Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina kuvitellaan että pienirintaiset ovat siroja ja hoikkia?

Vierailija
07.08.2014 |

Jotenkin on alkanut ärsyttää olettamus (jota tälläkin palstalla viljellään) että pienirintaiset olisivat hoikkia/siroja/urheilullisia/tms. 

Itse en todellakaan ole hoikka enkä siro (169/69) ja moni tuntemani pienirintainen (A-B-kuppi) ei myöskään ole. 

Kiitos että sain purkautua näin mitättömästä asiasta :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut koskaan lihavaa pienirintaista naista, mutta kiitos kun huomautit asiasta.

Vierailija
2/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen siro hoikka ja urheilen tissit on pienet ja mukavan napakat. Haittaakse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:52"]Jotenkin on alkanut ärsyttää olettamus (jota tälläkin palstalla viljellään) että pienirintaiset olisivat hoikkia/siroja/urheilullisia/tms. 

Itse en todellakaan ole hoikka enkä siro (169/69) ja moni tuntemani pienirintainen (A-B-kuppi) ei myöskään ole. 

Kiitos että sain purkautua näin mitättömästä asiasta :D

[/quote]

Koska yleensä ollaan??

Vierailija
4/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. Kaikilla isoilla/lihavianaisilla ei ole isot tissit.

Vierailija
5/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse olin lähes 40 vuotta laiha ja pienirintainen, nyt sitten lihava ja edelleen pienirintainen.

Vierailija
6/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:58"]No minä olen siro hoikka ja urheilen tissit on pienet ja mukavan napakat. Haittaakse?

[/quote]

Ei haittaa, mutta välimerkkien käytön hallitsemattomuus haittaa lukemista senkin edestä ;-)

Vierailija
7/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisikohan vaikka siitä, että tissit sattuu olemaan rasvakudosta ja yleensä lihavilla sitä tuppaa olemaan enemmän ja hoikilla vähemmän?

Vierailija
8/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt useita todella ylipainoisia pienirintaisia.