Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luotatko Stubbiin valtionpäämiehenä kriisitilanteissa?

Vierailija
07.08.2014 |

Minä en, valitettavasti. Ei tunnu ottavan mitään vakavasti. Ja Suomen kohtalo riippuu tästä tyypistä :(. Katainenkin oli parempi.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb laiska? Kokeilkaapa itse treenata samaan kuntoon ja valittakaa sitten laiskuudesta!

Vierailija
62/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että kokoomusjohtoakin jo hieman kauhistuttaisi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:04"]Paskamaha Soini olisi tosiaan uskottava johtaja. Kaikki hänet lausuntonsa mitkä hän on viime aikoina antanut ovat olleet päin peetä. Hän olisi neuvotellut kahden kesken pakotteet Venäjän kanssa. Siinä sitä olisi ollut järkeä tosiaan tai eihän se ole edes mahdollista. Ja komentoiti Israelin tilanteesta vailla järjen hiventäkään.

Soini juuri ja juuri kykenee vittuilemalla johtamaan idiooteista koostuvaa puoluetta. Mutta ei maata eikä samaan aikaan mitään suun soittamisesta enempää.

[/quote] Yrittäisi kuitenkin toimia Suomen parhaaksi kuten suurin osa muistakin poliitikoista. Toisin kuin Stubb, jota kiinnostaa tasan oma hyöty. Ties vaikka heittää vielä jonkun niin idioottimaisen kommentin että Putin kolkuttelee rajalla.

[/quote]mikä se sellainen kommentti olisi?

[/quote]

"Hei Vladi, ei se kato haittaa, ettet sä pääse triathlonissa lähellekään meitsin tasoo. Kato jokanen on hyvä jossain. Mä oon hyvä juoksussa, uinnissa, pyöräilyssä ja sit mä oon täs kuvas ihan ssuperhyvännäköinen. Ja sä vladi oot hyvä. .kato...no...sä oot ihan ok ollakses noi lyhytkasvunen. Mut hei #reilumeininki #ollaan aitoi ja aina omii ittei.

Vierailija
64/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:01"]

Stubb laiska? Kokeilkaapa itse treenata samaan kuntoon ja valittakaa sitten laiskuudesta!

[/quote]

:D :D Mua kans haukutaan duunismut mä sanon kans niille et hei, koittakaa tehä spinningii yhtä paljon kuin mä ja valittakaa sit laiskuudesta

Vierailija
65/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Stupidorin suosio kuitenkin kestää eduskuntavaalien yli niin saadaan oikeistoparlamentti.

Vierailija
66/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että pääministeri pitää kunnostaan huolta, mutta kyllä huippu-urheilu ja huippupolitiikka ovat sen verta aikaavieviä, että jompi kumpi täytyisi valita... Päivittäinen lenkki ja ehkä vapaapäivänä jotain enemmän pitäisi riittää. Tai sitten ei paneudu sitä vähääkään aikas kunnolla työhönsä. Kuinka monta avustajaa Stubbilla muuten on?

Vierailija
67/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:29"]En luota pääministeriin, joka ei kunnioita kansalaisia ja äidinkieltämme. Twiittaa englanniksi, sama jos urheiluistaan visertelee, mutta muu informaatio pitäisi tulla suomeksi.

Pääministeri halveksii ja aliarvio suurinta osaa kansasta.

Kaiken tämän lisäksi mies on pelkkä irvistelevä nolla.

[/quote] kansainvälinen pitää olla. Media suomentaa kyllä.

[/quote]

Kansainvälinen. Mutta pitääkö sitten olla myös saksaksi, ranskaksi jne. Kyllä suomen pääministerin pitää keskustella ja tiedottaa suomalaisille suomeksi!

[/quote] eihän tuo twitter mikään virallinen tiedottaja ole, vaan keskustelukanava..

[/quote]

Okei, kaikki eivät voi seurata mitä mieltä pääministeri on Suomen asioista. Ok. Olen väärässä, ja huono kun en englantia niin hyvin ymmärrä. Nyt tajusinkin että osa kansasta ln vääriä, ei pm. Kiitos!

Vierailija
68/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:20"]Hienoa, että pääministeri pitää kunnostaan huolta, mutta kyllä huippu-urheilu ja huippupolitiikka ovat sen verta aikaavieviä, että jompi kumpi täytyisi valita... Päivittäinen lenkki ja ehkä vapaapäivänä jotain enemmän pitäisi riittää. Tai sitten ei paneudu sitä vähääkään aikas kunnolla työhönsä. Kuinka monta avustajaa Stubbilla muuten on?

[/quote] kateutta.

Vierailija
69/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei tällaiseen vakavastiotettavaan maan päämieheen luottaisi??

Vierailija
70/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
71/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:51"]

Tuomioja ÄKKIÄ vaikka yksinvaltiaaksi. Ainoa hallituksesta jolla jotain ymmärrystä ulkopolitiikasta, siis muustakin kuin EUsta.

[/quote]

Mielummin vaikka Sauli Niinistö. Kuninkaaksi vanhan ajan malliin vaikken edes kannata tuota puoluetta, toisena vaihtoehtona voisin nähdä SDP:n ja Keskustan yhteishallituksen ennenaikaisilla vaaleilla.

Vierailija
73/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:43"]

Minä en, valitettavasti. Ei tunnu ottavan mitään vakavasti. Ja Suomen kohtalo riippuu tästä tyypistä :(. Katainenkin oli parempi.

[/quote] sauliin luotan. Mutta Halosen kaudella reservin kertauksesta, isosta reservistä ja runsaasta kalustosta luovuttiin

Vierailija
74/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:51"]

Tuomioja ÄKKIÄ vaikka yksinvaltiaaksi. Ainoa hallituksesta jolla jotain ymmärrystä ulkopolitiikasta, siis muustakin kuin EUsta.

[/quote] Tuomioja pääseekin novofinlandian kuvernööriksikuvernööriksi

Vierailija
75/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:04"]Paskamaha Soini olisi tosiaan uskottava johtaja. Kaikki hänet lausuntonsa mitkä hän on viime aikoina antanut ovat olleet päin peetä. Hän olisi neuvotellut kahden kesken pakotteet Venäjän kanssa. Siinä sitä olisi ollut järkeä tosiaan tai eihän se ole edes mahdollista. Ja komentoiti Israelin tilanteesta vailla järjen hiventäkään.

Soini juuri ja juuri kykenee vittuilemalla johtamaan idiooteista koostuvaa puoluetta. Mutta ei maata eikä samaan aikaan mitään suun soittamisesta enempää.

[/quote] Yrittäisi kuitenkin toimia Suomen parhaaksi kuten suurin osa muistakin poliitikoista. Toisin kuin Stubb, jota kiinnostaa tasan oma hyöty. Ties vaikka heittää vielä jonkun niin idioottimaisen kommentin että Putin kolkuttelee rajalla.

[/quote]mikä se sellainen kommentti olisi?

[/quote] Venäjällä on oikeus valloittaa naapurimaat kommenttien perusteella...

Vierailija
76/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ainakin komeampi kuin Putin!

Vierailija
77/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on nousukauden johtaja, ei sovi kriisitilanteisiin. Tuomioja ei ole neuvostomielinen, eikä ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
78/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Stubbin pää kestää, jos joutuu neuvottelemaan paikkaan jossa ei voi treenata?

Vierailija
79/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kehon kielen ja ilmeiden perusteella (kuvat mitä näytetty) en. Ihmettelen sitäkin, että miten olin itse joutunut hänen postituslistalleen joku vuosi sitten. En olisi halunnut mitään postia häneltä! Olisko se joku taktiikka kalastella kannattajia, että ikäänkuin luo henkilökohtaisen suhteen ties millä yhteydenotoilla?

Olen muutenkin aivan ihmeissäni koko "kerman" ilmeistä ja siitäkin, että melkein kauhu on noussut monen kasvoille. Jos ollaan tosi kriisin edessä, niin on niillä varmaan hirveä homma ja joka suunnasta ollaan kysymässä sitä sun tätä. Epäilen myös, että ovat samalla hukkumassa kaikenlaiseen ristiriitaiseen ja epämääräiseen informaatioon, jota saattaa tulla ties mistä suunnasta. Kuka voi sellaisen tulvan keskellä enää tietää mikä olisi sitä oikeaa ja oleellista informaatiota. On tullut mieleen, että nyt vedetään näytelmää koko kansan ja maailman edessä, jonka avulla jotkut vetävät ihan itse itselleen jonkun hirttosolmukan kaulaan. Sitten ei tartte enää käydä mitään oikeudenkäyntejä mistään epämääräisestä. Haihtuisivatko jotkut kuin pierut jonnekin Saharaan kansainvälisen politiikan areenalta? Ketkä siis? Ja ketkä tuliisvat siinä kriisitilanteessa heidän tilalleen? Olisko ylipäätänsä yhtään ketään? Nyt eletään sellaista politiittista ja asiantuntijoiden ja median kakofoniaa, että oksat pois!

08.08.2014 

Vierailija
80/108 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan! Stubb on aivan läpinäkyvästi pyrkyri ja ihminen, joka välittää ainoastaan itsestään. Jos tänne kova kriisi tulisi, Stubb luikkisi saman tien USAan ja piiloutuisi pöllimiensä rahojen kera.