Mitä isompia vikoja Peugeotissanne on ollut?
Omani valuttaa öljyä lätäköiksi asti. Mistähän voisi johtua? Venttiilikannen tiiviste on vaihdettu kahdesti. Männän ongelmat ei kuulemma valuta öljyä. Aika huoltamolle (taas) on ensi viikolla.
Kommentit (20)
Peugeotissa on vain yksi ongelma: Peugeot
Kampiakselin takastefa, vaihdelaatikon irroitus ja sitä kautta pääsee vaihtamaan. n. viiden tunnin homma, jos paljon ajettu kannattaa kytkin vaihtaa samalla avauksella. Alle tonnin homma kytkimen kanssa.
kampuran stefa revennyt jommasta kummasta päästä. vai onko edes moottoriöljyä mitä valutta.
Siitä jäätyi jotkut putket aina pikkupakkasilla ja sitten kun käynnisti auton niin öljyt levähti jonnekin moottoritilaan.
Kannen tiivisteet noissa vuotaa aina.
Tutultani on ollut monta peugeottia lähinnä 206 ja 207 monesta on vaihdettu kytkin jo pienillä kilsoilla on ihan tyypillistä näissä sekä näitä on tuotu paljon Suomeen ilman ruostesuojausta herkkiä ruostumaan ne missä sitä ei ole tehtaalla laitettu.
Veikkaan myös kampiakselin stefaa jos sitä öljyä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Siitä jäätyi jotkut putket aina pikkupakkasilla ja sitten kun käynnisti auton niin öljyt levähti jonnekin moottoritilaan.
Huohotinputket, Pösön ja Ooppelin ominaisuus. Jos huohotin letku halki niin siitä tulee öljyt.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisuus
Sitten kun ranskalainen kone on Nissanin tai Volvon keulalla niin onkin jo huippu peli.
Eikös nuo Vti ja Puretech bensakoneet ole aika surkeita? Dieselit ilmeisesti aika kestäviä.
Keulamerkissähän se suurin vika on. Rankalaiset punkkupäissään kasanneet ne häkkyrät päinvittua. Mitä nyt ovat lakkoilultaan joutaneet.
Moottorivian merkkivalo, joka paloi suurimman osan ajasta mutta ei aina. Pajalla eivät löytäneet vikaa ja hyvin se toimi pari vuotta valoa vilkuttaen kunnes vaihdoin sen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisuus
Sitten kun ranskalainen kone on Nissanin tai Volvon keulalla niin onkin jo huippu peli.
Aika monissa autoissa on jo ties kuinka kauan ollut nokilla ranskalainen moottori, mutta jostain syystä sekin muuttuu vain huippupeliksi pelkän nokkamerkin ansiosta.
Bemareissa joku isompikin moottoriremontti, kuten esimerkiksi kampiakselin vaihto on pelkkä vuosihuolto, pissapojan tyhjeneminen patonkiautossa taas hirveä vika
No hitsi kun oli sitikka ja peugeotti peräkkäin, eikä kummassakaan sanoattavampaa vikaa. Sitikassa rupesi tuulettimen moottori kiljumaan jossain kohtaa, vaihdatin korjaamolla, peugeotissa putosi äänenvaimennin. siinä ne isoimmat murheet oli.
Mulla on ollut kaksi ja molemmissa oli samanlaista moottorin käyntihäiriötä, kävi epätasaisesti varsinkin kostealla ilmalla ja moottorivalo paloi ensin silloin tällöin ja lopulta koko ajan. Lambadaa yms vaihdettiin ja vaikka mitä, mutta ei se vaan korjaantunut. Toisen sain myytyä vaihdossa, mutta toista en kehdannut ja lähti romuksi. Ikinä en aio pösöä ostaa.
taka-akseleita se söi. Sitten piti vaihtaa pois. Harmi, oli pirteä kulkine ja sinkitty kori.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kaksi ja molemmissa oli samanlaista moottorin käyntihäiriötä, kävi epätasaisesti varsinkin kostealla ilmalla ja moottorivalo paloi ensin silloin tällöin ja lopulta koko ajan. Lambadaa yms vaihdettiin ja vaikka mitä, mutta ei se vaan korjaantunut. Toisen sain myytyä vaihdossa, mutta toista en kehdannut ja lähti romuksi. Ikinä en aio pösöä ostaa.
Tasan samat ja saman valmistajan anturit (vian aiheuttajat) ovat japsi autoissa. Tuo on normaalia korjaamo toimintaa että summassa osia vaihdetaan.
Mikäli öljyä tulee oikeasti noin paljon, mihin en kylläkään usko, niin se tulee alakerrasta. Eli öljypohja, moottorin ja vaihteiston välistä jne.