Kaupan kassat - jännittääkö teitä ikinä teidän työ?
Jouduin tänään vähäksi aikaa kassalle asiakaspalveluun (en ruokakaupassa) ja mua jännitti koko päivän se ihmisten edessä oleminen. Pelkäsin että annan väärin rahaa, ahdisti koko ajan se jono, ihmiset kuiskii ja supisee. Itsekin suorastaan tärisin koko työpäivän ajan, kun niin jännitti.
Samalla mietin miten te kaupat kassat kestätte sen, että joudutte olemaan monta tuntia ihmisten edessä arvosteltavana, pitkät jonot ym. Jännittääkö työnne teitä enää vai onko se jo ihan arkipäivää ettei sitä osaa jännittää?
Kommentit (24)
Sen vaan vielä sanon, että asiakaspalvelutyössä on kyllä huomannut, että miten typeriä ihmisiä on olemassa :/
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:50"]
Sen vaan vielä sanon, että asiakaspalvelutyössä on kyllä huomannut, että miten typeriä ihmisiä on olemassa :/
[/quote]
ja vielä se, että on jo suorastaan surkuhupaisaa, miten joillekin ei riitä, vaikka olisi kuinka ystävällinen tahansa. Joillekin KAIKKI, mitä sanon on väärin ja ne vastaa kaikkeen pelkällä vittuilulla. Yleensä en osaa luontevasti toivotella mukavia päivänjatkoja, mutta joskus toivotan tahallaan just niille kaikista kusipäisimmille. Ne saa liian ystävällistä palvelua ja toivon, että se loppukaneetti liikauttaisi jotain niiden aivoissa ja saisi tajuamaan, että ei ne oikeasti ansainnu tuotatoivotusta. Ainaki kerran yksi kusipää keski-ikäinen nainen meni vähän hämilleen ja sano "kiitos samoin"...
Hei, olen ollut pari päivää s ryhmän kassalla töissä. Parin päivän päästä olisi työvuoro yksin. Voisiko joku kertoa minulle mitä tehdään jos asiakas haluaa nostaa kassalta rahaa. Mistä nappuloista näpytellään. näpytelläänkö ensin asiakkaan haluama summa vai valitaanko ensin nosto/talletus? Kiitos kaikille auttajille
Eikä, olen todella hämmästynyt että tuota työtä voi pitää millään tavoin jännittämisen arvoisena.:D Ehkä ensimmäiset kaks päivää jännitin oonko tarpeeks nopea mut muuten ihan tylsää hommaa. Välillä kusipäät saa verenpaineen kohoamaan ja välillä joku asiakas ystävällisyydellä piristää päivää. En oo ikinä ajatellu että mua asiakkaat erityisesti arvostelis..