut mitään. Odotan seuraavaa kiinnostumista, saattaa tulla tämän vuoden puolella tai parin vuoden päästä, mutta ajattelin kyllä edelleenkin olla aktiivinen. Olen hyväsydäminen ja lämmin nainen, jolla huumorintajua ja ymmärrystä muutenkin. Kaippa joku joskus sen ymmärtää ja kokee minut sitten sopivaksi tai ainakin tutustumisen arvoiseksi. En stressaa asialla, koska nämä on sen aihepiirin asioita, etteivät hoputtamalla ja pakottamalla parane.

Vierailija
6/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein baareissa ei ehdi tekemään mitään aloitteita kun miehet ne ekana tekee, loppuajan oikeassa elämässä (baarin ulkopuolella) olen tasan kerran kiinnostunut miehestä jolloin tein aloitteen.

Vierailija
7/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorempana halusin pelkän baarista yhden illan seksisuhteen, kyllä tein aloitteita. Ja erittäin harvoin pakkeja sain. 

Mutta sen sijaan kun on kyse vakavamman suhteen rakentelusta, minusta tuntuu että naisen aloitteellisuus ei miehistä olekaan hyvä juttu. Miehet jotenkin vierastaa ja pelkää aloitteellista naista ja alkavat itse ottaa etäisyyttä. Naisen vieläkin jotenkin odotetaan olevan sellainen, että vähän vaan vienoilla hymyillä ja pitkillä katseilla kainosti osoittaa kiinnostuksensa, ja mies sitten tekee aloitteen kun huomaa nämä eleet. Ilmeisesti aloitteenteko jotenkin ehkä alitajuisesti yhdistyy ajatukseen "horomaisuudesta" ja söpö ujosteleva kiinnostuksen osoittaminen ajatukseen vaimomateriaalia olevasta kunnon naisesta.

Vierailija
8/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse asiassa hyvin helppoa pitää baari-iskutilanne niin kevyenä, että ketään ei nolata vaikka toinen ei olisi kiinnostunut. Voi aloittaa ihan vaan moikkaamisella ja hymyllä. Ja poistua paikalta, saman tien, tekosyynä vaikka juomien vienti pöytään. Samaa kalaa voi pyytää myöhemmin vähän suoremmin, jos se antaa vastakaikua. Se on vaan niin helppoa miesten kanssa.

Asia erikseen on, herättääkö passiivinen mies naisessa vipinää vai ei. Miehen (kohtelias) aloitteellisuus on lemmenlääke monille naisille. Ja siinähän se on syy, miksi ne kamalat ulkomaalaiset kiinnostaa.

Vierailija
9/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut yhdestäkään miehestä, joten en lähesty.

Vierailija
10/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi kun olemme huomanneet, että mies joka vaan nököttää baarissa eikä ota kontaktia, kannattaa jättää siihen nököttämään. Nuo miehet ovat olleet saamattomia muutoinkin ja jotenkin odottaneet naista tekemään päätöksiä arkielämässä. Ihan naisporukalla tähän päädyttiin.

Vierailija
11/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:45"]

[/quote]

Täytyy sanoa, että miehenä ihmettelen, millaisia pelokkaita ihmisraunioita naisten täytyy olla, jos eivät kestä torjutuksi tulemisen riskiä. Säälittävää.

[/quote]

Ja niiden pakkien jälkeen saisin tällaisen ryöpytyksen niskaani. Kiitos ei.

Vierailija
12/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ennen pelotti tehdä aloitetta itse. En ole susiruma, mutta en mikään misukkakaan, ja luonteeltanikin olen vähän enemmän äijämäinen kuin kikatteleva suttura. Silti pelkäsin valtavasti saavani pakit ja toisten nauravan mun selkäni takana "mitä toikin itsestään luulee".

Eron jälkeen päätin ettei tästä mitään tuu jos tosiaan pidän itseäni huonompana, ja päätin kokeilla aloitteen tekoa, ensin ihan vaan baarissa jutustelua tuntemattomien kanssa. Sitten tapasin töissä sellaisen miehen joka vei jalat alta, mutta ongelmana oli se että hän oli ulkomaalainen ja vain komennuksella Suomessa. Siitä huolimatta päätin eräässä firman juhlassa sitten lähestyä häntä ja sanoin että oon kiinnostunut. No, mies oli itse juuri saanut tietää että hänen komennuksensa loppuu kuukauden päästä, joten se siitä. 

Ja huolimatta ennakkoluuloistani, tuosta ei seurannut perässä naureskelua tms. Tai eivät ainakaan naurelleet niin että minä olisin huomannut. Ja edelleen työtehtävissä tavatessamme tuon miehen kanssa pystyimme kumpikin olemaan aivan normaalisti eikä ollut ongelmallinen olo. 

Pakeista huolimatta olin tyytyväinen siihen että uskalsin lähestyä häntä. 

Se taisi olla se potku minkä voimalla uskalsin lähestyä nykyistä miesystävääni sitten kuukausia myöhemmin, ja se kannatti. Yhteiseloa on takana nyt kolme vuotta.

Vierailija
13/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tehnyt aloitteen. Olen siis nainen.

Vierailija
14/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:01"]

Varmaan siksi kun olemme huomanneet, että mies joka vaan nököttää baarissa eikä ota kontaktia, kannattaa jättää siihen nököttämään. Nuo miehet ovat olleet saamattomia muutoinkin ja jotenkin odottaneet naista tekemään päätöksiä arkielämässä. Ihan naisporukalla tähän päädyttiin.

[/quote]

Olet oikeassa. Perässä vedettävä mies on pahin kiinnostuksen tappaja.

Vierailija
15/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärettömän ujo, mutta kerran tein aloitteen koska halusin tosissaan kyseisen miehen. Baarista menin jatkoille miehen luo, ja aamulla tein selväksi että haluaisin vakavampaakin.

Vierailija
16/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty on. Olen sosiaalinen, huumorintajuinen ja hieman huppelissa hyvinkin ulospäinsuuntautunnut. Muutamat flirtit ja vitsit aloitteestani yleensä kumpuaa, eipä useinkaan muuta. Ehkä olen liian itsevarman oloinen?

Vierailija
17/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:51"]

Usein baareissa ei ehdi tekemään mitään aloitteita kun miehet ne ekana tekee, loppuajan oikeassa elämässä (baarin ulkopuolella) olen tasan kerran kiinnostunut miehestä jolloin tein aloitteen.

[/quote]

Ja mikä tässä viestissä oli vikana kun alapeukkuja vaan tulee :D

Vierailija
18/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin siinä miesten ketjussa eräs miehistä oli vastannut: en ole kiinnostunut henkisestä turpaansaannista, se mittari kuohui ylitse jo vuosia sitten.

Vierailija
19/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä uskalla. olen tavattoman ujo. enkä edes tapaa ihmisiä, mistä kiinnostua. ei pelkkä ulkonäkö riitä.

Vierailija
20/34 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:45"]

[/quote]

[/quote]

Tottahan tietty tämäkin, mutta kyllä se vain nolottaa, kun saa tarpeeksi monet pakit. Palanut lapsi kaihtaa tulta, niin se menee. Kyllä tiedän lannistuneita miehiäkin. Lopultakin moni parisuhde saa alkuna siitä, että ajaudutaan vain yhteen. Esim. kynnys pyytää tanssimaan hitaita ei ole iso ja siitä on helppo ajautua sänkyyn ja lopulta naimisiin. Eli ei se miehenkään "yritys" niin hillitöntä urotyötä kyllä useinkaan muistuta...