Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu naisten käsitys siitä että miehet eivät saa naista, mutta naisilla on satoja miehiä?

Vierailija
28.07.2021 |

Olen 35v mies ja oon aina ihmetellyt naisten ylimielistä ajattelutapaa kuinka meillä miehillä ei olisi ketään ja naisilla olisi aina sata mistä valita. No Okei. Ei ole sataa naista, olen lyhyt ja kuulemma tavallisen näköinen mies, en ruma, mutta en se pitkä tumma ja komein, kuitenkin bmi normaali. Mutta oon baboossa ja tinderissä, joka päivä jos haluan löydän sieltä naisen, moniakin, eilen oli juttua yhteensä 5 naisen kanssa ja vakavassa mielessä olisin päässyt treffeille kaikkien heidän kanssaan ja panemaan samantien kahta, mutta vain yksi oli ehkä sellainen mun tyyppi jonka kanssa kannattaa jatkaa. Matcheja tulee silleen että paljon enemmän kuin jaksaa tai kiinnostaa alkaa juttelemaan, mutta suurin ongelmahan on se että niitä matcheja ei tule kuin 1 tai 2 viikossa sellaisilta jotka oikeasti kiinnostaa. Kertokaa naiset sitten kun täälläkin joku sanoo että on 300 miestä mistä valita, mutta kun kysyy livenä naisilta niin vastaukset ovat olleet tyyliin että siellä on aivan jäätävän rumia miehiä, että ei niitä kiinnostavia oikein ole. Eli mikä on se totuus kun noi eroaa aika paljon toisistaan?
Mulle ainakin on aika eri ne matchit ja se kenen kanssa tulee juttuun hyvin ja löytyy ne yhteiset kiinnostuksen kohteet, kun ei se panokaan ole mulle pelkkä reikä, vaan haluan tutustua muutenkin. Mies 35v

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö, todellisuudessa naiset kannattelee kaikkea, kun miehet sortuu viinaan, huumeisiin, peleihin ja milloin mihinkin. Naiset jää seisomaan omille jaloilleen, ottaa vastuun lapsista ja muusta arjesta. Miehet on heikkoja. Varmaan sopii sinunkin vanhempiisi.

Totta kyllä, että sopii vanhempiini. Äiti on aina ollut hieman luonnevikainen nalkuttaja ja isä taas alistuja. Siksi päätinkin jo varhain, että minusta ei isäni kaltainen tule. Eikä ole tullut ja hyvin olen pärjännyt itsekseni ja parisuhteessakin. Mutta tossun alle en suostu enkä kenenkään, en naisen tai lasten, pompoteltavaksi. 

No tuo on se perinteinen suomalainen parisuhde, mies ei ota mihinkään kantaa ja sitten naista pidetään tyrannina kun hän joutuu kantamaan kaiken vastuun. En itsekkään tuota enää aio ottaa. Ja olen nainen.

Vierailija
42/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on se perinteinen suomalainen parisuhde, mies ei ota mihinkään kantaa ja sitten naista pidetään tyrannina kun hän joutuu kantamaan kaiken vastuun. En itsekkään tuota enää aio ottaa. Ja olen nainen.

Siinä on se ongelma, kun naisen mielessä on vain yksi ainoa oikea mielipide, ja se on hänen. Jos joskus mennäänkin miehen mukaan ja se osoittautuu huonoksi valinnaksi, niin voi j*malauta että siitä virheestä saa kuulla ja pitkään. Hyvä esimerkki oli kun ehdotin puhelinta, jota nainen ei kuitenkaan hyväksynyt. Osti omalla päätöksellään toisen, joka osoittautui huonoksi. Tämän jälkeen olen saanut kuunnellut sitä valitusta siitä huonosta puhelimesta, mutta mitäpä luulet että tapahtuisi jos sanoisin, että itsepähän sen valitsit, olisit kuunnellut minua? 

Yleensä asioihin, missä minun mielipidettä kysytään ei liity yhtään mitään vastuuta ja ne asiat eivät minua kiinnosta. Siksi nainen saa päättää, enkä minä nalkuta hänen päätöksistään jälkeenpäin. Mutta jos minä ostan itselleni uuden auton työmatkalle tai vaikkapa tietokoneen, niin minä päätän minkälainen se on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Jälleen kerran yksi úlimiesten uhriutumisketju ja naisvihaketju.

Vierailija
44/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö, todellisuudessa naiset kannattelee kaikkea, kun miehet sortuu viinaan, huumeisiin, peleihin ja milloin mihinkin. Naiset jää seisomaan omille jaloilleen, ottaa vastuun lapsista ja muusta arjesta. Miehet on heikkoja. Varmaan sopii sinunkin vanhempiisi.

Totta kyllä, että sopii vanhempiini. Äiti on aina ollut hieman luonnevikainen nalkuttaja ja isä taas alistuja. Siksi päätinkin jo varhain, että minusta ei isäni kaltainen tule. Eikä ole tullut ja hyvin olen pärjännyt itsekseni ja parisuhteessakin. Mutta tossun alle en suostu enkä kenenkään, en naisen tai lasten, pompoteltavaksi. 

Tuliko sinusta siis luonnevikainen nalkuttaja? Jos parisuhteessa ensimmäinen pelko altistuminen.

Vierailija
45/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on se ongelma, kun naisen mielessä on vain yksi ainoa oikea mielipide, ja se on hänen. Jos joskus mennäänkin miehen mukaan ja se osoittautuu huonoksi valinnaksi, niin voi j*malauta että siitä virheestä saa kuulla ja pitkään. Hyvä esimerkki oli kun ehdotin puhelinta, jota nainen ei kuitenkaan hyväksynyt. Osti omalla päätöksellään toisen, joka osoittautui huonoksi. Tämän jälkeen olen saanut kuunnellut sitä valitusta siitä huonosta puhelimesta, mutta mitäpä luulet että tapahtuisi jos sanoisin, että itsepähän sen valitsit, olisit kuunnellut minua? 

Yleensä asioihin, missä minun mielipidettä kysytään ei liity yhtään mitään vastuuta ja ne asiat eivät minua kiinnosta. Siksi nainen saa päättää, enkä minä nalkuta hänen päätöksistään jälkeenpäin. Mutta jos minä ostan itselleni uuden auton työmatkalle tai vaikkapa tietokoneen, niin minä päätän minkälainen se on. 

Tämä on siis sinun näkemykseI sinun ja naisystäväsi yhdestä tilanteesta? Älä yleistä koskemaan kaikkia naisia.

Todella lapsellinen esimerkki muuten, oletko 15 wee?

Vierailija
46/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä olisi rapahtunut, jos olisit sanonut, että olisit tehnyt niin kuin ehdotin? Nainen olisi suuttunut? Vai sanonut, että niin olisi pitänyt.

Vierailija
47/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sinusta siis luonnevikainen nalkuttaja? Jos parisuhteessa ensimmäinen pelko altistuminen.

Ei mun tartte nalkuttaa niin kauan kuin minullekaan ei nalkuteta. Haluan omaa tilaa myös suhteessa.

Vierailija
48/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä olisi rapahtunut, jos olisit sanonut, että olisit tehnyt niin kuin ehdotin? Nainen olisi suuttunut? Vai sanonut, että niin olisi pitänyt.

Hänet tuntien epäilen suuttumista ja mököttämistä.

Vierailija
49/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat valehtelijoita ja yrittävät sillä pönkittää omaa asemaansa sekä yrittävät voimaantua.

Vierailija
50/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa parisuhteet ja naiset kiinnostaa niin paljon että lähestyisin jotain. Mielummin puuhaan omiani siihen asti.

Vierailija
51/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle olisi jonoksi asti miehiä käyttämään patjana tai talouskoneena. Naiset hakevat kuitenkin usein parisuhdetta ja rakkautta, koska jos perheen haluaa niin siihen tarvitaan stabiilia suhdetta ja perheitä ja parisuhteita pitää yhdessä rakkaus.

Niistäkin jotka suunnilleen sopivat aniharva on sellainen jonka kanssa rakentaa muuta kuin järkiavioliitto. Sellainenkin voi toki olla hyvä ratkaisu.

Kaikki vain eivät sovi keskenään yhteen. Ei siinä merkitse ulkonäöt, ammatit, kiinnostuksenkohteet yms. Joskus joku ihminen on paperilla täydellinen muttei sen kanssa ole mitään kemiaa. Ei vaikka olisi miten hyvännäköinen ihminen.

Joskus myös lukee kommentteja tapailusta miten treffit menivät pieleen kun oli seksiä ekoilla treffeillä tai miten mies jätti kymmenensien treffien jälkeen. Tai joku muu syy tähän.

Yleensä sitten käy niin, että kun tapaa sen suuren rakkauden niin siinä ei ole merkitystä millään kriteerilistoilla. Eikä se ole helppoa, koska sellainen rakkaus jossa ei voi ELÄÄ ilman toista ei noudata mitään normaaleja "sääntöjä" ja takaraivossa on aina pelko siitä, että mitä jos tämä päättyy.

Vierailija
52/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on siis sinun näkemykseI sinun ja naisystäväsi yhdestä tilanteesta? Älä yleistä koskemaan kaikkia naisia.

Itse asiassa aika hyvä esimerkki ja jotainhan sitä pitää sanoa, että ylipäätään mitään voi sanoa. Sitäpaitsi tuo "wee" sana on aika huono valinta. Ja mitä sivusta seurannut niin jäätävää settiä naiset osaavat miehen niskaan kaataa. Tämä on sikäli vekkulia, että jonkinlaisella autismin kirjoilla olevana heteronaisena mulla on äärimmäiset miesaivot - alapeukkuasento valmiiksi - näen kyllä kirkkaana, mitä tämäkin kaveri puhelin casessa tarkoittaa + yhteinen mielipide tarkoittaa siis naisen mielipidettä. Ja jos hanttiin pistät, tuot sitä miesnäkökulmaa esiin niin luoja mikä sika ja ainakin vuosi pitää keskustella tai nainen kokee olevansa vain tyhjennysalusta. Onneksi en ole heteromies, sääliksi käy.

Vierailija
53/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa aika hyvä esimerkki ja jotainhan sitä pitää sanoa, että ylipäätään mitään voi sanoa. Sitäpaitsi tuo "wee" sana on aika huono valinta. Ja mitä sivusta seurannut niin jäätävää settiä naiset osaavat miehen niskaan kaataa. Tämä on sikäli vekkulia, että jonkinlaisella autismin kirjoilla olevana heteronaisena mulla on äärimmäiset miesaivot - alapeukkuasento valmiiksi - näen kyllä kirkkaana, mitä tämäkin kaveri puhelin casessa tarkoittaa + yhteinen mielipide tarkoittaa siis naisen mielipidettä. Ja jos hanttiin pistät, tuot sitä miesnäkökulmaa esiin niin luoja mikä sika ja ainakin vuosi pitää keskustella tai nainen kokee olevansa vain tyhjennysalusta. Onneksi en ole heteromies, sääliksi käy.

Not like other girls. Minkähän takia autistit tuppaavat oikein ylpeilemään asialla? "Hei, oon sosiaalisesti puupää joten olen muiden yläpuolella, varsinkin autistinaisena erilainen kuin muut tytöt jotka on kaikki samanlaisii pissixii".

Vierailija
54/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan joo. Suurin osa haluaa niitä samoja miehiä, ja heillä onkin sitten ihan älyttömästi valinnanvaraa. Hyvällä lykyllä juttu etenee tapailusuhteeksi, mutta sekin päättyy heti kun parempi löytyy.

Loput miehet on sitten sitä luokkaa että ei ikipäivänä, parempi olla ilman.

Eli myönnät että naisilla on keskimäärin korkeampi rima? Tavalliselle naiselle pitäisi olla tavallista parempi mies, muuten on parempi olla ilman? Tätähän täällä on sanottu, että naisilla on hieman liian hyvä itsetunto omaan tasoonsa nähden. 

Huonosta miehestä on niin helvetisti vaivaa ja huolta. Ei vaan pysty vetään enää perässä yhtään ihmistä. Omakin elämä rämmittävänä ja lapset pitää saada täysjärkisinä aikuiseksi.

Tämä on niin totta. Ei minua kiinnosta, että jotain miestä ärsyttää se, että minulla on korkea rima. Se rima on sellaisella tasolla, jossa miehestä on minulle enemmän iloa kuin haittaa. Ei ole minun ongelmani, että harva mies selviytyy siitä rimasta. 

Jokaisessa meissä on hyviä ja huonoja puolia, joita muut ihmiset arvottavat eri kriteerein. Minä haluan älykkään, sosiaalisen, empaattisen, keskustelukykyisen, tasapainoisen, liikunnallisen, omillaan toimeentulevan, silmää miellyttävän ja pitkän miehen.

Jos jotain ominaisuutta on enemmän, se korvaa toisen ominaisuuden puutteita. Ts. jos älykästä ja empaattista miestä ei löydy, pituutta ja rahaa pitäisi löytyä senkin edestä. Jos sopivaa ei satu vastaan, olen yksin. Ei minulla ole mitään velvollisuutta napata yhtä miestä pois markkinoilta. 

Vierailija
55/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista käsitystä. Seuraava typerä yleistys!

Vierailija
56/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu varsinkin miesten taipumus tehdä tyhmiä oletuksia ja vääntää niistä aloitus Vauva-lehden somepalstalle otsikolla miksi NAISET sitätätätuota?

Miksi he eivät ymmärrä edes puhua JOISTAIN NAISISTA? Onko heillä vain yksi aivosolu ja sekin yksin runkkaamisesta hyydyksissä?

Vierailija
57/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kioskikirjallisuudesta?

Vierailija
58/81 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ne on täällä miehiä, jotka väittävät, että naisilla on satoja miehiä. Naisilla on sama ongelma kuin sinulla eli vain harva kolahtaa kunnolla. En tiedä, onko se edes ongelma, vaan ihmisen ominaisuus. Olen koko elämäni aikana tavannut vain 2 todella kiinnostavaa miestä ja ikää 56. Ilmeisesti minut on kokenut kiinnostavaksi suurempi joukko miehiä, sillä neljä eri miestä on kosinut minua. Yhdelle sanoin kyllä.

Tämä. Itse olen 28v ja minusta oletaan ja miehet luulevat minulla olevan paljon miehiä. Joo ja tinderis tulee tosiaan 200 miestä voi tulla hetkessä mutta yleensä en paina kuin joskus 1 lle kerran paris viikkoa. Kaikkia hulluja ja juntteja siel on. Ap eikö sul oo ketää livenä kiikarissa?

Vierailija
59/81 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen, että sinä vain olet yleisesti miellyttävää miestyyppiä ja siksi saat huomiota?  Minäkin olen kuullut täällä naisista jotka ei saa helposti haaremia ja kai se on pakko uskoa, kun niin väittävät.

Vierailija
60/81 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus vaan pitää valita. Joko olla tekemättä yhtään mitään kun miehelle on kaikki ihan sama eikä ota kantaa tai sitten tehdä jotain.  Ei elämää voi elää niin, että tässä vaan hengitellään ja muuta ei sitten tapahdukaan. Se, että vain hengittelee ei ole mielipide.