Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu naisten käsitys siitä että miehet eivät saa naista, mutta naisilla on satoja miehiä?

Vierailija
28.07.2021 |

Olen 35v mies ja oon aina ihmetellyt naisten ylimielistä ajattelutapaa kuinka meillä miehillä ei olisi ketään ja naisilla olisi aina sata mistä valita. No Okei. Ei ole sataa naista, olen lyhyt ja kuulemma tavallisen näköinen mies, en ruma, mutta en se pitkä tumma ja komein, kuitenkin bmi normaali. Mutta oon baboossa ja tinderissä, joka päivä jos haluan löydän sieltä naisen, moniakin, eilen oli juttua yhteensä 5 naisen kanssa ja vakavassa mielessä olisin päässyt treffeille kaikkien heidän kanssaan ja panemaan samantien kahta, mutta vain yksi oli ehkä sellainen mun tyyppi jonka kanssa kannattaa jatkaa. Matcheja tulee silleen että paljon enemmän kuin jaksaa tai kiinnostaa alkaa juttelemaan, mutta suurin ongelmahan on se että niitä matcheja ei tule kuin 1 tai 2 viikossa sellaisilta jotka oikeasti kiinnostaa. Kertokaa naiset sitten kun täälläkin joku sanoo että on 300 miestä mistä valita, mutta kun kysyy livenä naisilta niin vastaukset ovat olleet tyyliin että siellä on aivan jäätävän rumia miehiä, että ei niitä kiinnostavia oikein ole. Eli mikä on se totuus kun noi eroaa aika paljon toisistaan?
Mulle ainakin on aika eri ne matchit ja se kenen kanssa tulee juttuun hyvin ja löytyy ne yhteiset kiinnostuksen kohteet, kun ei se panokaan ole mulle pelkkä reikä, vaan haluan tutustua muutenkin. Mies 35v

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten peukutuksista huomaa, ne jotka elävät normaalissa suhteessa, eivät usko noita kamalia suhteita olevankaan. He eivät usko, että sellaisia on edes olemassa. Jos heidän mies ei huuda ja raivoa niin ei kenenkään muunkaan. Kuka uskaltaa erota, kun viranomaiset eivät näitä raivoavia tyyppejä tunnista ja se johtaa siihen, että tämä raivoava tyyppi saa myös hoitaa lapsia yksin. Kaikki täytyisi kotona salakuvata ennenkuin ihmiset uskovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla