Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisten ilkeä painoon ja ulkonäköön puuttuminen

Vierailija
28.07.2021 |

Soittaa oikein sitä varten että kysyy menenkö lenkille tänään. Ja sanoo kuinka pitkän matkan pitäis kävellä. Olen niin kurkkuani myöden täynnä tätä että seuraavaks sanon suoraan et tollanen ei kiinnosta mua ollenkaan.

Suomalaiset on juntteja ja tässä se on tullu todistettua. Vaikka on hirveä helle hän soittaa ja käskee lenkille. :) ei vttu .

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa. Laittakoon tekstarin, jos on oikeeta asiaa.

Vierailija
2/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, seuraavaksi oikein sanot? Avaa suusi, kun sen aika on äläkä täällä uhoa, että seuraavaksi kyllä ihan varmasti sanon! Voi, nössöyden huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ihmettelee kun et vastaa, ei ole kenenkään oikeus puuttua aikuisen liikkumiseen. Se on jo naurunalaisena pitämistä suoraan sanottuna.

Vierailija
4/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, seuraavaksi oikein sanot? Avaa suusi, kun sen aika on äläkä täällä uhoa, että seuraavaksi kyllä ihan varmasti sanon! Voi, nössöyden huippu.

Moi ellin omistaja

Vierailija
5/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuka toi on joka kommentoi tolla tyylillä mun juttuihin

Vierailija
6/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä! Yksikin tuollainen soitto, niin käskisin imeä elintä ja kertoisin, että seuraavasta tulee rikosilmoitus! Miksi helvetissä pidät yhteyttä tuollaiseen ihmisjätteeseen? Sukulaisiin ei todellakaan tarvitse pitää yhteyttä!

Vierailija
7/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sukulainen. Ei tällä kertaa anoppia tai ilkeä äiti.

Vierailija
8/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia sä suostut tollasta kuuntelemaan? Luuri korvaan, jos alkaa mäkättämään.

Vierailija
9/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeää kiusaamista tuo on. Haistattaisin jo pitkän peen tollaselle juntille

Vierailija
10/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on loukkaantunut oikeasta syystä. Kenenkään elämään ei saa puuttua noin paljon. Ihan oikein protestoit. Vastaa näin:

-Kuulehan olen nyt aika kauan jo kuunnellut kun puutut elämääni ja kroppaani. En ole koira joka viedään lenkille. Pitäisitkö tervettä rajaatekemisiini. Ymmärrän että haluat minut terveenä, mutta en edusta sinua vaan omassa elämässäni itseäni. Koen ilkeänä tämän kaiken, ellet ole ymmärtänyt. En aio kuunnella tällaista.

Vierailija
11/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut omalle sukulaiselleni monta kertaa, että menisi lenkille. Ei ole mennyt. Yritin myös sanoa, että ruoan määrää pitäisi rajoittaa ja laatuun kiinnittää huomiota. Suuttui kamalasti, että annan hänelle vinkkejä. Nyt hän on niin lihava ja huonossa kunnossa, että ei edes pysty menemään lenkille. Verenpaineet ovat lääkityksestä huolimatta pilvissä, verensokerit samoin, jalat ovat koko ajan niin turvoksissa, etteivät kengät mahdu jalkaan, hän hengästyy jo kävellessään jääkaapille. Kuka hänestä huolehtii, jos hän ei pysty liikkumaan enää vessaan? Joutuuko nuori ihminen vanhusten keskelle johonkin hoitolaitokseen? Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
12/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut omalle sukulaiselleni monta kertaa, että menisi lenkille. Ei ole mennyt. Yritin myös sanoa, että ruoan määrää pitäisi rajoittaa ja laatuun kiinnittää huomiota. Suuttui kamalasti, että annan hänelle vinkkejä. Nyt hän on niin lihava ja huonossa kunnossa, että ei edes pysty menemään lenkille. Verenpaineet ovat lääkityksestä huolimatta pilvissä, verensokerit samoin, jalat ovat koko ajan niin turvoksissa, etteivät kengät mahdu jalkaan, hän hengästyy jo kävellessään jääkaapille. Kuka hänestä huolehtii, jos hän ei pysty liikkumaan enää vessaan? Joutuuko nuori ihminen vanhusten keskelle johonkin hoitolaitokseen? Niin makaa kuin petaa.

Muut ongelmat ovat perheessä jos nuori reagoi syömällä. On helppoa syyttää kohdetta joka reagoi kusipäisiin perhesysteemeihin noin. Katsetta peiliin? Esitittekö ilkeitä huomautuksia hänelle vaan ja piditte roskiksena? Autoitteko esim hankkimalla aikaa harrastamaan kanssaan kertaakaan? Ostitteko urheilutunteja ja välineitä?

Vierailija
13/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isovanhemmat oli samanlaisia. Lopetin yhteydenpidon enkä vastannut enää puheluihin. Ovat jo edesmenneitä. En kadu.

Vierailija
14/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut ongelmat ovat perheessä jos nuori reagoi syömällä. On helppoa syyttää kohdetta joka reagoi kusipäisiin perhesysteemeihin noin. Katsetta peiliin? Esitittekö ilkeitä huomautuksia hänelle vaan ja piditte roskiksena? Autoitteko esim hankkimalla aikaa harrastamaan kanssaan kertaakaan? Ostitteko urheilutunteja ja välineitä?

Ihan itse hän on oman elämänsä pilannut. Häntä on autettu ja rakastettu niin paljon kuin mahdollista, mutta kannettu vesi ei kaivossa pysy. Jokainen on itse vastuussa omasta elämästään. Kun sen oivaltaa, on askeleen lähempänä hyvää elämää. Mennään kaikki ulos lenkille. Minä lähden nyt.

Vierailija
15/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tajuan kyllä liikunnan tärkeyden ihan ite oon ap, mutta tuollainen vahtiminen on ihan hanurista. Ymmärtäisin jos vaikka kerran 2 vuodessa kysyisi seuraksi lenkille ja lenkkeillessä kysyisi Olenko huomannut kunnon parantuneen. Asian voi myös esittää loukkaamatta toisia. Eilen hän jopa kyseli verenpaineestani.

Vierailija
16/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain buumerit toimivat noin. Ja omasta mielestään tietysti tarkoittavat hyvää. Isäni 80 on pessyt jo tänä aamuna 2 mattoa, 5 vielä tänään pesemättä. Pyöräilee mattopesupaikalle 5 km matto tarakalla monta kertaa päivässä. Helle ei haittaa, ei ksnniskele juomapulloja mukanaan.

Enkä edes liiottele.

Hän ihmettelee kuinka en ole saanut mitään aikaiseksi, maannut vaan koko kesän ja lihonut. Hänelle asiasta sanominen on vain palvelus.

Vierailija
17/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ne tarkoittaa.

Vierailija
18/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sontaa ei tollasta tarvi kuunnella

Vierailija
19/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ne tarkoittaa.

Niinpä niin, naurettavia ovat.

Vierailija
20/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain buumerit toimivat noin. Ja omasta mielestään tietysti tarkoittavat hyvää. Isäni 80 on pessyt jo tänä aamuna 2 mattoa, 5 vielä tänään pesemättä. Pyöräilee mattopesupaikalle 5 km matto tarakalla monta kertaa päivässä. Helle ei haittaa, ei ksnniskele juomapulloja mukanaan.

Enkä edes liiottele.

Hän ihmettelee kuinka en ole saanut mitään aikaiseksi, maannut vaan koko kesän ja lihonut. Hänelle asiasta sanominen on vain palvelus.

🤣 täys urpohan toi on jos jättää juomatta 30 helteessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi