Kuusikymppinen mieheni näytti uutista Rennystä ja kehui että hänelläkin olisi paljon ottajia alle kolmekymppisten naisten keskuudessa mutta ei aio jättää silti. Miten palauttaisit maan pinnalle?
Kommentit (74)
Pyydä että tuo esim. 3kpl niistä näytille 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot että "kovat on luulot spagettimulkulla!" ja naurat räkäisesti päälle
Ei siihen mitään muuta vaadita että saa esim. 52 vuoden iässä 25-30v naisia kuin se että on kova palkka tai paljon rahaa. Naiset ovat ihan kirjaimellisia prostituoituja.
Turha yrittää demoralisoida miehiä että mukamas eivät saa iän myötä mitään. Päinvastoin saanti vaan paranee koska valtaosa hyvännäköisistä nuorista naisista on sieluttomia kullankaivajia.
Itse tulen perimään mittavan omaisuuden ja panemaan tyttäriäsi.
Eihän sinua ole koskaan edes nähty naisseurassa, HOMO
21-vuotiaana valitsin köyhän miehen ja sitä hän on edelleen 10 vuotta myöhemmin. Elämä on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit yllättyä mutta tosi monelle kuuskymppiselle löytyy ottaja alle 40-vuotiaiden naisten joukosta....
Joo, jos löytyy se paksu lompakko ja tahto käyttää rahaa naiseen. Eipä oikein muuten. Se on fakta.
99%:lle naisista suhdetta varten tärkein kriteeri on raha. Eli ei eroa mitenkään tuosta kuviosta. Valtaosa naisista on maksullisia.
Toki irtopanoja varten painotetaan komeutta, pituutta jne. mutta tämä on yhdentekevää.
Nuoria kauniita naisia saa vaikka 98-vuotiaana muumiona jos tilillä pari miljardia. Turha kiistää, kts. Anna Nicole Smithin avioliitto Howard Marshallin (90v) kanssa.
No huh huh. Jos raha olisi todella tärkein kriteeri, kaikki parikymppiset tavoittelisivat jotain keski-ikäisiä, koska nuorilla harvemmin on niin paljoa rahaa.
Koita nyt sisäistää ettei valtaosa naisista ole mitään Anna Nicole Smithejä.
Valtaosa naisista on mielummin yksin kuin deittaa vähätuloista miestä. Tiedän tämän kokemuksesta kun olen ollut pienituloinen, suurituloinen, että suurituloinen perinnön kera. Naisille raha on ihan kaikki kaikessa miehen osalta. Miehenä et ole edes olemassa kuin ihan jollekin 160kg pubiruusuille ellei sinulla ole hyvä palkka tai paljon omaisuutta.
En ole ikinä saanut niin helposti nuoria naisia kuin sen jälkeen kun minulla alkoi olla todella paljon näkyvää omaisuutta (kuten tilava asunto hyvällä paikalla), ei tarvinnut edes aloitteen jälkeen nähdä vaivaa niin naiset olivat ihan mielin kielin pommittamassa viesteillä, kysymässä kuulumisiani ja panot järjestyi tuosta vaan.
Kun olin pienituloinen kolmekymppisenä, en saanut yhtään mitään keneltäkään. Joku yksittäinen irtopano tuli joltain homssuiselta naiselta, vaikka olin silloin paremman näköinen kuin nykyään, paremmassa kunnossa ja minulla oli laaja ystäväpiiri.
Nykyään olen melko mahakas, huonossa kunnossa, vietän aikani oikeastaan vain yksinään, ja naisia todellakin piisaa jos teen aloitteen ja teen selväksi sen että rahaa on.
Kysy siltä mieheltäsi missä on törmännyt näihin halukkaisiin nuorempiin naisiin.
Veikkaan että lähikaupan nuori kanssakin tervehtii häntä niin iloisesti ja lounaspaikan tarjoilija...
Laittakaa mies Tinderiin hakemaan 22-32-vuotiasta naista ja testattava, miten käy. Treffit pitää myös saada aikaan. Se ei riitä, että supermallin näköinen nainen haluaisi tavata miehesi, mutta mystisesti se ei onnistu ennenkuin mies maksaa hänen autonsa vakuutukset, katsastuksen ja huollon jotta nainen pääsisi paikalle.
Rennyn naama kuin vanha kenkä. Uutisissa oli haastattelu luokkakokous 3 liittyen.
Kyllä kuusikymppinen saa nuoren naisen - jos on rikas ja antelias. Rikas ja pihi ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä mieheltäsi missä on törmännyt näihin halukkaisiin nuorempiin naisiin.
Veikkaan että lähikaupan nuori kanssakin tervehtii häntä niin iloisesti ja lounaspaikan tarjoilija...
On ne kassatytöt aikamoisia. Minunkin 40 kiloa ylipainoiselle miehelleni hirveästi flirttailevat. Voidaan kysyä, miksi nuoret aspa-naiset innostuvat itseään 30-50 vuotta vanhemmista miehistä niin kovasti.
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Onko kyseessä palstan Hopeakettu 55v.?
Ei vaan ikäerojankkaaja.
Mutta mikäs on jankatessa kun mammat aina innostuvat haukkumaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit yllättyä mutta tosi monelle kuuskymppiselle löytyy ottaja alle 40-vuotiaiden naisten joukosta....
Ei löydy. Ei todellakaan löydy! 😄 t. Alle nelikymppinen kaunis nainen, avomies alle nelikymppinen komea mies.
Jos pitäisi vaihtamaan lähteä niin varmasti vaihtaisin toiseen noin kolmekymppiseen mieheen.
Miksi ottaisin isän ikäisen ? Ootko sekaisin 😬
Kun sinä et, niin EI KUKAAN mukaan?
🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne kassatytöt aikamoisia. Minunkin 40 kiloa ylipainoiselle miehelleni hirveästi flirttailevat. Voidaan kysyä, miksi nuoret aspa-naiset innostuvat itseään 30-50 vuotta vanhemmista miehistä niin kovasti.
Tuo on ärsyttävää. Miehille ei voi olla ystävällinen, koska se otetaan flirttailuna.
Kyllä tämä pätee joihinkin naisiin. Mutta vain jos miehesi sattuu olemaan hyvin rikas/tunnettu? Jos näin ei ole, ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos löytyy se paksu lompakko ja tahto käyttää rahaa naiseen. Eipä oikein muuten. Se on fakta.
99%:lle naisista suhdetta varten tärkein kriteeri on raha. Eli ei eroa mitenkään tuosta kuviosta. Valtaosa naisista on maksullisia.
Toki irtopanoja varten painotetaan komeutta, pituutta jne. mutta tämä on yhdentekevää.
Nuoria kauniita naisia saa vaikka 98-vuotiaana muumiona jos tilillä pari miljardia. Turha kiistää, kts. Anna Nicole Smithin avioliitto Howard Marshallin (90v) kanssa.
No huh huh. Jos raha olisi todella tärkein kriteeri, kaikki parikymppiset tavoittelisivat jotain keski-ikäisiä, koska nuorilla harvemmin on niin paljoa rahaa.
Koita nyt sisäistää ettei valtaosa naisista ole mitään Anna Nicole Smithejä.
Valtaosa naisista on mielummin yksin kuin deittaa vähätuloista miestä. Tiedän tämän kokemuksesta kun olen ollut pienituloinen, suurituloinen, että suurituloinen perinnön kera. Naisille raha on ihan kaikki kaikessa miehen osalta. Miehenä et ole edes olemassa kuin ihan jollekin 160kg pubiruusuille ellei sinulla ole hyvä palkka tai paljon omaisuutta.
En ole ikinä saanut niin helposti nuoria naisia kuin sen jälkeen kun minulla alkoi olla todella paljon näkyvää omaisuutta (kuten tilava asunto hyvällä paikalla), ei tarvinnut edes aloitteen jälkeen nähdä vaivaa niin naiset olivat ihan mielin kielin pommittamassa viesteillä, kysymässä kuulumisiani ja panot järjestyi tuosta vaan.
Kun olin pienituloinen kolmekymppisenä, en saanut yhtään mitään keneltäkään. Joku yksittäinen irtopano tuli joltain homssuiselta naiselta, vaikka olin silloin paremman näköinen kuin nykyään, paremmassa kunnossa ja minulla oli laaja ystäväpiiri.
Nykyään olen melko mahakas, huonossa kunnossa, vietän aikani oikeastaan vain yksinään, ja naisia todellakin piisaa jos teen aloitteen ja teen selväksi sen että rahaa on.
Vai että panot järjestyy tuosta vain :D
On kyllä taas sellaista kokemattoman miehen höpinää, parisuhteistakaan ei ole mitään mainintaa, vaan mielessä vain irtopanot ja naisten katkera syyttäminen rahanahneiksi.
Itse kysyisin mieheltä että miltä hänestä tuntuisi jos minä sanoisin samoin. Ei varmaan tunnu mukavalta kumminkaan päin.
Parempi vain todeta että oma rakas on oma rakas. Yhdessä pysytään. Ja yhdessä voidaan myös kuntoilla ja käydä vaateostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, itsekin voisin paremman puutteessa, olla rahan takia jonkun vanhan setämiehen kanssa, joka olisi kuitenkin kohtuullisen kiltti, vielä parempi, jos sen kanssa ei tarvitsisi harrastaa seksiä. Dannyn kanssa ei luultavasti tarvitse, ainakaan aluksi
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Onko kyseessä palstan Hopeakettu 55v.?
Ei vaan ikäerojankkaaja.
Mutta mikäs on jankatessa kun mammat aina innostuvat haukkumaan miehiä.
Se ei ole miesten haukkumista, jos me naiset (jotka olemme itsekin olleet nuoria) kerromme, että 95% tapauksista nuori nainen ei innostu vanhemmista miehistä. Mutta ette te usko. Seuraavaksi kerrotte, että olemme katkeria, kun emme saa vanhojen miesten huomiota. Jos kerromme, ettei vanhojen miesten huomio kiinnosta, ettehän se usko., vaan heilutatte katkera-korttia yhä kiivaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - ”Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat”
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Kaikkien kerjun katkerien av-kommenttien alkulähde. Totuus.
Purkakaa vaan paha olo miesvihakommentteihin jos on pakko ennemmin kuin vaikka läheisiinne.
Ap, onko miehesi Facebookissa? Hän on tainnut sinne saada kaveripyyntöjä "nuorilta naisilta". :D Siitäkös nuo vanhat ukot innostuu, kun luulevat, että ihan oikeasti ovat kiinnostavia.
Nyt on katkeraa tekstiä!