Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veitola tienasi 240 000 e ja maksoi vähemmän veroja kun laskutti firmansa kautta!

Vierailija
27.07.2021 |

Panttasi tietoa.

Kommentit (510)

Vierailija
41/510 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä nyt näyttävät nämä riehujat enemmän mutuilla, kun eivät pysty näyttämään, mistä ovat lukunsa ottaneet. 

Tässä on minun lähteeni: 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/abc896b7-8086-447e-98a2-b6b558…;

https://www.finder.fi/Esitt%C3%A4vi%C3%A4+taiteita+palveleva+toiminta/M…;

Millään matematiikalla tuosta ei tule 200 000 euroa. 

Vierailija
42/510 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain hölmö ei tekisi noin jos laskuttaminen firman puolesta on mahdollista.

Periaatteessa näin, mutta pointti tässä jutussa on, että Veitola pimitti tämän laillisena veronkiertona tunnetun keinon ja väitti saaneensa vähemmän palkkaa kuin Enbuske ja se toinen mies juontajana. Veitola siis valehteli, koska tietää, ettei vassari-imagoon oikein sovi tämä umpikokoomuslainen muuvi. Samaan aikaan esitti riiston uhria. Ei näin, Veitola.

Siis väitti missä ja mitä? Voisiko näihin laittaa jonkin linkin, että muutkin tietäisivät mistä puhutaan. 

Iltalehdessä on juttu. Tätä on puitu jo niin monessa ketjussa, etten ees tajunnut, ettei joku tiedä tätä. En ole sellaisella konella, että saisin linkin, mutta joku sulle sen nakkaa. Lue myös jutun alta kommenttipalstaa, siellä on lisätietoa siitä, miten noita Veitolan tuloja on saatu tsekattua kauppakamarin tai jonkun tiedoista.

Siis jossain kommenttipalstalla on sanottu, että Veitola tienasi 240 000 vaikka tuossa lehtijutussa lukee ihan toisin. Ja tottakai uskomme mieluummin sitä kommenttipalstaa, niinkö? 

LUE, niin tiedät. Nämä ovat JULKISTA tietoa, jota ei tarvi mutuilla. Siellä viesteissä oli kerrottu se, mistä tieto löytyi. Siellä on ihan riittävät speksit, jotta terveellä järjellä (eli et sinä) varustettu ihminen pystyy päättelemään, onko tieto relevantti vai ei.

Siis tuossa viitattiin vain johonkin iltasanomien kommentteihin. Minä kävinkin katsomassa ihan viralliset tilinpäätöksen tiedot ja niistä kirjoitinkin tuohon yläpuolelle. Jos yrityksen liikevaihto on ollut 191 000, miten siihen voi sisältyä laskutusta 240 000 euroa. Kerrohan sinä tällaiselle tyhmälle vassarille. 

191000 maksettiin firmalle. 55000 otti palkkatulona.

Niin, firmasta on ottanut palkkatulot, eli sisältyy tuohon liikevaihtoon. Eihän noita tietenkään yhteen lasketa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/510 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä nyt näyttävät nämä riehujat enemmän mutuilla, kun eivät pysty näyttämään, mistä ovat lukunsa ottaneet. 

Tässä on minun lähteeni: 

Siis miksi sinä jankkaaja et lue sitä Iltalehden jutun alla olevaa ihmisten keskustelua? Kahdessakin kommentissa siellä on kerrottu, mistä täsmällinen luku löytyy. Ja sitten voit tarkistaa sen luvun itsekin sieltä alkulähteestä. Mitä helvettiä oikein jankkaat, kun sulle on jo ohjeet annettu? Jos et alennut käyttämään artikkelin alla olevia tavallisten ihmisten keskusteluja lähteenä, mitä teet edes täällä? Muuta kuin jankkaamassa. Ja se täsmällinen luku ei ole tasan 200 000. Mutta se löytyy keskustelusta. Joten.

Vierailija
44/510 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on minun lähteeni: 

Jos osaisit laskea et olisi kommari.

Vierailija
45/510 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli nyt siitä valehtelusta julkisuudessa kun valitti, ettei naisena saa samaa korvausta kyseisestä ohjelmasta, kuin miehet kun verotettava ansiotulo oli neljäsosa Salmisen ja Enbusken tuloista. Muistan hyvin tuon ns. uutisen, joka oli sitten valetta.

Vierailija
46/510 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on minun lähteeni: 

Jos osaisit laskea et olisi kommari.

Okei. No ehkä kauppatieteiden maisteri (laskentatoimi pääaineena ja verotusjuridiikka sivuaineena) ei tosiaan osaa laskea. Vaikka työkseni teenkin nimenomaan verosuunnittelua.. 

Vierailija
47/510 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli nyt siitä valehtelusta julkisuudessa kun valitti, ettei naisena saa samaa korvausta kyseisestä ohjelmasta, kuin miehet kun verotettava ansiotulo oli neljäsosa Salmisen ja Enbusken tuloista. Muistan hyvin tuon ns. uutisen, joka oli sitten valetta.

No paljon hän on saaut korvausta siitä ohjelmasta. Ihan hyvin on voinut saada vähemmän kuin Salminen ja Enbuske, 

Vierailija
48/510 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattas jonkun nössön vihassa keksittyjä juttuja levitellä eteenpäin.

Miettikää nyt itsekin nuka mahtaa valehdella. Kalju katkera pygmi jolla ei enää ole oikeita töitä, vai menestynyt ihminen.

Vierailija
49/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi feministit saavat valehdella ja tätä kautta uhriutua, ilman että siitä syntyy suurempaa kohua. Kyllähän naisen asema on suomessa huono, jos asia perustellaan valheilla.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f8a676a9-c147-424e-825a-ebebb5…

"Veitola on radio- ja televisiotoimittaja sekä Radio Helsingin sisältöjohtaja. Lisäksi hänet tunnetaan esimerkiksi Tähdet, tähdet -ohjelman tuomarina. Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelmaa hän on tehnyt vuodesta 2016.

– Tuntuu aina erikoiselta ajatella, että mä tienaan kaikista huonoiten ja mun kollegat tienaa paremmin. Tulee mieleen, että onko mua kusetettu jossain kohtaa, Veitola kertoo."

Vierailija
50/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut ovat outoja. Sama juttu kuin Marinin aamupalat.

En usko hetkeäkään, että ap & co itse rikkaana vapaaehtoisesti maksaisi veroja, mitä ei ole pakko maksaa.

Vierailija
51/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Eikös lähes kaikilla julkkiksilla/ esiintyjillä ole firma/ firmoja just tuon takia?

Vierailija
52/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo firman tulot kerro sitä onko hän tienannut yhtä paljon kuin toiset siinä ohjelmassa. Tuossahan on kaikki mahdolliset tulot.

Vierailija
53/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään, että ap & co itse rikkaana vapaaehtoisesti maksaisi veroja, mitä ei ole pakko maksaa.

Veitola saa samaa palkkaa kuin miehet, mutta uhriutuu ja väittää saavansa vähemmän koska häntä on kusetettu. Oikeasti vain kiersi veroja.

PS. olen hyvätuloinen, enkä ole optimoinut verojani. Samoin esim. SuperCellin perustajat maksoivat kiltisti kymmeniä miljoonia veroja. Erikseen ovat nämä vihervasemmiston edustajat, jotka saarnaavat kapitalistien ahneudesta.

Vierailija
54/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman liikevaihto ei ikinä kuin tienestit. Siitä maksetaan muutakin kuin verot, myös pakollisia maksuja yhteiskunnalle. Sekä tekeehän hän muitakin ohjelmia.

Vierailija
55/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille turhille julkkiksille maksetaan älyttömiä summia rahaa älyttömien ohjelmien juontamisesta. 240 000 euroa on summa johon tavallinen palkansaaja ei ikinä pääse. ei edes lähelle. 

Itse en maksaisi yhtään senttiä tuollaisille turhille julkkiksille.

Vierailija
56/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattas jonkun nössön vihassa keksittyjä juttuja levitellä eteenpäin.

Miettikää nyt itsekin nuka mahtaa valehdella. Kalju katkera pygmi jolla ei enää ole oikeita töitä, vai menestynyt ihminen.

Mielenkiintoinen näkökulma, missä ihmisen ulkonäkö vaikuttaa mielipiteen uskottavuuteen. Rumia ei tarvitse kuunnella

Vierailija
57/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita firman tuloja voi oikein verrata, kun ei tiedä mistä kaikista tuloista se koostuu. 

Ja ihan normaalia touhua laskuttaa firman kautta. Varsinaisen tyhmä olisi jos noi ei tekisi. 

Vierailija
58/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on minun lähteeni: 

Siis miksi sinä jankkaaja et lue sitä Iltalehden jutun alla olevaa ihmisten keskustelua? Kahdessakin kommentissa siellä on kerrottu, mistä täsmällinen luku löytyy. Ja sitten voit tarkistaa sen luvun itsekin sieltä alkulähteestä. Mitä helvettiä oikein jankkaat, kun sulle on jo ohjeet annettu? Jos et alennut käyttämään artikkelin alla olevia tavallisten ihmisten keskusteluja lähteenä, mitä teet edes täällä? Muuta kuin jankkaamassa. Ja se täsmällinen luku ei ole tasan 200 000. Mutta se löytyy keskustelusta. Joten.

Käsitätkö, että minä yritin jo lukea sitä, mutta en löytänyt sieltä tuhannen öyhötysviestin joukosta. Jos olet niin helkkarin näppärä, mikset vain kirjoita sitä tähän. 

Vierailija
59/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veitola saa samaa palkkaa kuin miehet, mutta uhriutuu ja väittää saavansa vähemmän koska häntä on kusetettu. Oikeasti vain kiersi veroja.

PS. olen hyvätuloinen, enkä ole optimoinut verojani. Samoin esim. SuperCellin perustajat maksoivat kiltisti kymmeniä miljoonia veroja. Erikseen ovat nämä vihervasemmiston edustajat, jotka saarnaavat kapitalistien ahneudesta.

Ja mikä osoittaa, että hän on saanut samaa palkkaa kuin miehet? Ihan hyvin on voinut tehdä paljon enemmän töitä noiden tulojen eteen kuin miehet. 

Vierailija
60/510 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi feministit saavat valehdella ja tätä kautta uhriutua, ilman että siitä syntyy suurempaa kohua. Kyllähän naisen asema on suomessa huono, jos asia perustellaan valheilla.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f8a676a9-c147-424e-825a-ebebb5…

"Veitola on radio- ja televisiotoimittaja sekä Radio Helsingin sisältöjohtaja. Lisäksi hänet tunnetaan esimerkiksi Tähdet, tähdet -ohjelman tuomarina. Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelmaa hän on tehnyt vuodesta 2016.

– Tuntuu aina erikoiselta ajatella, että mä tienaan kaikista huonoiten ja mun kollegat tienaa paremmin. Tulee mieleen, että onko mua kusetettu jossain kohtaa, Veitola kertoo."

Vielä kun löydettäisiin se kohta, mistä hän tuossa on valehdellut, niin olisi todella kiva. Se, että joku nillittää, että voi kun se silloin sanoi noin, ei tee siitä valhetta. Ja vaikka miten monta kertaa tuon nyt tähän linkität, sitä perustetta ei tuohon uutiseen ilmesty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan