Sukulaisten ilkeä painoon ja ulkonäköön puuttuminen
Soittaa oikein sitä varten että kysyy menenkö lenkille tänään. Ja sanoo kuinka pitkän matkan pitäis kävellä. Olen niin kurkkuani myöden täynnä tätä että seuraavaks sanon suoraan et tollanen ei kiinnosta mua ollenkaan.
Suomalaiset on juntteja ja tässä se on tullu todistettua. Vaikka on hirveä helle hän soittaa ja käskee lenkille. :) ei vttu .
Kommentit (23)
Yhtä urpo ku mun mummo joka käveli 10km juomatta tukalimmassa helteessä ja siitä helteestä oli oikein varotus. Ei mitään järkeä ei. Vanhuus sumentaa kaiken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain buumerit toimivat noin. Ja omasta mielestään tietysti tarkoittavat hyvää. Isäni 80 on pessyt jo tänä aamuna 2 mattoa, 5 vielä tänään pesemättä. Pyöräilee mattopesupaikalle 5 km matto tarakalla monta kertaa päivässä. Helle ei haittaa, ei ksnniskele juomapulloja mukanaan.
Enkä edes liiottele.
Hän ihmettelee kuinka en ole saanut mitään aikaiseksi, maannut vaan koko kesän ja lihonut. Hänelle asiasta sanominen on vain palvelus.🤣 täys urpohan toi on jos jättää juomatta 30 helteessä
Niinkö siinä sanottiin?
Sanottiin että ei kanna pulloa mukanaan, ei että ei juo esimerkiksi kotiin päästyään.
Niinpä. Tuollaisella ”sisulla” ansaitsee kuolla pois.