Luotatko Stubbiin valtionpäämiehenä kriisitilanteissa?
Minä en, valitettavasti. Ei tunnu ottavan mitään vakavasti. Ja Suomen kohtalo riippuu tästä tyypistä :(. Katainenkin oli parempi.
Kommentit (108)
Tähän on tultu. Kun politiikka on rokkistarbailua ja lillukanvarsia ei löydy sitä johtajuutta ja lujuutta, mitä kriiseissä kaivataan.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:03"]Mä luotan. Taidatte kaikki Tuomioja-fanit sympata Venäjää?
[/quote]Eikö puoluetoimistolta parempaa irtoa? :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:15"]Tuomioja niin kotiryssä, että hän Venäjän puolella tässä pakoteasiassa eikä Suomen tai EU:n. Hän ajattelee Venäjän etua ja siksi pysyttelee hiljaa.
[/quote]Vittuako se Tuomioja tähän kuuluu? Perusta oma keskustelu sitä varten.
Koulukiusaaja Jan Vapaavuori olisi siis teidän valintanne, arvon valittajat? Stubb saa 100% luoton!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:11"]Miksei Niinistö soita Putinille kuten lupasi?
[/quote]Menee vastaajaan?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:54"]Missäs me meidän kotiryssä Tuomioja luuraa?
[/quote]Olisiko siinä sulle kuule ihan oman topicin aihe????
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:04"]
Ja komentoiti Israelin tilanteesta vailla järjen hiventäkään.
[/quote]
Jep. Siis hyväksyy täysin siviilien pommittamisen? Ja vielä lasten - ilmeisesti Soini ei niin välitä, vaikka ei naisten ääniä saakaan seuraavissa vaaleissa? Se on kyllä vaarallinen tie puoluejohtajalle...
Tosin minun puolestani Soini ja hänen puolueensa voitaisiin kuopata kokonaan ensi vaaleissa. Ei tulisi ikävä.
Stubbista sen verran, että olen aina pitänyt amerikkalaiseen tyyliin täyden hammasrivin paljastavia hymyilijöitä hyvin epäluotettavina. En tiedä miksi, mutta mitä leveämpi hymy, sen epäluuloisempi minä hymyilijää kohtaan olen. Koskaan ei tiedä agendaa hymyn takana: tule sisään, Punahilkka...
Stubberoinen ei ole vieläkään herännyt tilanteeseen, juoksee pääministerin virka-asunnon ympäri eikä avustajat saa kiinni selittääkseen, missä mennään.
Stubb hymyilee Putinille ja kaikki on taas reilassa. Nehän vois vaikka urheilla yhdessä kun digaavat siitä molemmat?
Jos ei oltais EU:ssa ei olis nyt tällaisia pakotteita kestettävänä. Luuletteko, että EU:ta hittoakaan kiinnostaa se, että Suomella menee kohta aika huonosti näiden pakotteiden takia? Ei nämä pakotteet Venäjää saa rähmälleen, Suomelle tämä on rangaistus vaikkei olla mitään pahaa tehty. Mutta eihän se Stubbia kiinnosta, ehei. Ensi vaaleissa se asettuu muodollisesti ehdolle ja kun se valitaan eduskuntaan, se nostaa heti kytkintä kun joku EU:ssa pedattu huippuvirka loksahtaa kohilleen. Ja idiootit äänestää kun se on niin iiiihana!
En todellakaan. Pettymys (iso) koko mies.
Ex-ruiskukka
En luota. Tyypiltä puuttuu täysin sekä kompetenssi että uskottavuus. Brysselissä ehkä pärjäsi, mutta kotimaan asioista ei ymmärrä mitään. Tällainen pääministeri on suuri riski epävakaina aikoina. Pahinta on, ettei edes ylipaisunut ego auta peittämään epäpätevyyttä.
Kataista naurattaa, pääsi kuin koira veräjästä. Stubb soittelee Kataiselle, että se on nyt sun vuoro järjestää mulle hyvä paikka EU:ssa.
Hyvä politiikko sellainen poissaolevan epätietoinen kuin mitä ulkomaankauppaministeri tänään haastattelussa. Oli niin uskottavan oloista pällistelyä että jeeh.
Stubb on parkkeerannut Joponsa pääministerin asunnon pihaan keula pakosuuntaan päin.
Toivottavasti Stubb vinkkasi sisäpiiritietona kokoomuskavereilleen, että kannattaa myydä Valion osakkeet pian.
En! Jätkä pakoilee nyt, kun ei vielä ole prepattu sanomaan "kolmea pointtiaan". Lahjakas taatusti ja sujuvasanainen, mutta jotenkin laiska. Tottunut surffaamaan "jees, jees, hai, hai, yläfemma, hyvä henki" -tyylillä tilanteesta toiseen oikeasti ottamatta mistään IKINÄ vastuuta. Nyt on ekan kerran, kun pitäisi löytyä ryhtiä ja osaamista, niin pupu meni heti pöksyyn. EU-fanaatikko, ei ole sielukaan täällä. Harmittaa, kun Katainen källi työpaikan komissaarina.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:21"]
Jos ei oltais EU:ssa ei olis nyt tällaisia pakotteita kestettävänä. Luuletteko, että EU:ta hittoakaan kiinnostaa se, että Suomella menee kohta aika huonosti näiden pakotteiden takia?
[/quote]
Aika monella muullakin EU-maalla menee huonosti pakotteiden takia (mm. Puola ja omenansa, britit ja finanssikeskuksensa), mutta Suomen lisäksi Baltian maat kärsivät eniten kaupan taukoamisesta. Mutta mitäs luulet, halutaanko Baltian maissa antaa Putinin Venäjälle periksi? Heillä kun on kokemusta siitä, mitä se on, kun Venäjä huseeraa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:22"]En luota. Tyypiltä puuttuu täysin sekä kompetenssi että uskottavuus. Brysselissä ehkä pärjäsi, mutta kotimaan asioista ei ymmärrä mitään. Tällainen pääministeri on suuri riski epävakaina aikoina. Pahinta on, ettei edes ylipaisunut ego auta peittämään epäpätevyyttä.
[/quote] Ei se sitä peitäkään. Venäjäkin tietää, että Suomi on heikko. Amerikanserkku Stubb vs. kivikasvoiset venäläiset Putin, Lavrov... tosin luulen että Stubb vetäytyy itse jos suurempaan sotkuun joudutaan. Ei se halua neuvotella tärkeistä jutuista vaan jauhaa paskaa Eussa.
Tuomioja niin kotiryssä, että hän Venäjän puolella tässä pakoteasiassa eikä Suomen tai EU:n. Hän ajattelee Venäjän etua ja siksi pysyttelee hiljaa.