Vuosi lihaskuntotreeniä takana ja paidat kiristää
Kerran viikossa ollut treeniä, ja tällainen tulos. Kiva, että toimii, mutta samalla kyllä leventää rinnan- ja hartianympärystä. Täytyy uusia työpaidat, ei tule ihan halvaksi. Lähtevätkö ne lihakset pois, jos lopetan/vähennän treeniä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Luomulihas supistuu lähes pois kylmässä ja levossa. Mutta se on siellä koko ajan ja pullahtaa esiin, kun teet jotain. Nostele vähän ennen juhlia ja valokuvia ;)
Supistuu pois = tarkoittaen että saattaa näyttää siltä että katoaa jonnekin. Lihas supistuu.
Viikko kipeänä ja sinne meni nekin lihakset
Mä olen päälle vuoden harrastanut käsilläseisontaa ja tosiaan hartiat on leventyneet ja vaatteet kinnaa. Oon kans miettinyt että pitäiskö lopettaa vaikka se onkin kivaa, ei ole enää nättiä jos tästä levenee enkä halua uusia vaatekaapin sisältöä kun pidän siitä.
Olen käynyt vuoden salilla enkä oikeastaan huomaa eroa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt vuoden salilla enkä oikeastaan huomaa eroa.
Treenaat väärin, lepäät väärin tai syöt väärin.
Puoli vuotta treeniä takana, housut kiristää ja miehet tekee tuttavuutta milloin missäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Luomulihas supistuu lähes pois kylmässä ja levossa. Mutta se on siellä koko ajan ja pullahtaa esiin, kun teet jotain. Nostele vähän ennen juhlia ja valokuvia ;)
Hitto miten typerä sä olet
Niin nuo mokomat kinnaa mahanappeja vaikka oon vain syönyt. Hyvä ettei ile lihksiakin vaivoina.