Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te noin 90 kg olette tänään syöneet?

Vierailija
07.08.2014 |

Vastauksia, kiitos! 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia aivan tolkuttomat määrät aamusta iltaan, kevytmaitoa seassa. (muuten en pysy hereillä ja tolkuissani)

Vettä ja vissyä.

Persikka.

Danone lastenrahka.

Jäätelötuutti.

EI ole oikeastaan juuri koskaan nälkä. Ei oikeastaan ole nälkäkään juuri koskaan ja tulen täyteen aika pienestä. Kilpirauhasen vajaatoiminta on ja lääkityskin, mutta ei taida lääke pelittää riittävästi, kun muija turpoo turpoomistaan. Naureskelijoille tiedoksi, että kuulun ns. syntymälaihoihin, joihin minkäänlainen mässäily ei tarttunut.

Siitä asti kun kilpirauhanen meni rikki 8 vuotta sitten lakkasin olemasta luonnonlaiha. Olen kärsinyt ruokahaluttomuudesta ja silti lihonut tasaisen tappavaan tahtiin. Välillä on lääkitys vähän paremmin hokkarissa ja silloin laihdun, vaikka söisin enemmän. Sitten taas on näitä aikoja, jolloin paino vaan nousee vaikka ruoka ei edes maistu. Painonvaihtelu on älyttömän suurta. Puolessa vuodessa tulee ihan helposti parikymmentä kiloa, kun lähtee tää vaihde päälle. Onneksi sitten siinä 85 kilossa tasoittuu, eikä paino nouse niin suoraviivaisesti. Normipainoni suunnilleen 60 kg. Lääkityksen säätäminen tuntuu olevan älyttömän vaikeaa ja keho elää omaa elämäänsä. Lääkärit vaan pyörittelevät käsiään.

Vierailija
2/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen: Kuppi kahvia

Lounas: Salaattia, kurkkua, 2 pientä pientä perunaa ja kauhallinen jauhelihakastiketta + lasi rasvatonta maitoa

Päivällinen: Pulled pork valmissalaatti + 5 nakkia + possumunkki (toim. huom. olet mitä syöt *hah*) + 200g sipsejä ja 100g karkkia

Elikkäs puhdasta roskaa. Oliko muita kysymyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää ja jugurttia, tavallista vihersalaattia ja patonkia, pestopastaa, pätkispussin ja iltapalaksi vesimelonia. Olen juonut paljon vettä, pari lasia maitoa ja kaksi tölkillistä pepsi maxia. Ja hikoillut kuin pieni sika koska siivosin koko päivän! (Viikonloppuna juhlat tiedossa)

Vierailija
4/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen: sämpylä, juustoa, kurkkua, tomaattia, lasi tuoremehua

Lounas: Lautasellinen lohikeittoa, kaksi rieskaa joissa margariinia ja kurkkua

Välipala: 2 lasia tuoremehua + paljon jäitä

Päivällinen: Puoli lautasellista salaattia, 1 pieni kanaleike, 5 pientä perunakrokettia

5 kuppia espressoa päivän mittaan ja tietenkin vettä

Illalla vois vielä ottaa salaattia tai voileivän tai hedelmän

Syömisten suhteen normipäivä. Painoa 100kg

Vierailija
5/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:08"]Leipää ja jugurttia, tavallista vihersalaattia ja patonkia, pestopastaa, pätkispussin ja iltapalaksi vesimelonia. Olen juonut paljon vettä, pari lasia maitoa ja kaksi tölkillistä pepsi maxia. Ja hikoillut kuin pieni sika koska siivosin koko päivän! (Viikonloppuna juhlat tiedossa)

[/quote]

Ainiin plus kirsikkatomaatteja sen rasiallisen pestopastan kera!

Vierailija
6/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:18"]

Tuun aina lukemaan näitä ylipainosten ruokapäiväkirjoja niin huvittuneena. Puolet näistä 90 kilosista syö vähemmän kun minä 50 kilonen

Ainii mutta täällä on varmaan kaikilla se kilpirauhasen vajaatoiminta

[/quote]

Ei ole kilpirauhasen vajaatoimintaa vaan tämä 87-kiloinen oli puoli vuotta sitten 110-kiloinen. Enkä muuten listaa syömisiäni, mutta voivat hyvinkin olla vähemmät kuin laihduttamattomalla hoikalla.

Vierailija
7/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:38"]

Painan 60kg ja ihan vertailuksi kirjoitan omat ruokani tältä päivältä:

-aamukahvi, kaurapuuroa, raejuustoa

-lounaalla porkkanasosekeittoa, energiajuomaa

-päiväkahvi ja mustikkajukurtti

-hedelmiä: banaani, nektariini

-päivällinen koostui maitorahkasta ja 2 isoa perunarieskaa voilla ja juustolla ja kurkulla

-iltanaposteluna irtokarkkeja

-3 litraa vettä päivän aikana

[/quote]

Monilla 30kg painavilla ne annoskoot on huimat. Jos on aiemmin on hoikka niin lihavana ei edes pysty käsittämään miten paljon mahaan mahtuu evästä. Ei sitä muista, että hoikkana söi ehkä muutaman salaatinlehden, 50g lihaa ja yhden perunan. Lihavana vetää 400g ruokaa tuosta noin vaan.

Itsellekin nyt lihavana näyttää XS-koon vaatteet lapsille tarkoitetuilta. Ei sitä pysty ymmärtämään miten itsekin mahtunut niihin kymmenen vuotta sitten. Toisaalta ei sitä laihana käsittänyt miten jotkut voivat syödä niin paljon.

Vierailija
8/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi vähän nämä ihmiset syö päivän aikana....itse syön paljonkin enemmän päivittäin, ja olen 20 kg laihempi. Outoa.....

Vierailija
9/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Monilla 30kg painavilla ne annoskoot on huimat.  Ei sitä muista, että hoikkana söi ehkä muutaman salaatinlehden, 50g lihaa ja yhden perunan. Lihavana vetää 400g ruokaa tuosta noin vaan. Jos on aiemmin on hoikka niin lihavana ei edes pysty käsittämään miten paljon mahaan mahtuu evästä.

Itsellekin nyt lihavana näyttää XS-koon vaatteet lapsille tarkoitetuilta. Ei sitä pysty ymmärtämään miten itsekin mahtunut niihin kymmenen vuotta sitten. Toisaalta ei sitä laihana käsittänyt miten jotkut voivat syödä niin paljon.

Vierailija
10/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla omena, 2 nuggettia kylmänä paketista ja light colaa.

Lounaan aikoihin 1 proteiinipatukka (140 kcal)

Iltapäivällä 2 reissumiestä, päällä kevyempää Oivariinia ja 2 isoa siivua Lidlin Linessa kevytjuustoa (vastaa ainakin 4 tavallista siivua...). 2 dl Valion verigreippimehua.

Päivällisellä spagettia ja 4 itsetehtyä, isohkoa lihapullaa. Samankokoinen annos kuin pöydän normaalipainoisilla syöjillä.

Illalla 1 ED red berry energiajuoma, ei light. Pitkin päivää 3-4 Pirkan Amppari mehujäätä (79 kcal/kpl). Pohdin tohtisiko sitä jotain vielä syödä, ja jaksaisiko mennä salille...

Vierailija
11/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen puolikkaan subin ja suklaapatukan. Tosin nyt on nälkä ja kohta syön illallista. Päivällä ei niin maistu näin helteillä.

Vierailija
12/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:20"]

Mun mielestä tosi vähän nämä ihmiset syö päivän aikana....itse syön paljonkin enemmän päivittäin, ja olen 20 kg laihempi. Outoa.....

[/quote]Tässä on kuitenkin vaan yhden päivän syömisistä kysymys. Ja tänään on ollut hellepäivä, monet pitävät huolen juomisistaan mutteivät koe nälkää päivän mittaan.

En usko että kukaan vaivautuu valehtelemaan. Kyseessä on vain yksi hellepäivä elokuussa, eipä se paljoa ihmisen ruokavaliosta kerro. 

Vierailija
13/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pieni ruokaisia naisia täällä. Itse myös samanpainoinen ja syön paljon enemmän. Nyt olen pienentänyt annoskokoja hiukan ja jättänyt suklaat ym pois. Muuten listassani olisi varmasti myös ainakin pari herkkua per päivä.

Tänään söin näin:

ap: ruisleipäpala, margariini, kurkku, kinkkusiivu , persikka ja tee maidolla

lounas: kasvissosekeittoa(eilisen jäämät ehkä noin 1,5dl) sekä 1/6osa pakastepitsasta, vettä.

välipala: kolme ruisleipäpalaa, kurkku , kinkku, margariini, kahvi maidolla.

päivällinen: pienehkö annos spagettia ja jauhelihakastiketta

iltapala: tee, kaksi leipää kuten yllä.

Syön tosi paljon leipää, liikaa. Illalla teki hirveästi mieli pastan jäämiä, en ottanut :)

Vierailija
14/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kiloa perunoita, 10 kiloa kastiketta, 30 kiloa jäätelöä, ja 30 kiloa irtokarkkeja. Sitähän sää kysyit?

Vierailija
15/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua pottua

Vierailija
16/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pari mukillista kahvia, töissä sitten n klo 9 söin kaksi reissaria metvurstilla, lounaaksi currykanaa. Toistaiseksi ei muuta, ehkä illalla tulee nälkä ja tarvii pari voikkoa.

Vierailija
17/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipihvin, ranskikset, jotai kasviksia, vettä, pari kuppia maitokahvia ilman makeutusta, kokojyväsämpylä, jossa paistettu kananmuna, tuorekurkkua, jotai levitettä, mukillinen mansikkakiisseliä. Vähän Hopeatoffeeta.

Tässä minun. Kiisselin tein ja söin kotona, muut syöty matkalla.

Oliko kovat eväät?

Eilen söin keitettyjä uusia perunoita, paprikaa, tuorekurkkua, oliiveja, lasi maitoa, pari kuppia makeuttamatonta maitokahvia, pari ruisleipäsiivua, jossa oikeaa voita ja suolakurkkusiivu päällä. Mansikkakiisseliä mukillinen. Toffeejäätelöä. Tavallista rusinapullaa siivu kahvin kera.

Vierailija
18/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: ruisleipä, kurkkua, vettä

Lounas töissä: salaatti jossa oliiveja, tonnikalaa, fetaa, lasi 7up freetä

Kotiin tullessa: uusia perunoita, kanttarellikastiketta, silliä, tiivistemehusta mehua

Iltapala: kukkakaali ja dippiä

Vierailija
19/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla suklaapatukka

Lounas tonnikalapastasalaatti

Töiden jälkeen subwaystä puolikas patonki ja taas suklaata.

Vierailija
20/46 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani, Vegemakaroonilaatikkoa, kahvia soijamaidolla, paljon vettä, kourallinen paprikasipsejä, mustikkapiirakkaa, Colaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan