Paskinta Turkua?
Mihin Turussa ei kannata nykyisin muuttaa? Kävin pitkästä aikaa, vaimon työn takia harkitaan muuttoa. Berliinin eteläpuolella syntyneitä ei viitsisi katsella.
Kommentit (37)
Itse en muuttaisi Varissuolle, Lausteelle, Runosmäkeen, Pansioon tai Pernoon. Mutta olenkin ennakkoluuloinen.
Halinen puuttuu näemmä em. listasta.
Paskinta Turkua oli joku 50-nainen, jonka kuva oli tänään Facebookissa. Oli heitellyt ravindellin viinilaseja pyörätielle. Vältä sitä niin kaikki muut paikat onkin aika mukavia. Asenteen voit jättää kyllä minnelieperiferiaan mistä tuletkin.
Mene oikotielle ja katso kämppien hinnat.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:39"]Mitä vikaa Runosmäessä?
[/quote]
Köyhien ja nistien alue.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:35"]
Itse en muuttaisi Varissuolle, Lausteelle, Runosmäkeen, Pansioon tai Pernoon. Mutta olenkin ennakkoluuloinen.
[/quote]
Ei siis omaa kokemusta? :) Oon asunut jo vuosia Pernossa, rauhallinen ja siisti ok-alue ainakin tämä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:39"]
Mitä vikaa Runosmäessä?
[/quote]
No mitäköhän? Varmasti tiedät itsekin.
Eihän se Runosmäki mikään kaunis paikka ole, mutta mä kyllä ainakin olen käsityksessä et lähinnä mummot siellä häärii.
Pernossa ok alueita, jos ei käytä Pernon palveluita niin välttyy näkemästä pulsuja ja muita hiippareita.
Molemmissa suurin osa porukkaa ihan kotimaisia hoopoja.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:35"]Itse en muuttaisi Varissuolle, Lausteelle, Runosmäkeen, Pansioon tai Pernoon. Mutta olenkin ennakkoluuloinen.
[/quote]
Jep. Nämä ja Halinen voi jättää väliin. Tosin runosmäen ongelmat johtuvat kantaväestöstä.
Koko ikä täällä asuttu ja en malta odottaa että pääsen syksyllä muutamaan töihin toiseen kaupunkiin.
En suosittele turkua kenellekkään!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:37"]
Halinen puuttuu näemmä em. listasta.
[/quote]
Täällä on kuule ihan kivaa. Tosin ap ei viihtyisi missään päin Suomea tuolla asenteella. No, ehkä jokin Utsjoki-Kevo menisi, tai Lemmenjoki.
Koko TUrku. Sisäänpäin siittynyttä sakkia, joiden ystäviksi ei pääse. Keskellä Turkua Puolalanpuistoa alkoholisoitunut lääkäri poltti koko kerrostalon, joten koskaan ei voi tietää, missä päin Turku Paskaa on, koska sitä on kaikkialla. Varo erityisesti Jääkiekkoilijoita, vanhoja jääkiakkoilijoita ja heidän vanhoja ja uusia vaimojaan ja hoitojaan, Turun maffiiaa sekä Turun Skermaa, joka oikeasti on köyhää eikä ole käynyt juuri kuin Helsingissä ja Taimaassa.
Asunnon hinnasta voi varmaan päätellä onko alue hyvä vai ei..?
Turku. On. Todella. Syvältä. Toivoo. Turussa. Asuva.
Eipä juuri voi. Esim. Hirvensalossa ylivelkaantuneet asuntovelalliset ylihinnoittelvat asuntonsa myyntiin, vaikka alueella/talolla ei juuri kasvun tai arvonnousun mahdollisuutta näy! Varo Hirvensalon keskialueita. Ne ovat erityisesti ylihinnoiteltuja!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:05"]
Asunnon hinnasta voi varmaan päätellä onko alue hyvä vai ei..?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:05"]Koko TUrku. Sisäänpäin siittynyttä sakkia, joiden ystäviksi ei pääse. Keskellä Turkua Puolalanpuistoa alkoholisoitunut lääkäri poltti koko kerrostalon, joten koskaan ei voi tietää, missä päin Turku Paskaa on, koska sitä on kaikkialla. Varo erityisesti Jääkiekkoilijoita, vanhoja jääkiakkoilijoita ja heidän vanhoja ja uusia vaimojaan ja hoitojaan, Turun maffiiaa sekä Turun Skermaa, joka oikeasti on köyhää eikä ole käynyt juuri kuin Helsingissä ja Taimaassa.
[/quote]
Tosi looginen tarina :D miten ois ne lääkkeet taas?
Turussa hyviä ja rauhallisia asuinalueita on esimerkiksi nummi, martti, ilpoinen, heponkulta, hirvensalo, jokiranta, portsa, ispoinen, uittamo, nättinummi jne.. Varissuo, lauste, runosmäki ja perno/pansio tosiaan täynnä rikollisia kakaroita, jotka saattaa helposti pölliä pyörän ja toisenkin lukitustakin varastosta. Ja ihan yhtä rikollisia ne suomalaisetkin kakarat on, kun ei ole tarpeeksi järkeviä vanhempia pitämässä kuria.
Asenteestasi päätellen pysy sinä siellä, missä olet ja vaimo muuttaa sitten ihan yksinään. Yksiöitä löyty varmasti keskustasta, ihan Wikken kulmiltakin.