Lue keskustelun säännöt.
Mikä on Sinun asemasi parisuhdemarkkinoilla?
08.08.2014 |
Saatko yleensä haluamasi kaltaisen kumppanin, ja onko nykyinen ideaali vai paremman puutteessa tehty kompromissi?
Kommentit (22)
Jos olisin vapaa, kukaan ei vilkaisikaan. Tiedä vaikka pian näin olisikin, mutta se ei ole suuri ongelma, viihdyn yksiksenikin. Vaikka ihana olisi, jos olisi mies, jonka kanssa jakaa yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia. Mutta sellainen utopiaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ottaisi kompromissia ei mutta silti ihmeen moni on esimerkiksi lihavan tai juopon kanssa...