Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joista kukaan ei ole ollut koskaan kiinnostunut?

Vierailija
07.08.2014 |

Olen 29-vuotias neitsyt, jota kohtaan kukaan ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Ei siis mitään, ei edes baarissa viisi minuuttia ennen valomerkkiä tai missään muussakaan tilanteessa. Minulla on pari miespuolista kaveria, mutta kukaan mies ei näe minua kiinnostavana puolisona. Se saa minut ajattelemaan, että minussa on jokin ihan hirveä vika... 

Olen vähän ujo, mutta juttelen kyllä ihmisille, jos saan vähän aikaa tutustua ensin. En ole kaunis, mutta mielestäni ihan ok, saan usein kehuja hiuksista ja silmistä. En ole hoikka, mutta normaalipainoinen kuitenkin. Olen ihan fiksu ja hyvinkoulutettu ja kaverit pitävät minua hauskana, mutta... Olen aina ollut yksin.

Tuntuu jotenkin niin oudolta, kun esimerkiksi yhdessä kesätapahtumassa taannoin kolme miestä yritti illan aikana vieressäni seisonutta ystävääni. Hän on todella kiva, mutta hän myös painaa ainakin sata kiloa ja hänellä on melkein olemattomat hiukset. Silti häntä lähestyttiin, minua ei. Meillä oli hauskaa, joten molemmat nauroimme, joten en minäkään istuskellut naama norsunvitulla. 

Ihan nuoresta lähtien on usein käynyt niin, että vaikka baarissa kaikki ystäväni haetaan tanssimaan ja minä jään yksin pöytään. En ymmärrä miksi. 

Voiko olla sellainen ihminen, ettei vain kukaan kiinnostu, vaikkei mitään suurta vikaa olisikaan? Vai onko minussa oltava jokin vika, mitä en vain itse tajua ja muut on liian kohteliaita kertomaan? 

Millaisia naisia tuntemanne yksinjääneet ovat? Siis ne, jotka eivät ole yksin omasta tahdostaan. 

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi täällä nelikymppinen kohtalotoveri. Edes se baarin kännisin kierosilmäinen kala ei ole lähestynyt minua. Mutta ei se mitään. Onneksi elämässä on niin paljon muutakin. Treenailen, liikun luonnossa ja luen tätä palstaa huokaisten helpotuksesta ettei ole ääliöukkoa riesana niin kuin 95% naisista täällä.

Vierailija
2/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet miesten mielestä liian kaunis, jolloin eivät uskalla koittaa onneaan, tai sitten ujoutesi antaa sinusta ylimielisen vaikutelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole koskaan kiinnostuttu tunnetasolla eli parisuhdemielessä. Seksin suhteen kyllä, useastikin. En ole koskaan seurustellut.

Laittaudutko? Miehet lähestyvät pinnallisin perustein. Yksi merkittävä tekijä on myös se, kuinka paljon hymyilet ja kuinka iloiselta vaikutat. Vakavahko ujokin saa lähestymisyrityksiä, jos on söpöllä tavalla ujo. Joidenkin ujous näyttäytyy ulospäin ylimielisyytenä.

Vierailija
4/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty itse.

Vierailija
5/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty itse miehiä.

Vierailija
6/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:59"]

Oi täällä nelikymppinen kohtalotoveri. Edes se baarin kännisin kierosilmäinen kala ei ole lähestynyt minua. Mutta ei se mitään. Onneksi elämässä on niin paljon muutakin. Treenailen, liikun luonnossa ja luen tätä palstaa huokaisten helpotuksesta ettei ole ääliöukkoa riesana niin kuin 95% naisista täällä.

[/quote]

Joo, totta, mutta toisaalta olisin halunnut lapsia ja perheen. Mutta pakko yrittää keskittyä muuhun. 

Vierailija
7/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:01"]

Joko olet miesten mielestä liian kaunis, jolloin eivät uskalla koittaa onneaan, tai sitten ujoutesi antaa sinusta ylimielisen vaikutelman.

[/quote]

En ole kaunis, joten se ei voi olla vaihtoehto. Enkä kyllä ole ylimielinenkään, mutta ehkä sitten vaikutan siltä... :/

Vierailija
8/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:03"]

Minusta ei ole koskaan kiinnostuttu tunnetasolla eli parisuhdemielessä. Seksin suhteen kyllä, useastikin. En ole koskaan seurustellut.

Laittaudutko? Miehet lähestyvät pinnallisin perustein. Yksi merkittävä tekijä on myös se, kuinka paljon hymyilet ja kuinka iloiselta vaikutat. Vakavahko ujokin saa lähestymisyrityksiä, jos on söpöllä tavalla ujo. Joidenkin ujous näyttäytyy ulospäin ylimielisyytenä.

[/quote]

Tykkään naisellisista vaatteista ja kosmetiikasta, mutta en oikein meikistä. Tosin nuorempana meikkasin silti, nykyään vain vähän. 

Olen itse asiassa aika iloinen ihminen, joten hymyilen ja nauran paljon. 

Vierailija
9/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:05"]

Lähesty itse.

[/quote]

Ei riitä rohkeus. Varsinkaan nyt enää tässä iässä ja tietäen, ettei kukaan ole koskaan ollut kiinnostunut. 

Vierailija
10/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:03"]

[/quote]

Kuulostaapa tutulta, sama tilanne. Yhtä miestä olen tapaillut, mutta sekin loppui lyhyeen. Baarissa kännisönkkääjät lähestyvät seksintoivossa, mutta näihin en lähde mukaan.

Vierailija
11/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on kyllä ollut joitain suhteita, olen varmaankin itse heittäytynyt aika päällekäyväksi ja päätynyt suhteisiin vähän vähemmänkin kiinnostuneiden miesten kanssa, vaikkapa työpaikalla, kunhan olen vähänkään aistinut sellaista mielenkiintoa jossain vanhemmassa, kaksi kertaa itseni painoisessa rumassa suohirviössä esimerkiksi.

Kapakoissa saan istua yksin, eli varsinaisesti ei noin vain tyhjästä lähestytä. Ja sitten tietysti itse laittamalla nettiin ja chattiin ilmoitusta on tietysti päästy katselemaan kehittyykö siitä mitään vai ovatko vain seksin perässä, yleensä viimeksi mainittua.

Minulla ei ole ystäviä joten en ole päässyt sillä tavalla vertaamaan ystävien flaksia samoissa paikoissa, kun aina olen käynyt yksin. Yritän hymyillä ja jutella vieraille ihmisille, oli sitten miehiä tai naisia, mutta suhtautuminen on aina torjuvaa.

Minussa on ilmeisesti jotain todella luotaantyöntävää. Tai ehkä olen vain liian miesmäinen, olemattomat rinnat eikä tukkakaan ole koskaan mikään "naisen kruunu" ollut.

Vierailija
12/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmillinen tilanne ap. Mä olen vähän samaa mieltä kuin joku aiemminkin kommentoinut, eli tee itse aloite. Jossain vaiheessa natsaa varmasti. Kuulostat ok-tyypiltä, joten suotta ujostelet ;-)

Vierailija
13/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et vaan liiku tarpeeksi ihmisten ilmoilla, eli niitä mahisia ei tule tarpeeksi? Itse olen melko tavallisen näkoinen mutta kun olen matkoilla ja harrastusten parissa tutustunut todella moneen mieheen, niin olen aina onnistunut personnalisuudellani vetämään ne kaikkein kiinnostavimmat miehet. Siis, eivät olleet aluksi kovinkaan kiinnostuneita, mutta sitten ajan kanssa olivat tosi kiinnostuneita.. Eli kun miehet tutustuvat minuun paremmin, ovat kiinnostuneita ja on ollut valinnan varaa.

Vierailija
14/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Sinussa on jokin vaikeasti määriteltä ominaisuus, jonka vuoksi kukaan ei ole vielä lähestynyt sinua livanä.

Oletko kokeillut nettideittailua? Todella monet ovat löytäneet sieltä kumppanin. Jos pääsisit jutun juureen kiinni ensin siellä, niin siitä voisi olla apua sitten mahdollisessa livetilanteessakin. Mutta PANOSTA KUVAAN, jos siihen lähdet. Ja en nyt tarkoita mitään epärealistista fotarilla paranneltua mainoskuvaa, vaan laadukasta valokuvaa, joka näyttää sut omana itsenäsi (toki edullisessa kuvakulmassa, ei esim. naama alhaalta päin ;-)...). Kuvaa, jonka taustalla ei näy likapyykkikoreja ja sotkuista työpöytää tms. Parhaimmillaan hyvässä kuvassa on jotain persoonallista tai se on otettu sinulle tärkeässä ympäristössä -> kertoo sinusta jotain.

Vierailija
15/95 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis livenä...

T.15

Vierailija
16/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista kokeilla ulkomaita? Esim. Keski-Euroopassa miehet lähestyy helpommin ja laatu on aivan toista luokkaa kuin Suomessa. Tosin varaudu, että jäät loppuiäksesi, koska suomalaista et enää huoli oikean miehen jälkeen. ;)

Vierailija
17/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähetät tiedostamattasi ympärillesi torjuvia signaaleja?

Vierailija
18/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpeliä miellyttävän näkösten miesten kanssa esim. baarissa, ni uskaltaa helpommin lähestyä!! :) nätit omalle vartalolle istuvat vaatteet, hyvä tuoksu, ajellut sääret, hyvä ryhti, siisti meikki, laitetut hiukset...  Ja TÄRKEIN hyvä itsetunto, se tekee puolet ulkonäöstä!!! Kuvittelet vaikka olevas joku superkaunis stara ku astelet sinne baarii tai muualle... ;) Et luovuta, tottakai sä vielä miehen löydät!!!!

Vierailija
19/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Kysypä apuja näiltä miespuolisilta kavereilta

Vierailija
20/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

71: puhut että jonkun illan aikana miehet ei lähesty. On aivan eri asia jos ihminen on kolmekymppinen eikä kukaan koskaan ole lähestynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme