Mikää tää babyface-juttu on?
Miksi naiset kuvittelevat, että on jotenkin hienompaa näyttää mahdollisimman lapselta? Ja mistä johtuu se, että kun kysytään papereita esim. Alkossa, niin siitä tulee hyvä mieli joillekin? Mä olen 31v ja mielestäni on täysin normaalia että toisinaan kysytään papereita ja toisinaan ei. Minulta kysytään varmaan siksi, että olen pienikokoinen. Mutta ei mulle tule siitä hyvä mieli, en ole siitä oikein mitään mieltä. Tuskinpa enää 10v päästä kysytään.
Mutta sitten on näitä alle kolmekymppisiä jotka tuntuvat ottavan kohteliaisuutena sen, että kysytään paperit? Ovatko naiset jotenkin tyhmiä? Facebookistahan näitä saa lukea. "Hei mult kysyttiin paperit kun ostin lonkeron woohoo". Ookoo... halusitko kertoa että ostit taas alkoholia vai että sinun oletettiin olevan alaikäinen joka ostaa alkoholia?
Vai olenko minä tyhmä, kun en ymmärrä tuntea paremmuutta jos minun ajatellaan olevan "alle 30 vuotias", koska eikös nykyisin kysytä kaikilta jotka näyttävät alle 30 vuotiailta?
Kuuluisin olen babyface-hokija on Johanna Tukiainen, ja mä assosioin tuon babyface-fraasin aina Tuksuun.
Miksi kukaan haluaa näyttää lapsenpyöreältä?!
Kommentit (3)
Noloimpia on baarijonossa ne naiset jotka nostavat kauhean äläkän jos kysytään paperit. Ja varsinkin jos MIES portsari kysyy, koskaan en ole nähnyt iloittelua naispoken edessä. Miksi siitä pitää tehdä joku numero? :D Mä en edes noteeraa kysytäänkö vai ei, itseasiassa en ole pariin vuoteen käynyt baareissakaan koska siellä nyt yleensä ihmisistä tulee esille vastenmielisimmät puolet... Mistähän ne sitten viisikymppisinä iloitsee, tuskin mistään. Sitten varmaan keskittävät tarmonsa vihaamaan nuorempia naisia. Mitä aikaisemmassa vaiheessa nainen ymmärtää lakata pohtimasta ulkonäkönsä vaikutusta vastakkaiseen sukupuoleen, sitä helpompaa ja rikkaampaa on oma elämä.
Ja minusta on lähinnä vaivaannuttavaa että kysytään paperit. Olen 32v ja joskus kysytään, ja siitä tulee sellainen olo että näytänkö muka lapselta?? Kohteliaisuus se ei ole.
Pakko olla joku suomalaisten keksintö. Ei Jenkeissä ainakaan kukaan nainen halunnut näyttää pullanaamalta.