Kissan varpaat
Kommentit (37)
Mulla on kolme kissaa eli 12 ihanaa tassua!
Haistoin kisun tassuja :3 Kisu kehräsi mut katsoi samalla sellaisella ilmeellä, että: "hulluja nuo av-mammat"
Mulla ei oo kissaa, mutta nyt haluan!!!! Antakaa joku äkkiä tänne lainaksi, haluan kans katsella hassuja varpaita!!
Lämpöiset, pehmoiset ja hyväntuoksuiset anturat! Tuut tuut! Ne tuoksuvat ihan maissilastuille tai popcornille!
Lakkasin pikku kisumirrin varpaat <3
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 03:51"]Lakkasin pikku kisumirrin varpaat <3
[/quote]
Toivottavasti et. :(
Ihana <3 tämä sai hymyilemään. Mun kanillakin on ihan pienet varpaat.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 03:01"]Mulla ei oo kissaa, mutta nyt haluan!!!! Antakaa joku äkkiä tänne lainaksi, haluan kans katsella hassuja varpaita!!
[/quote]
Varpaita on kiva paijata, ne ovat niiin pienet :) tosin kissuli ei arvosta varpaiden paijausta.
Jollakulla fetissi kissan varpaisiin? Ku eilen oli se nuolemisketju :D mut ei siinä, rakastan kissoja.
Mun kissa tykkää kun sen varpaita nuuskutellaan! Tosin minä olen ainoa kuka saa niitä nuuskutella :D <3
Meillä ne varpaanvälir on täynnä kissanhiekkaa. Haisee myös kissanpaskalta.
Tuossa se nukkuu kerällään sylissä, omat jalat puutuneet, mutten kehtaa vaihtaa asentoa. Rapsuttelin tassuja, ei reagoi mitenkään.
ai nyt raapas
Mitä hemmettiä täällä tapahtuu