Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä, 59kg, syön kuin sika

Vierailija
07.08.2014 |

Ja lihon.. Olen lihonut melkein 10kg vuodessa. Ja kun luen täällä miten melkein 100-kiloiset syö, en enää ihmettele miksi lihon. Syön kuin sika. Miten Saan tämän loppumaan? En kai ennen syönyt näin paljon ja näin epäterveellisesti kun olin niin pieni.

Syön päivittäin herkkuja. En oikein nää annoskokojani, ehkä ne sitten ovat pienempiä mitä lihavilla. Toisaalta 20kg painavampi poikaystävä ei paljoa enempää syö kuin minä :D

Esimerkki päivä:

Aamu: kaurapuuro, marjoja

Lounas: salaatti (kana/lohi/possu)

Välipala: ruisleipä, oivariini, juustosiivu 2kpl, kinkku, kaurakeksi, vajaa kourallinen karkkia

Välipala2: puoli purkkia rahkaa, marjoja

Päivällinen: grillimakkara, 3kpl uusia pottuja, 2rkl voikastiketta, salaattia

Iltapala: kaurakeksi, nektariini, ruisleipä samoilla päällisillä kuin aiemmin

En tiedä kaloreita. Paljon mahtaa olla? Tuleekohan musta tosi lihava pidemmän päälle. Urheilen 2-3 kertaa viikossa, kaloreita palaa urheilusuorituksen aikana n. 500kcal.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla kyllä liho

Vierailija
2/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ihan normaalilta ruokavaliolta minusta vaikuttaa. Kun nuo makeatkin pysyvät aisoissa ja syöt kuitenkin hedelmiä ja marjoja ja salaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan jotain parikymppinen, ja syönyt aina noin? Monesti parikymppisenä alkaa paisua, ellei korjaa ruokavaliotaan, vaikka ennen sitä on pystynyt aika vapaasti syömään. Itse lihoin parikymppisenä 55 kilosta 73-kiloiseksi (sittemmin laihdutin 60-kiloiseksi).

Vierailija
4/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön viikonloppuisin paljon enemmän vielä kun käyn ulkona syömässä ja kahvin kanssa pullaa. Ja enemmän herkkuja.

Syön ebemmän kuin av:lla pyörivät satakiloiset. Joku tässä ei täsmää. Tai sitten olen lihomassa sen kokoiseksi. Pitää lopettaa ennen. Joka päivä päätän, että tänään syön tiukasti. Ikinä en onnistu :(

Ap

Vierailija
5/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v ja aina syönyt näin joo. Paljon herkkuja. Paljon. Aina. Eli aineenvaihdunta alkaa hidastumaan? Jos vaan saisi karsittua keksit ja karkit pois ja yhden leivän niin alkaisi varmaan näyttää paremmalta. Kyllä hitto vie mustakin on siihen karkkipäivä kerran viikossa- juttuun kun muistakin on!

Vierailija
6/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ruokailut on terveellisempiä kuin niiden läskien herkut. Tuosta puuttuu melkein kokonaan lihat. Liha sulaa hitaasti ja pitää nälän loitolla. Teet vähän voimaharjottelua niin saat lihasta ja kulutat sopivasti. Painon pitäisi pysyä paikoillaan.

Vierailija
7/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä syöt kuin sika, niin miten minä sitten? :D Noi sun syömiset ei oo mtn mun niihin verrattuna, vaikka oonkin vajaa 10kg sua kevyempi. Mun poikaystävä painaa mua päälle 30kg enemmän, eikä jaksa syödä yhtä paljoa :D Mut mulla taitaakin olla jonkin sortin ahmimishäiriö...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän