Ankein kotimaan matkailukohde?
Lapset haluaisivat sellaiseen läpällä. Mitä ehdotatte? Ronttopuisto tuli jossain vanhassa ketjussa vastaan mutta on vähän liian kaukana...
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Petäjävesi. Mitään ei ole, paitsi huoltis.
Ja yksi Suomen seitsemästä UNESCON-maailmanperintökohteesta.
Luulen, että ankeus on ihmisten omassa päässä ja sellaista paikkaa ei olekaan missä ei hyvässä seurassa ( usein myös ihan oma seura voi olla sitä parasta) olisi mukavaa. Varsinkin näin kesäaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ankeus on ihmisten omassa päässä ja sellaista paikkaa ei olekaan missä ei hyvässä seurassa ( usein myös ihan oma seura voi olla sitä parasta) olisi mukavaa. Varsinkin näin kesäaikaan.
No se ei kyllä ole omassa päässä, jos jonnein on oikein yritetty tehdä matkailupaikkaa, ja lopputuloksena on myötähäpeää herättävä yritelmä, jonka voittaa jopa yksinään metsässä istuskelu.
Kouvolassa ei kannata ajaa käsi ulkona auton ikkunasta, vievät kellon vauhdista. Kouvola on Suomen Pohjois-Korea.
Sonkajärven pullomuseo. Samalla reissulla voi vierailla Korkissa, "maailman pienimmässä" ravintolassa Iisalmessa. Taitaa olla pari asiakaspaikkaa kopissa. Ja toiset kaksi terassilla.
Oikeasti Suomen hienoin luontokohde taas olisi Kummakivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei kyllä ole omassa päässä, jos jonnein on oikein yritetty tehdä matkailupaikkaa, ja lopputuloksena on myötähäpeää herättävä yritelmä, jonka voittaa jopa yksinään metsässä istuskelu.
Ainiin, mua ei ole siunattu ( onneksi ) tolla myötähäpeätaudilla, niin aina unohtuu miten syvässä se tuntuu suomalaisissa asuvan.
Miten olisi kesäohjelmana pikkukunnan kesäteatteri jostain loppuunkalutusta aiheesta, vaikka jostain paikkakunnan laulajasankarista? Sitten krouvihotelliin yöksi. Tarvitseeko apua valitsemaan, mikä olisi kamalin?
Jyväskyläläisenä voin sanoa, että länsiväylä on kaupungin paras kohde ja sitä pitkin pääsee Jyväskylän läpi lähes pysähtymättä, jos ei jää Lutakon tai Agoran liikennevaloihin. Ralleja ja Suomipoppia voi tulla akatsomaan, mutta muutoin kaupungissa ole mitään nähtävää.
Kalajoen hiekkasärkät. Ei siellä ole mitään. Ei edes niitä hiekkadyynejä.
Vierailija kirjoitti:
Joku pienen paikkakunnan keskusta, jossa ei ole mitään. Maaseudulla paarmoja. Somemateriaalia.
Esim. Turenki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, mua ei ole siunattu ( onneksi ) tolla myötähäpeätaudilla, niin aina unohtuu miten syvässä se tuntuu suomalaisissa asuvan.
Alat päästä aiheen makuun. Suomalaisuuden parjaaminen on hyvä alku. Kyllä se siitä! Sinäkin voit löytää aitoa ankeutta, kun oikein yrität.
Vierailija kirjoitti:
Eikö? Missäs niitä sitten olisi?
Helsingin lähi-itäkeskus ja mogadishu-avenue.
Jos risteilylle menossa niin kannattaa Helsinkiin jäädä yöksi. Siitä ei voi enää kohde ankeimmaksi muuttua. Asiakseen ei kyllä kannata muuten mennä läpällä, autolla eikä junalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat päästä aiheen makuun. Suomalaisuuden parjaaminen on hyvä alku. Kyllä se siitä! Sinäkin voit löytää aitoa ankeutta, kun oikein yrität.
Totta, tuossa kyllä oli sitä. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi kävit?
Harmi, ettei tämä toteutunut: https://fi.wikipedia.org/wiki/Jurase_Park