Sukulaisten ilkeä painoon ja ulkonäköön puuttuminen
Soittaa oikein sitä varten että kysyy menenkö lenkille tänään. Ja sanoo kuinka pitkän matkan pitäis kävellä. Olen niin kurkkuani myöden täynnä tätä että seuraavaks sanon suoraan et tollanen ei kiinnosta mua ollenkaan.
Suomalaiset on juntteja ja tässä se on tullu todistettua. Vaikka on hirveä helle hän soittaa ja käskee lenkille. :) ei vttu .
Kommentit (23)
Ai, seuraavaksi oikein sanot? Avaa suusi, kun sen aika on äläkä täällä uhoa, että seuraavaksi kyllä ihan varmasti sanon! Voi, nössöyden huippu.
Siinähän ihmettelee kun et vastaa, ei ole kenenkään oikeus puuttua aikuisen liikkumiseen. Se on jo naurunalaisena pitämistä suoraan sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Ai, seuraavaksi oikein sanot? Avaa suusi, kun sen aika on äläkä täällä uhoa, että seuraavaksi kyllä ihan varmasti sanon! Voi, nössöyden huippu.
Moi ellin omistaja
Tiedän kuka toi on joka kommentoi tolla tyylillä mun juttuihin
Mitä ihmettä! Yksikin tuollainen soitto, niin käskisin imeä elintä ja kertoisin, että seuraavasta tulee rikosilmoitus! Miksi helvetissä pidät yhteyttä tuollaiseen ihmisjätteeseen? Sukulaisiin ei todellakaan tarvitse pitää yhteyttä!
Että sukulainen. Ei tällä kertaa anoppia tai ilkeä äiti.
Minkä ihmeen takia sä suostut tollasta kuuntelemaan? Luuri korvaan, jos alkaa mäkättämään.
Selkeää kiusaamista tuo on. Haistattaisin jo pitkän peen tollaselle juntille
AP on loukkaantunut oikeasta syystä. Kenenkään elämään ei saa puuttua noin paljon. Ihan oikein protestoit. Vastaa näin:
-Kuulehan olen nyt aika kauan jo kuunnellut kun puutut elämääni ja kroppaani. En ole koira joka viedään lenkille. Pitäisitkö tervettä rajaatekemisiini. Ymmärrän että haluat minut terveenä, mutta en edusta sinua vaan omassa elämässäni itseäni. Koen ilkeänä tämän kaiken, ellet ole ymmärtänyt. En aio kuunnella tällaista.
Olen sanonut omalle sukulaiselleni monta kertaa, että menisi lenkille. Ei ole mennyt. Yritin myös sanoa, että ruoan määrää pitäisi rajoittaa ja laatuun kiinnittää huomiota. Suuttui kamalasti, että annan hänelle vinkkejä. Nyt hän on niin lihava ja huonossa kunnossa, että ei edes pysty menemään lenkille. Verenpaineet ovat lääkityksestä huolimatta pilvissä, verensokerit samoin, jalat ovat koko ajan niin turvoksissa, etteivät kengät mahdu jalkaan, hän hengästyy jo kävellessään jääkaapille. Kuka hänestä huolehtii, jos hän ei pysty liikkumaan enää vessaan? Joutuuko nuori ihminen vanhusten keskelle johonkin hoitolaitokseen? Niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut omalle sukulaiselleni monta kertaa, että menisi lenkille. Ei ole mennyt. Yritin myös sanoa, että ruoan määrää pitäisi rajoittaa ja laatuun kiinnittää huomiota. Suuttui kamalasti, että annan hänelle vinkkejä. Nyt hän on niin lihava ja huonossa kunnossa, että ei edes pysty menemään lenkille. Verenpaineet ovat lääkityksestä huolimatta pilvissä, verensokerit samoin, jalat ovat koko ajan niin turvoksissa, etteivät kengät mahdu jalkaan, hän hengästyy jo kävellessään jääkaapille. Kuka hänestä huolehtii, jos hän ei pysty liikkumaan enää vessaan? Joutuuko nuori ihminen vanhusten keskelle johonkin hoitolaitokseen? Niin makaa kuin petaa.
Muut ongelmat ovat perheessä jos nuori reagoi syömällä. On helppoa syyttää kohdetta joka reagoi kusipäisiin perhesysteemeihin noin. Katsetta peiliin? Esitittekö ilkeitä huomautuksia hänelle vaan ja piditte roskiksena? Autoitteko esim hankkimalla aikaa harrastamaan kanssaan kertaakaan? Ostitteko urheilutunteja ja välineitä?
Mun isovanhemmat oli samanlaisia. Lopetin yhteydenpidon enkä vastannut enää puheluihin. Ovat jo edesmenneitä. En kadu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ongelmat ovat perheessä jos nuori reagoi syömällä. On helppoa syyttää kohdetta joka reagoi kusipäisiin perhesysteemeihin noin. Katsetta peiliin? Esitittekö ilkeitä huomautuksia hänelle vaan ja piditte roskiksena? Autoitteko esim hankkimalla aikaa harrastamaan kanssaan kertaakaan? Ostitteko urheilutunteja ja välineitä?
Ihan itse hän on oman elämänsä pilannut. Häntä on autettu ja rakastettu niin paljon kuin mahdollista, mutta kannettu vesi ei kaivossa pysy. Jokainen on itse vastuussa omasta elämästään. Kun sen oivaltaa, on askeleen lähempänä hyvää elämää. Mennään kaikki ulos lenkille. Minä lähden nyt.
Siis tajuan kyllä liikunnan tärkeyden ihan ite oon ap, mutta tuollainen vahtiminen on ihan hanurista. Ymmärtäisin jos vaikka kerran 2 vuodessa kysyisi seuraksi lenkille ja lenkkeillessä kysyisi Olenko huomannut kunnon parantuneen. Asian voi myös esittää loukkaamatta toisia. Eilen hän jopa kyseli verenpaineestani.
Vain buumerit toimivat noin. Ja omasta mielestään tietysti tarkoittavat hyvää. Isäni 80 on pessyt jo tänä aamuna 2 mattoa, 5 vielä tänään pesemättä. Pyöräilee mattopesupaikalle 5 km matto tarakalla monta kertaa päivässä. Helle ei haittaa, ei ksnniskele juomapulloja mukanaan.
Enkä edes liiottele.
Hän ihmettelee kuinka en ole saanut mitään aikaiseksi, maannut vaan koko kesän ja lihonut. Hänelle asiasta sanominen on vain palvelus.
Ihme sontaa ei tollasta tarvi kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ne tarkoittaa.
Niinpä niin, naurettavia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vain buumerit toimivat noin. Ja omasta mielestään tietysti tarkoittavat hyvää. Isäni 80 on pessyt jo tänä aamuna 2 mattoa, 5 vielä tänään pesemättä. Pyöräilee mattopesupaikalle 5 km matto tarakalla monta kertaa päivässä. Helle ei haittaa, ei ksnniskele juomapulloja mukanaan.
Enkä edes liiottele.
Hän ihmettelee kuinka en ole saanut mitään aikaiseksi, maannut vaan koko kesän ja lihonut. Hänelle asiasta sanominen on vain palvelus.
🤣 täys urpohan toi on jos jättää juomatta 30 helteessä
Älä vastaa. Laittakoon tekstarin, jos on oikeeta asiaa.