Lue keskustelun säännöt.
En ymmärrä tori.fi kauppiaita jotka laittavat vain nouto ja asuvat jossain hevonkuusessa
27.07.2021 |
Ymmärrän jos asut Helsinki, Jyväskylä, Oulu tai Rovaniemi, mutta tuote on jossain Lestijärvellä tms. missä ei oikeesti asu ketään ja kukaan ei tuolta lähde hakemaan. Sit nuo ilmoitukset roikkuu kuukausitolkulla torissa. Tee hallaa kuin itsellensä vaikka ostajia olisi.
Kommentit (22)
Itse noutaessa ja paikan päällä maksaessa näkee tavaran kunnon ja voi vielä perua, jos se onkin luvattua huonompi. Eikä ainakaan tule niin helpolla muutenkaan huijatuksi, huijarit ei käytä "nouto" vaihtoehtoa koska tuotetta ei ole olemassakaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos ne tavarat pelkällä noudollakin menevät kaupaksi, niin mikäs siinä. Itse harvemmin ostajana pystyn noutamaan mitään, kun ei ole omaa autoa, mutta tiedän kyllä että ei meitä autottomia hirveästi ajatella ainakaan syrjäseuduilla. En siis syytä ketään, vaikka itseä harmittaa kauppojen ajoittainen hankaluus. Itse melkein mieluummin aina postittaisin, jos olen myymässä jotain niin ei tarvitse sumplia noutoaikataulua. Huonekalut yms. isompi tavara tietysti on eri asia.