Kyllä meinasi tälläistä viisikymppistä tätiä ahdistaa kun ekaa kertaa eksyin Normaliin ajatuksena hakea dödö nopeasti
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta ajattelit vielä tehdä samasta aiheesta? Pitäisi sun hankkia se kuuluisa elämä tai vaihtoehtoisesti käydä juttelemassa tästä pakonomaisesta jankuttamisesta jonkun kanssa? Varmasti löytyy apua. Tsemppiä paranamiseen🤗
Uskoisin, että monikin haluaa tehdä aloituksen Normaaleista, jotka ovat kauppojen pohjasakkaa.
En ole ketjun aloittaja, mutta samaa mieltä, turha koko kauppaketju.
Taitaa olla enemmänkin Normaalia että ruatsalaisperäiset kaupat haluaa kierrättää asiakkailla koko kaupan läpi.
Mun äiti oli kanssa ollut ihan kauhuissaan siellä,että milloin tää loppuu :D Äiti on 71vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta ajattelit vielä tehdä samasta aiheesta? Pitäisi sun hankkia se kuuluisa elämä tai vaihtoehtoisesti käydä juttelemassa tästä pakonomaisesta jankuttamisesta jonkun kanssa? Varmasti löytyy apua. Tsemppiä paranamiseen🤗
Uskoisin, että monikin haluaa tehdä aloituksen Normaaleista, jotka ovat kauppojen pohjasakkaa.
Onneksi ei ole pakko asioida. Me muut käytetään ja tykätään, eikä ahdista edes sokkeloisuus. Sillä välin te muut voitte maksaa samoista tuotteista kolminkertaista hintaa aivan vapaasti 😂
Itse kävin kerran etsimässä hiuspantaa. Se keinotekoisten hajusteiden kakofonia alkoi ällöttää heti alkumetreillä, mutta oli pakko tarpoa koko rihkamalabyrintti läpi ennen kuin pääsin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla enemmänkin Normaalia että ruatsalaisperäiset kaupat haluaa kierrättää asiakkailla koko kaupan läpi.
MIkä lie perverssi saanutkin tuollaisen kuningasidean kun kauppamoja suunnitellut.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahdottomia labyrinttejähän nuo Normaalit ovat ja rihkamap*skaa täynnä.
Missä siellä se labyrintti on? Mä olen nähnyt vaan kaupan kiertävän käytävän joka alkaa sisääntulosta ja päättyy kassalle.
Jos mää haen jotain tiettyä niin kysyn myyjältä ja tuote löytyy nopeasti. Jos taas on aikaa niin silloin ehtii tekeen "löytöjä". Hinnat ovat edulliset.
Siellä jos syttyy tulipalo,niin kaikki talloo toisensa hengiltä.
Kyllä siellä ihan nopeastikin voi asioida. Sokkelohan se on, mutta ei sen läpikävely ja muutamien tuotteiden nappaaminen aikaa vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun kyyläri hyppäsi mainostamaan🤣Kaamea paikka, hyvällä paikalla toki mutta en mene toista kertaa.
Mua ei ahdista. Käyn siellä joskus. 😄
Eikä siellä kauan mene.
55v.
Onhan siellä henkilökunnalle oikotieportteja, voisivat pitää vaan auki kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä lie perverssi saanutkin tuollaisen kuningasidean kun kauppamoja suunnitellut.
Ikeassa sama juttu isommassa mittakaavassa. Helevetinmoinen sokkelo joka pitää vain suorittaa, jos ei keksi niitä oikopolkuja mitä pitkin pääsee kassalle.
Tokmannille bonuspisteet siitä Treella että oli raivannut yhden hyllyvälin auki oikoreitiksi myyjille ja asiakkaille. Ettei joudu kiertämään koko labyrinttia, jos tuote ei olekaan perällä. Paloturvallisuus pitäisi aina huomioida ja muu turvallisuus.
Täällä se on vielä kahdessa kerroksessa,kun olet mennyt liukuportaat alas niin ylös et enää pääse kävelemättä kauppaa läpi.
Voisivat edes tehdä siitä käytävästä leveämmän, eilen oli joku mamma lastenvaunujen kanssa normalissa. Ei tietenkään mitään kiirettä mihinkään ja ohi ei päässyt.
Jätin suosiolla ostokset siihen paikkaan ja kävelin sisääntulon kautta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Siellä jos syttyy tulipalo,niin kaikki talloo toisensa hengiltä.
No, kyllä siellä hyllyjen yli näkee missä on uloskäynnit. Eikä siellä nyt niin paljoa asiakkaita ole, että talloisivat toisensa hengiltä. Ei ole kyllä minun suosikkiliikkeitä.
Aivan mahdottomia labyrinttejähän nuo Normaalit ovat ja rihkamap*skaa täynnä.