Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luotatko Stubbiin valtionpäämiehenä kriisitilanteissa?

Vierailija
07.08.2014 |

Minä en, valitettavasti. Ei tunnu ottavan mitään vakavasti. Ja Suomen kohtalo riippuu tästä tyypistä :(. Katainenkin oli parempi.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomioja niin kotiryssä, että hän Venäjän puolella tässä pakoteasiassa eikä Suomen tai EU:n. Hän ajattelee Venäjän etua ja siksi pysyttelee hiljaa.

Vierailija
22/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu. Kun politiikka on rokkistarbailua ja lillukanvarsia ei löydy sitä johtajuutta ja lujuutta, mitä kriiseissä kaivataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:03"]Mä luotan. Taidatte kaikki Tuomioja-fanit sympata Venäjää?

[/quote]Eikö puoluetoimistolta parempaa irtoa? :D

Vierailija
24/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:15"]Tuomioja niin kotiryssä, että hän Venäjän puolella tässä pakoteasiassa eikä Suomen tai EU:n. Hän ajattelee Venäjän etua ja siksi pysyttelee hiljaa.

[/quote]Vittuako se Tuomioja tähän kuuluu? Perusta oma keskustelu sitä varten.

Vierailija
25/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaja Jan Vapaavuori olisi siis teidän valintanne, arvon valittajat? Stubb saa 100% luoton!

Vierailija
26/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:11"]Miksei Niinistö soita Putinille kuten lupasi?

[/quote]Menee vastaajaan?

Vierailija
27/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:54"]Missäs me meidän kotiryssä Tuomioja luuraa?

[/quote]Olisiko siinä sulle kuule ihan oman topicin aihe????

Vierailija
28/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:04"]

Ja komentoiti Israelin tilanteesta vailla järjen hiventäkään.

[/quote]

Jep. Siis hyväksyy täysin siviilien pommittamisen? Ja vielä lasten - ilmeisesti Soini ei niin välitä, vaikka ei naisten ääniä saakaan seuraavissa vaaleissa? Se on kyllä vaarallinen tie puoluejohtajalle...

Tosin minun puolestani Soini ja hänen puolueensa voitaisiin kuopata kokonaan ensi vaaleissa. Ei tulisi ikävä.

Stubbista sen verran, että olen aina pitänyt amerikkalaiseen tyyliin täyden hammasrivin paljastavia hymyilijöitä hyvin epäluotettavina. En tiedä miksi, mutta mitä leveämpi hymy, sen epäluuloisempi minä hymyilijää kohtaan olen. Koskaan ei tiedä agendaa hymyn takana: tule sisään, Punahilkka...

Vierailija
29/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubberoinen ei ole vieläkään herännyt tilanteeseen, juoksee pääministerin virka-asunnon ympäri eikä avustajat saa kiinni selittääkseen, missä mennään.

Vierailija
30/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb hymyilee Putinille ja kaikki on taas reilassa. Nehän vois vaikka urheilla yhdessä kun digaavat siitä molemmat?

Vierailija
31/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oltais EU:ssa ei olis nyt tällaisia pakotteita kestettävänä. Luuletteko, että EU:ta hittoakaan kiinnostaa se, että Suomella menee kohta aika huonosti näiden pakotteiden takia? Ei nämä pakotteet Venäjää saa rähmälleen, Suomelle tämä on rangaistus vaikkei olla mitään pahaa tehty. Mutta eihän se Stubbia kiinnosta, ehei. Ensi vaaleissa se asettuu muodollisesti ehdolle ja kun se valitaan eduskuntaan, se nostaa heti kytkintä kun joku EU:ssa pedattu huippuvirka loksahtaa kohilleen. Ja idiootit äänestää kun se on niin iiiihana!

Vierailija
32/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pettymys (iso) koko mies.

Ex-ruiskukka

Vierailija
33/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota. Tyypiltä puuttuu täysin sekä kompetenssi että uskottavuus. Brysselissä ehkä pärjäsi, mutta kotimaan asioista ei ymmärrä mitään. Tällainen pääministeri on suuri riski epävakaina aikoina. Pahinta on, ettei edes ylipaisunut ego auta peittämään epäpätevyyttä.

Vierailija
34/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kataista naurattaa, pääsi kuin koira veräjästä. Stubb soittelee Kataiselle, että se on nyt sun vuoro järjestää mulle hyvä paikka EU:ssa.

Vierailija
35/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä politiikko sellainen poissaolevan epätietoinen kuin mitä ulkomaankauppaministeri tänään haastattelussa. Oli niin uskottavan oloista pällistelyä että jeeh.

Vierailija
36/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on parkkeerannut Joponsa pääministerin asunnon pihaan keula pakosuuntaan päin.

Vierailija
37/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Stubb vinkkasi sisäpiiritietona kokoomuskavereilleen, että kannattaa myydä Valion osakkeet pian.

Vierailija
38/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Jätkä pakoilee nyt, kun ei vielä ole prepattu sanomaan "kolmea pointtiaan". Lahjakas taatusti ja sujuvasanainen, mutta jotenkin laiska. Tottunut surffaamaan "jees, jees, hai, hai, yläfemma, hyvä henki" -tyylillä tilanteesta toiseen oikeasti ottamatta mistään IKINÄ vastuuta. Nyt on ekan kerran, kun pitäisi löytyä ryhtiä ja osaamista, niin pupu meni heti pöksyyn. EU-fanaatikko, ei ole sielukaan täällä. Harmittaa, kun Katainen källi työpaikan komissaarina.

Vierailija
39/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:21"]

Jos ei oltais EU:ssa ei olis nyt tällaisia pakotteita kestettävänä. Luuletteko, että EU:ta hittoakaan kiinnostaa se, että Suomella menee kohta aika huonosti näiden pakotteiden takia?

[/quote]

Aika monella muullakin EU-maalla menee huonosti pakotteiden takia (mm. Puola ja omenansa, britit ja finanssikeskuksensa), mutta Suomen lisäksi Baltian maat kärsivät eniten kaupan taukoamisesta. Mutta mitäs luulet, halutaanko Baltian maissa antaa Putinin Venäjälle periksi? Heillä kun on kokemusta siitä, mitä se on, kun Venäjä huseeraa.

Vierailija
40/108 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:22"]En luota. Tyypiltä puuttuu täysin sekä kompetenssi että uskottavuus. Brysselissä ehkä pärjäsi, mutta kotimaan asioista ei ymmärrä mitään. Tällainen pääministeri on suuri riski epävakaina aikoina. Pahinta on, ettei edes ylipaisunut ego auta peittämään epäpätevyyttä.

[/quote] Ei se sitä peitäkään. Venäjäkin tietää, että Suomi on heikko. Amerikanserkku Stubb vs. kivikasvoiset venäläiset Putin, Lavrov... tosin luulen että Stubb vetäytyy itse jos suurempaan sotkuun joudutaan. Ei se halua neuvotella tärkeistä jutuista vaan jauhaa paskaa Eussa.