Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka enää ostaa kirjoja vuonna 2024?

Vierailija
30.08.2024 |

Kuka haluaa niitä riesaksi pyörimään nurkkiin? Itse hävitin kirjat ja kirjahyllyn jo vuosia sitten, tilaakin tuli mukavasti. Kirjat maksaa 30€+ ja luet sen sitten kerran. Kirjastosta voi lainata jos haluaa jotain lukea

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat HYI!!!!

Sieltähän löytyy kaikkea sopitonta... Peppi yms joita lukemalla tulee turvaton olo

Vierailija
2/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat on boomereiden juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osata sähkökirjoja, jos et halua nurkkiin pölyttymään.

itse sekä ostan että lainaan kirjastosta. Ja hyviä kirjoja luen useammin kuin kerran sekä ostettuna että lainattuna. Huonoja kirjoja en lue lainkaan.

Vierailija
4/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esimerkiksi. Ostan kaikki kirjani jotka luen.

Vierailija
5/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mielelläni lisää kirjoja, mutta tilat on loppu. Kirjoja on tällä hetkellä 42 hyllymetriä.

Vierailija
6/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä esimerkiksi. Ostan kaikki kirjani jotka luen.

Miksi ihmeessä??

Vierailija
7/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten lainaan kaikki lukemani kirjat kirjastosta, mutta joskus ostan uuden kirjan, jos on joku erityinen kirja, minkä haluan. Minulla on yhden kirjailijan kaikki julkaisemat kirjat.

Vierailija
8/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Rakastan kirjoja. Mitä enemmän niitä on, sen parempi. 

Vierailija
9/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjat on boomereiden juttu

Sen kyllä huomaa, mitä sukupolvea itse edustat. Siviatyneisyys on laskenut pahasti pakkasen puolelle ja meno ei kun jatkuu.

Vierailija
10/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ostan. Ja lainaan myös.

Vierailija
11/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ostetaan kirjoja ja aikakauslehtiä myös. Poikamme hämmästyttävät koko ajan koulussa yleissivistyksellään ja keskittymiskyvyllään. 1980-luvulla he olisivat olleet tavallisia lukevia poikia, nykyään he napsivat spidendit.

Melko hyvä lahja tulevaisuuden varalle, parempi kuin säästetyt lapsilisät.

Vierailija
12/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kirjojen lukemista myös nykynuorille. Varsinkin poikien lukutaito on huolestuttavan huono osalla.

Vierailija
13/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kymmeniä kirjoja kirpputorilta. Ovat yleensä maksaneet pari euroa. 

Vierailija
14/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kirjoja ostan edullisesti. Niitä saa ilmaiseksi jatkuvasti myös.

Vierailija
15/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko se on maksaa 30 egee kirjasta? Kun odottaa vähän aikaa, se tulee alennukseen, myös kovakantiset. Romaaneissa varsinkin kun ei ole niin aktuellia asia, voi odottaa hinnanalennusta. Itse odotan hinnan alenemista alle kympin tai vitosen, ennen kuin ostan kirjan. Sitä odotellessa käytän kirjastoa.

Vierailija
16/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-kirjoja ostan edullisesti. Niitä saa ilmaiseksi jatkuvasti myös.

Paras käyttöliittymä on perinteisessä kirjassa. Lisäksi E-kirjojen valikoima on erittäin suppea verrattuna esim. kirjastoon.

Vierailija
17/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan elisa-kirjaa !

Vierailija
18/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla enää lainata kirjastosta koska luteet voi levitä myös kirjojen välityksellä joten ostan uudet kirjat kirjakaupasta. 

Vierailija
19/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin alkuviikosta kirpparilta kaks pokkaria, yhteensä 2,50 tulevia Kreikanreissuja varten. Jätän ne sit hotellin hyllyyn kiertoon. 

Haluan lukea kirjat ja lehdet paperisena. Ja joo, tosiaan huomaa ettei nykyään lueta oikeita kirjoja, nuorison luku- ja kirjoitustaidon taso on ihan järkyttävä. 

Vierailija
20/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ostin alkuviikosta kirpparilta kaks pokkaria, yhteensä 2,50 tulevia Kreikanreissuja varten. Jätän ne sit hotellin hyllyyn kiertoon. 

Haluan lukea kirjat ja lehdet paperisena. Ja joo, tosiaan huomaa ettei nykyään lueta oikeita kirjoja, nuorison luku- ja kirjoitustaidon taso on ihan järkyttävä. 

... ja siis kalliimpia kirjoja en enää osta, kun noi mitä hyllyssä on ei mene kaupaksi enää kirpparillakaan... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme