Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinipojalta ryöstettiin päältä Louis Vuittonin yli 1000 euron käsilaukku ja 450 euron huppari

Vierailija
28.07.2021 |

Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii Espoossa ryöstöä, jossa 15-vuotiaalta pojalta vietiin lähes 2 000 euron arvosta omaisuutta viime perjantaina Espoon Kaitaalla, kertoo Länsiväylä.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4233522#cxrecs_s

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana tuli mieleen vakuutuspetosyritys... Ainiin olihan mulla se rolexikin ranteessa ja raybanit.

Miksi espoolainen koulupoika pukeutuisi kuin mustaihoinen jengipomo tai gangstaräppäri??

Niillähän noita helyjä ja mainosvaatteita on päällä

Vierailija
62/69 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella osalla pääkaupunkiseudun nuorista todella kalliit merkkivaatteet on netistä tilattuja kopiovaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmettelen tätä jos tutuntuttua mennää tapamaan metsään, oisko huumeet kyseesssä

Kieltämättä mulle tulee mm. noista mainituista luksusLOGOmerkeistä ja LOGOA huutavista vaatteista ja asusteista nykyään mieleen vain ne kaikki Katiska-tyypit! 😲

Aina kun mä näen isoja logoja vaatteissa ja laukuissa, tulee mieleen että ne on feikkejä. Kissan kokoiset logot on vaan jotenkin niiiiin mennyttä aikaa :D

Vierailija
64/69 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköalattomia

Vierailija
65/69 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato vaan niin kopiot ja yrittävät saada vakuutuksen piikkiin oikeat :D

Vierailija
66/69 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmettelen tätä jos tutuntuttua mennää tapamaan metsään, oisko huumeet kyseesssä

Kieltämättä mulle tulee mm. noista mainituista luksusLOGOmerkeistä ja LOGOA huutavista vaatteista ja asusteista nykyään mieleen vain ne kaikki Katiska-tyypit! 😲

Aina kun mä näen isoja logoja vaatteissa ja laukuissa, tulee mieleen että ne on feikkejä. Kissan kokoiset logot on vaan jotenkin niiiiin mennyttä aikaa :D

Isot logot mielestäni aina näyttävät siltä ihmisten päällä, että he haluavat olla ilmaisia käveleviä mainoksia näille yhtiöille. En ymmärrä, jotenkin niin karsean näköistä. 

Vierailija
67/69 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot logot mielestäni aina näyttävät siltä ihmisten päällä, että he haluavat olla ilmaisia käveleviä mainoksia näille yhtiöille. En ymmärrä, jotenkin niin karsean näköistä. 

Itseasiassa ei edes ilmaisia, vaan nuo ihmiset haluavat maksaa siitä, että ovat yhtiöille käveleviä mainoksia. 

Vierailija
68/69 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorille voisi alkaa kertomaan miten kerskakulutus tuottaa päästöjä. Ei meillä vihreät ainaakaan asiasta toitota. Muotiteollisuus tuottaa 10% päästöistä

Ei se tonnin laukku aiheuta sen enempää päästöjä kuin kympin laukku.

totta mutta uuden ostaminen aiheuttaa

Vierailija
69/69 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa tuollaisiin niin on kyllä varaa menttääkin ne ja varaa hankkia toiset tilalle, muutoin haiskahtaa vakuutuspetokselta, eli feikeistä yritetään saada aidot korvaukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän