Joko täällä on käsitelty Reino Nordinin viimeisimmät imuttelut?
Uusin seiska, siellähän se mies yöelämässä jälleen vauhdissa suutelemassa jonkun naisen kanssa, ei lastensa äidin kanssa siis
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:28"]
Termit kuntoon! Imuttelulla tarkoitetaan suuseksiä. Suuseksiäkö siellä yöelämässä harrastettiin?
[/quote]
No ei tarkoita.
http://urbaanisanakirja.com/word/imuttelu/
[/quote]
Joo, sanoo avoin tietosanakirja. Mä voin mennä tuon teksin tuonne muuttamaan, ja siellä saattaa minuutin päästä lukea "haistakaa paska".
[/quote]
Ihan vapaasti.
Suuseksiä tuo nyt ei ole juuri koskaan ainakaan näillä leveysasteilla tarkoittanut vaan suutelemista.
[/quote]
Kannnattaa muuttaa pois sielta Lapista. Eihän siellä enää töitäkään ole.
[/quote]
Häh? "Näillä leveysasteilla" voi tarkoittaa mitä vaan. Suomi on aika pitkä maa maantieteellisesti.
No nyt tämä keskustelu siirtyikin termiin "imuttelu". Lisätietoja tuosta Reinosta ja sen syrjähypystä! Oon utelias.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 07:48"]Eiköhän Maria oo tiennyt ihan alusta alkaen, millaisen miehen otti. Olihan Reino vielä edellisen naisensa kanssa, kun aloitti Marian kanssa suhteen. Aina se on ollu tommonen, en kyllä ymmärrä, mikä siinä niin viehättää, kun Maria sen kanssa jatkaa, mutta ei se mulle kuulukaan. Ehkä ne on peräti sopineet avoimesta suhteesta, kukapa sen tietää.
[/quote]
Ei se miltään avoimelta suhteelta ja ok:lta marialle vaikuttanut ainakaan iholla ohjelmassa kun reino tunnusti pettäneensä tai jotain.
Reino ja Maria, julkkiksia? Keitä he ovat? Mun naapurissa asuu muuten Reino ja Maria, ikää heillä yli 75v. onko sama pariskunta, ketä kiinnostaa? Joo laitoin tän viestin just siksi.
Julkkisjuorut vaan kiinnostaa. En tiiä miks.. Oon nainen.
Maria varmaan tiesi millaisen miehen otti/sai. Annetaan heidän elää omaa elämäänsä:). Jokainen taplatkoon tyylillään. Vai tunnetteko te heidät henkilökohtaisesti, minä en. Joten en tuomitse kumpaakaan.
Joo, antaa elellä vaan niin kuin elävät. Mutta ei se sitä poista, etteikö juorut vähän kiinnostaisi. Ei mitenkään pahantahtoisesti.
ei kyllä ole helppoa olla julkisuudessa, kun pettäminen on muutenkin kauhea kriisi ihmiselle ja parisuhteelle. Ja sitten kun siitä vielä julkisesti kirjotellaan lehdessä :/
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:28"]
Termit kuntoon! Imuttelulla tarkoitetaan suuseksiä. Suuseksiäkö siellä yöelämässä harrastettiin?
[/quote]
No ei tarkoita.
http://urbaanisanakirja.com/word/imuttelu/
[/quote]
Joo, sanoo avoin tietosanakirja. Mä voin mennä tuon teksin tuonne muuttamaan, ja siellä saattaa minuutin päästä lukea "haistakaa paska".
[/quote]
Ihan vapaasti.
Suuseksiä tuo nyt ei ole juuri koskaan ainakaan näillä leveysasteilla tarkoittanut vaan suutelemista.
[/quote]
Kannnattaa muuttaa pois sielta Lapista. Eihän siellä enää töitäkään ole.
[/quote]
Aika huono argumentti. :)