Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä voisin ottaa nämä barcelonalaiseen hotelliin jätetyt tavarat!

Vierailija
08.08.2014 |

Mä voisin ottaa nämä barceloonalaiseen hotelliin jätetyt tavarat:

- 70000 kruunua kolikoina (näyttää kuvassa olevan uusia ja ehkä jopa kultaa)

- 2 milj kruunua feikkiseteleinä

- aveimet sekä Rolls-Royceen että Ferrariin (tartten molemmat ja autot siis kanssa)

- urna med aska (dna analys skall göras - kan vara en försvunnen mumie från Afrika)

- 75000 kpl nallebjörnar

- jalkaproteesi

sit olisi vielä joku uppblåsbar docka, mut mä voisin ennemminkin allekirjoittaa tän kirjeen sillä nimellä kun suomalaisten koulujen seksiopetuksessa käyttämän nuken nimi on melkein kuin mun nimi...

Kunde någon vara så snäll och meddela det där hotellet i Barcelona att jag kunde ta emot dessa, men inte de andra... bland dem finns bl a en söt liten hund... fråga om Madde vill ha en liten hund till...

Ni hittar artikeln via Expressen.se: Allt om resor - märkliga saker som gäster glömt på hotellrummet...

Jag kunde hämta sakerna personligen i samband med t ex nästa Nobel-fest... (kan krypa in som en osynlig gäst... och tar inte mycket plats... en halv stol kan räcka och dessutom bara en barnprotion mat... (jag äter det som bjuds och är inte krånglig med maten... däremot vill jag inte ha någon barnmat i burk vid det tillfället... ge det till Maddes dotter istället... (ammar hon förresten fortfarande???)... nallebjörnar kunde sänkas till Childhood organisation för utdelning dit dit de passar... vem skulle behöva en model på benprotes - testa den och sänk dit den bäst passar...

Kiitos etukäteen, jos joku viitsi vaivautua hoitelemaan tämän... (heh, heh...)

Date 08.08.2014, time 10:57...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla